Achizitie publica - Servicii de proiectare privind lucrari de interventie pentru regularizarea albiei Raului Cisla, in zona Iazului de decantare D2 - Proiect tehnic de inchidere si ecologizare a minei Borsa ? Iaz D2, jud. Maramures, Simbol ro ? 103/2009 - completare
Detaliu pentru invitatia numarul 332665
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332665/30.07.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare privind lucrari de interventie pentru regularizarea albiei Raului Cisla, in zona Iazului de decantare D2 - Proiect tehnic de inchidere si ecologizare a minei Borsa ? Iaz D2, jud. Maramures, Simbol ro ? 103/2009 - completare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.Cod fiscal: RO 14923006, Adresa: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213168019, Fax: +40 0213168019
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019, persoana de contact: Achizitii Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. CONVERSMIN S.A. STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 10, CAMERA 108, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere mine)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare privind lucrari de interventie pentru regularizarea albiei Raului Cisla, in zona Iazului de decantare D2 - Proiect tehnic de inchidere si ecologizare a minei Borsa ? Iaz D2, jud. Maramures, Simbol ro ? 103/2009 - completare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare privind lucrari de interventie pentru regularizarea albiei Raului Cisla, in zona Iazului de decantare D2 - Proiect tehnic de inchidere si ecologizare a minei Borsa ? Iaz D2, jud. Maramures, Simbol ro ? 103/2009 - completare
II.1.6) CPV: 71323000-8 - Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 413 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.368 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la BRD, Agentia Piata Romana Bucuresti, cont RO87BRDE410SV26085254100, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278ยน din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, respectiv suma de 684 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se completeaza Formularul 12F din sectiunea III., Prezentarea informatiilor referitoare la cel mult 3 contracte prestate in ultimii 3 ani, avand o valoare cumulata, egala sau mai mare decat valoarea de 68.000 lei, exclusiv TVA.Se vor prezenta copii de pe partile relevante ale contractelor/contractului. Se completeaza Formular B3-Experienta similara pentru serviciile nominalizate ca cerinta minima. Pentru conversia in RON, daca contractele au fost incheiate in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv., Fisele de experienta similara vor fi insotite de: Copie de pe contractul/contractele in baza caruia/carora s-au prestat serviciile finalizate ca experienta similara, din care sa reiasa ca acestea au fost prestate in ultimii trei ani, valoarea acestora, cat si obiectul contractului si de Recomandare din partea beneficiarului. Pentru confirmarea serviciilor prestate se prezinta certificari (recomandari) emise si contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care vor contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Formularul B7Formularul B8, Ofertantul va nominaliza un specialist proiectant pentru activitati de inchideride mine pentru lucrari miniere. Se vor prezenta: a) CV-ul semnat in original de autor b) atestatul conform Ordinului Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr.391/2010, publicat in Monitorul Oficial nr. 188 din 24 martie 2010, in copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, valabil la data deschiderii ofertei. c) copie diploma de absolvire a studiilor de specialitate d) Angajament ferm de colaborare pentru prestarea serviciilorsolicitate in caietul de sarcini, incheiat intre specialialist si operatorul economic(ofertant)., Ofertantul va nominaliza un specialist protectia muncii - Coordonator pentru sanatatea si securitatea in munca ? nivel superior ? de profesie inginer atestat in conformitat cu HG 300/2006 si Ordinul 242/2007 (Regulamentul privind formarea specifica de coordonare in materie de SSM pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarilor pentru santiere temporare ori mobile) cod COR 241221.Se vor prezenta: a) CV-ul semnat in original de autor b) copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cuoriginalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, a atestatului si/sau alte documente relevante din care sa reiasa valabilitatea atestatului la data deschiderii ofertelor. c) copie diploma de absolvire a studiilor de specialitate d) Angajament ferm de colaborare pentru prestarea serviciilor solicitate in caietul de sarcini, incheiat intre specialialist si operatorul economic(ofertant)., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, valoarea si partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, specializarea subcontractantilor si datele de recunoastere ale acestora.Nu se accepta subcontractarea ulterior semnarii contractului.Ofertantul ramane pe deplin raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica.Formular 12G Standarde de asigurare a calitatiiSe solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in domeniul achizitiei, conform standard SR EN ISO 9001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei.In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de protectia mediuluiSe solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de protectie a mediului, conform standard SR EN ISO 14001 sau echivalente, valabile la data depuneriiofertei.In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 12:20