Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru ?REVITALIZARE A SANTURILOR FORTIFICATIEI DE TIP VAUBAN CETATEA ALBA CAROLINA ?SPATII INTERIOARE LIBERE MUNICIPIUL ALBA IULIA ?
Detaliu pentru invitatia numarul 343795
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343795/13.03.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru ?REVITALIZARE ASANTURILOR FORTIFICATIEI DE TIP VAUBAN CETATEA ALBA CAROLINA ?SPATII INTERIOARE LIBEREMUNICIPIUL ALBA IULIA ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALBA IULIACod fiscal: 4562923, Adresa: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Telefon: +40 0258811993, Fax: +40 0258811993
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510134, telefon: +40 0258811993, fax: +40 0258811993, persoana de contact: COSMIN BUZGURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Primarie, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare pentru ?REVITALIZARE ASANTURILOR FORTIFICATIEI DE TIP VAUBAN CETATEA ALBA CAROLINA ?SPATII INTERIOARE LIBEREMUNICIPIUL ALBA IULIA ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare faza DALIpentru obiectivul de investitii: ?REVITALIZARE ASANTURILOR FORTIFICATIEI DE TIP VAUBAN CETATEA ALBA CAROLINA ?SPATII INTERIOARE LIBEREMUNICIPIUL ALBA IULIA?Valoareaachizitiei: 95418, 18 lei (fara TVA) , respectiv 21780, 0 EURO (1Euro = 4, 3810 lei, in data de 26.02.2013). Cost total estimat pentru serviciul de proiectare este de: 85.496, 40 lei (fara TVA) , respectiv 19.800 EURO asa cum rezulta dincalculul intocmitconform OrdinuluiMLPTL 11N/1994 anexa 7.7 A.La aceasta valoare se adauga valoarea cheltuielilor neprevazute de 8.674, 38 lei, respectiv1980 EURO.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 418.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 1.200 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii unei contestatii de catre ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine o partedin garantia de participare, in conf.cu art.278^1 lit.d) din OUG 23/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Date pentru constituirea garantiei de participare : cont deschis la Trezoreria Alba Iulia, RO89TREZ0025006XXX000175, CUI 4562923.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici asociati.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara, se va completa Formularul nr.2. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 dinHG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din OUG nr.34/2006 ? completare si prezentare FORMULARUL 3.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr. 2 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 31.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 52. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.3. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006.Cerinta nr. 4 -Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 6.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 5 - Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular, de asemenea si eventualii subcontractanti.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: HAVA MIRCEA- primar, PAUL VOICU - viceprimar, SERDEAN PAVEL DORIN - viceprimar, ARMEAN GABRIEL - sef serviciu, BACIU SILVIA PETRUTA GHEORGHINA - sef birou, BUCUR VASILE DORICA - sef birou, BUZGURE COSMIN - sef birou, HEDVIGA CALIN - arhitect sef, CALOTA MARIN -sef birou, CANTIMIR IOAN- sef birou, CLOAMBA MARIUS - sef serviciu, COLCERIU FLOARE - sef serviciu, CORCHES REMUS -sef birou, GROZA AURICA - sef serviciu, HATEGAN FLOARE -sef serviciu, IACOB CRINA - director, INUREAN IOAN - sef serviciu, JELER MARCEL VALERIAN - secretar municipiu, JOLDES CONSTANTIN ANTON - sef birou, KRISBAI ILEANA - sef serviciu, MARINCEAN LILIANA - sef serviciu, METEA ANA - sef serviciu, MOLDOVAN NICOLAE - administrator public, MOLDOVAN SILVIA - director executiv, POPA MANOLE - sef serviciu, POPA DRAGUS IOAN AUREL - sef birou, RANGHET GEORGETA CAMELIA - sef serviciu, RECE VALERIU MARIUS -sef birou, SASU IOAN - sef birou, SINAR ANUTA - director executiv, TEODORESCU DUMITRU - sef birou, TIR TEOFILA - director executiv, VODA IOAN - sef serviciu, CHEZAN COSMINA OLIMPIA - sef serviciu, CRISTESCU ADELA TANIA - director executiv, HASEGAN OLGA ANGELA - sef serviciu, GALEA MIHAI DANIEL - sef birou, BEDELEAN CORINA- director, MICU DANIELA - sef compartiment.Consilieri Locali: ALBANI ROCCHETTI SIMONE, BOGATAN IOAN, BUGLEA RARES, CLEPAN DIMITRIE HORATIU, COSTINAS MARIUS ADRIAN, CRISAN VASILE, DOMUTA IULIUS VIOREL, JIDVEIAN OVIDIU VIOREL, IANCU GHEORGHE , MEDREA BOGDAN, PETRIC VASILE DANIEL, PLESA GABRIEL CODRU, POCOL DORIN IUSTIN, POPA PAVEL, PRESECAN MARIUS GHEORGHE, SANDU CORNEL STELIAN, TUDORASCU RAUL SEBASTIAN, ZDRANC DANIEL LIVIU.Comisia de evaluare: BUZGURE COSMIN, MOLDOVAN SILVIA, INUREAN IOAN, CALIN HEDVIGA, TOMA EMILIA, VLAD CORINAOARGA MAGDALENA. Certificat constatator ONRCPersoane juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferene acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. art. 15 din legea nr.359/2004.Persoane juridice /fizice straine- Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic? in original sau copie lizibila conform cu originalul insotitede traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)-Prezentarea Certificatului de rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriSe solicita cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, caretrebuie sa fiein valoare de minim 100.000 lei sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezentaa) Declaratia privind cifra de afaceri? Formularul20.b)Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) , inregistrate sivizate la organele competente, conform prevederilor legale in vigoare.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-sidemonstra situatia economica sifinanciara siprin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economico-financiare, pe care autoritatea contracte le poate considera edificatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificate/confirmari din partea acestuia, demonstrarea de prestari servicii se realizeaza printr-o declarative a operatorului economic.Informatii privind experienta similara.Se solicita prezentarea cel putin a unui certificat/document/contract/proces-verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa confirme prestarea de servicii similare obiectului contractului a carei valoare sa fie de minim 80.000 lei fara TVA sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. In situatia in care operatorul economic alege demonstrarea experientei similare prin prezentarea unui contract, atunci se vor prezenta parti relevante din contract din care sa rezulte: obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.Completare si prezentare Formularul nr.9., Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: personalul tehnic de specialitate sau a carui angajament a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului: - proiectant de specialitate , cudiploma de inginer in domeniul constructiilor de drumuri conform prevederiart.9 din Legea 50/1991., Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora Formularul 12. Se va atasa Formularul nr. 13 completat, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia., Informatii privind asociatii: In cazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici se va prezenta acordul de asociere incheiat in vederea participarii la procedura si documentele pentru partea lor de implicare. Se va completa: Formularul nr. 14 din sectiunea Formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 15:13