Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de proiectare, pregatire doc. si supervizare lucrari de constructie pentru aerarea


Detaliu pentru invitatia numarul 279450
Autoritate contractanta
APA PROD SA DEVA
Cod de identificare fiscala: R14071095
Adresa: STR.CALEA ZARANDULUI NR.43, Deva
Telefon: 0254/222345
Fax: 0254/206007
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: servicii de proiectare, pregatire doc. si supervizare lucrari de constructie pentru aerarea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79415200-8 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de proiectare, pregatire documentatie de atribuire si supervizare lucrari de constructie pentru aerarea artificiala a apei uzate devarsata in raurile Mures si Cerna prin canalele deversoare de la statiile de epurare a apei uzate Deva si Santuhalm.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.02.2011 16:49
Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC APA PROD SA, Calea Zarandului, nr, 43, Loc. Deva, Jud.Hunedoara.
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC APA PROD SA DEVA, Calea Zarandului, nr.43.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (gospodarirea resurselor de apa, captarea si tratarea apei)
Valoare estimata: 519, 550 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Informatii generale;Certificat fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local valabil la data dechiderii ofertei; Certificat constatator emis de ORC;Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;Declaratie privind subcontractantii;Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului; Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent;Garantie de participare in cuantum de 5.000 lei.
SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
detalierea subactivitatilor de tip jaloane de monitorizare
10
Descriere: detalierea subactivitatilor de tip jaloane de monitorizare
peroada de gratie
20
Descriere: perioada de gratie pentru plata facturii
durata de elaborare
30
Descriere: durata de elaborare a documentatiei de atribuire
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer