Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru ?REPARATIE CAPITALA SI MODERNIZARE CLADIRE ? SOS. OLTENITEI, NR. 388, BUCURESTI?


Detaliu pentru invitatia numarul 334010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 334010/21.08.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru ?REPARATIE CAPITALA SI MODERNIZARE CLADIRE ? SOS. OLTENITEI, NR. 388, BUCURESTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa de Pensii a Municipiului BucurestiCod fiscal: 13601150, Adresa: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Telefon: 021.326.83.70, Fax: 021.326.05.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031281, telefon: +40 213268370, fax: +40 213260541, persoana de contact: Camelia Condoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru ?REPARATIE CAPITALA SI MODERNIZARE CLADIRE ? SOS. OLTENITEI, NR. 388, BUCURESTI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin realizarea proiectului se urmareste rezolvarea functionala a cladirii, imbunatatirea coeficientului termic, asigurarea conditiilor adecvate pentru pastrarea arhivelor, demontarea si desfacerea peretilor, tamplarie si finisaje, recompartimentarea interioarelor cu pereti despartitori, rezolvarea finisajelor interioare si exterioare
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 314, 748 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :1% din valoarea estimate a contractului, respective 3147.48 lei.Perioada de valabilitate: in conformitate cu prevederile art. 85 lit. b) din HG 925/2006, respective90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire : - prin virament bancar in contul RO98TREZ7035005XXX000057deschis la Trezoreria SECT. 3; sau- in conditiile prevazute de art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 -Scrisoare de garantie / Instrument de garantare emisa in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, recomandabil din Romania, prezinta in original. Scrisoarea de garantie bancara va avea formatul prezentat in Formularul13Atentie: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare (si, daca este cazul, declaratia privind incadrarea in categoria IMM) trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile ( art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006)Suma care va fi retinuta conform prevederilor art. 278ยน alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de 3147.48 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA.( IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prev.Legii nr.346/2004 ).Perioada de valabilitate: durata executiei contractului+durata executiei lucrarilor proiectateMod de Constituire : -prin Scrisoare de garantie / Instrument de garantare emisa in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, recomandabil din Romania , Scrisoarea de garantie bancara va avea formatul prezentat in Formularul14sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se aplica prevederile art.90 alin. (3) din HG nr. 925/2006, astfel cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011).- garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu art.92, alin.(3) din HGR 925 / 2006 , daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind situatia personala a ofertantului in conformitate cu art.180 si 181 din OUG Nr.34 / 2006 (Formularul 1) la care se vor anexa , in copie legalizata/certificata ? conform cu originalul ?: 1.Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice 2.Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului si 3.Cazierul fiscal al ofertantului si 4.Cazierul judiciar al administratorului firmei ofertante in original, in copie legalizata/certificata ? conform cu originalulNota: a) Certificatele Fiscale 1) si 2) trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele. In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate . In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ), vor prezenta documentul susmentionat . Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cumar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dubleiimpuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limbaromana.Cerinta 2Declaratie privind calitatea de participant - Formularul 2.In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat siAcordul de asociere - Formularul2.1Cerinta 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 - Formular 3 . In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) sisubcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.NOTA Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Cristiana Dumitrescu ? Executiv CPMB; Robert Iulian Stanescu ? Director executive Adjunct; Eugen Gheorghe Botezatu ? sef Serviciu Juridic si Executare Silita; Marian Daniel Dragomir- coordinator Compartiment Achizitii; Membrii Comisiei de Evaluare : Stanescu Robert Iulian; Vasile Tanase; Eugen Gheorghe Botezatu, Romulus Daniel Vasilescu.Cerinta 4: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular 4 . In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionatCerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati Certif. constat. emis de ORC , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?, valabil la data depuneri ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Note: a.Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Aut. de funct. sau alte doc. echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul contractului;b.Operatorii economici nerezidenti(straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic estestabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Cifra medie de afaceri, in domeniul obiect al contractului, in ultimii 3 ani egala sau mai mare de 629.400 leiIn cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat iar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat .Formularul 5 cu anexare, copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?orice document justificativ care sa sustina cifrele inscrise in formularul 5, vizate si inregistrate de organele competente. in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 .In cazul in care cifrele de afaceri ale ofertantului sunt prezentate in alta valuta conversia se va face dupa cursul mediu anual aferent comunicat de BNR .Informatii despre cursurile medii anuale de conversie se regasesc pe site-ul www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prestarea si ducerea la bun sfarsit, in ultimii 3 ani a unui contract similar prin vol., natura si complexitatea prestatiilor din Caietul de Sarcini.In cazul ofertei comune, oricare dintre asociat va putea prezenta documentul mentionatFormular 6. cu anexa aferenta.Pentru indeplinirea cerintei privind niv.min.se accepta prezentarea unui contract similar din punctul de vedere al cuprinderii in categoriile de prestatii, categori similare cucele ale achizitiei enuntate la punctul II.2.1 ).Se vor atasa : i) Fisa de experienta similara-Formularul 6.1ii) Recomandarea beneficiarului ( in original sau copie certificata )-Formularul6.2 sau Documentul Constatator( in copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ? ) emis conf. art. 97^1(1)din H.G. 925/2006, iii) Parti relevante ale Contractului de servicii de proiectare( in copie legalizata sau certificate ?conform cu originalul ? ) respectiv : partile contractante, obiectulcontractului cu speci, Cerinta nr. 2Cantitatile de utilaje, echipamente si dotari propuse pentru indeplinirea contractului . Dovada ca ofertantul poseda logistica necesara indeplinirii contractului, in conditiile speciale impuse de Caietul de Sarcini.Dotari minimale: 1.licente programe specializate in proiectare si devize de genul: ArhiCad, AutoCad, Adobe, Etabs_Structuri, Doclib, Windoc.Formular 7 cu anexa aferenta.Dovada posesiei se probeaza cu documente care atesta drepul de folosinta netulburata pe toata perioada de derulare a contractului a utilajelor si echip.declarate(documente de proprietate, contracte de inchiriere, imprumut de folosinta, leasing etc)Aceste documente se vor atasa la formularul nr.7 in copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?, Cerinta nr. 3Capacitatea resurselor umane ? asigurarea necesarului de personal de conducere, a expertilor cheie si a personalului de executie, pentru realizarea contractuluiin conditiile stabilite de legislatia incidentasi la termenele stabiliteNivele minimale :1. Componenta Echipei de Realizare a Contractului1arhitect cu drept de semnatura inscris in Ordin Arhitectilor1proiectant autorizat constructii civile1proiectant autorizat ANRE instalatii electrice1 proiectant autorizat instalatii sanitare, termice, gaze si alimentari cu apa2. Vechimea membrilor echipei : Minim 3 ani, cu exceptia proiectantul aut. ANRE instalatii electrice.3. Experienta membrilor echipei : Participarea si ducerea la bun sfarsit a cel putin un contract similar ca natura, volum si complexitate cu cel obiect al proceduriiFormular 8cu anexe documente suport (copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?) corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerint, Cerinta nr.4Capacitatea de conducere a proiectuluiPrezentarea Organigramei de conducere a colectivului responsabil cu indeplinirea contractului.Organigrama se va intocmi folosindu-se tot personalul nominalizat in Formularul 8 precum si toti subcontractantii nominalizati in formularul 9 ( daca exista ) si va descrie relatiile de subordonare si comunicare., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantiiSe va completa semna si prezenta Formularul nr.9 si avizat de fiecare subcontractant in parte al acestuia Cerinta nr. 1Certificarea implementarii S.M.C conform standarduluiISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat :70 de puncte, Componenta financiara
Termen de finalizare si predare a proiectului
30
Descriere: Durata de finalizare si predare aproiectului maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 125 zile, de la semnarea contractului, iar durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 90 de zile de la semnarea contractului, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer