Achizitie publica - Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru proiectul:
Detaliu pentru invitatia numarul 350418
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350418/12.07.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru proiectul: ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA POIENI, JUDETUL CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POIENI (PRIMARIA COMUNEI POIENI)Cod fiscal: 5979229, Adresa: POIENI NR. 268, Poieni, Telefon: 0264255010, Fax: 0264255010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: POIENI NR. 268, Poieni, Romania, cod postal: 470407, telefon: +40 264255010, fax: +40 264255010, persoana de contact: POIENI NR. 268
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: POIENI NR. 268, Poieni, Romania, cod postal: 470407, telefon: +40 264255010, fax: +40 264255010, persoana de contact: POIENI NR. 268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru proiectul: ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA POIENI, JUDETUL CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare (Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru proiectul: ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA POIENI, JUDETUL CLUJ?.Valoarea estimata fara TVA: 5.568.279 leidupa cum urmeaza: valoarea serviciilor de proiectare este de 184.680 lei si valoarea lucrarilor de executie 5.383.599 lei din care 4.907.212 lei executie lucrari si 476.387 diverse si neprevazute in cuantum de 10 % din capitolul 4.1.. Lucrarile de diverse si neprevazute se vor deconta doar daca va fi cazul.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 568, 279 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 101800 lei.Echivalenta pentru o gar. de part. depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea COMUNEI POIENI in contul RO31 TREZ 2215 004X XX00 0060 deschis la Trezoreria Huedinb) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Form.nr.3.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul gar.de part. cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, Form.nr.4.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a gar.de part.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art.88, alin.(4) din H.G.nr. 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie conform art.278^1 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006 alin. (1), lit.c, suma de 8.069, 19 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA. Echivalenta pentru o garantie de buna executie depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data semnarii contractului. Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila - Formularul nr. 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 10.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 11.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formular nr. 9A4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.5.Certificat de taxe si impozite locale (datoriil la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A . Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: BOCA GHEORGHE - Primar, Negru Gheorghe ? viceprimar, Crisan Constantin, Crisan Viorica, Bolos Valerica, Boca Mihaela Gabriela, Negru Constantin, Negru Dorin Gheorghe, Dumitras Radu Dan, Costea Marcel, Dumitras Gheorghe, Chereches Felician Vasile, Lungu Petru Adrian, Dejeu Ioan, Potra Marin, Pop Ionel Gheorghe, Todita Alexandru, Bocut Marius, Roba Felicia, Costea Sorin, Man Dorel, Giurgiuman Sorina. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a). 1. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa informatii reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ONRC.2. Atestat pentru persoanele juridice pentru activitatea de proiectare a drumurilor forestiere conform Ord MAPDR 576/2009 in vederea prestarii serviciilor de proiectare solicitate, aspect dovedit prin Certificat de atestare pentru proiectarea de drumuri forestiere, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator si atestatul se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? Formularulnr.14 si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Formularul nr.13. Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) cel putin un contract de servicii similare (proiectare drumuri), a caruivaloare sa fie de minim 180.000, 00 lei fara TVA.Pentru contractul declarat ca experienta similara, ofertantul va prezenta:
-fisa de experienta ? Formular nr. 15
-certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea serviciului, categoriile de servicii prestate, valoarea, perioada de prestare, daca serviciile au fost prestate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca serviciile au fost duse la bun sfarsit.Prin servicii duse la bun sfarsit se intelege:
- servicii receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau
- servicii receptionate insotite de proces-verbal la terminarea serviciilorIn cazul in care informatiile prezentate nu sunt relevante pentru
demonstrarea indepliniri cerintei, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita si alte informatii pe care le considera relevante pentru verificarea indeplinirii cerintei privind experienta similara., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani (perioada raportat la data limita de depunere a ofertei) cel putin un contract de lucrari similare, a carui valoare sa fie de minim4.900.000, 00 lei fara TVA.
Pentru contractul declarat ca experienta similara, ofertantul va prezenta:
- fisa de experienta ? Formular nr. 15
-certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege:
- lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau
- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau
- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
In cazul in care informatiile prezentate nu sunt relevante pentru
demonstrarea indepliniri cerintei, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul
de a solicita si alte informatii pe care le considera relevante pentru
verificarea indeplinirii cerintei privind experienta similara., Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.
Operatorul economic va depune: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.19., Pentru serviciile de proiectare:
- minim 1 manager de proiect, absolvent de studii superioare care dovedeste o experienta specifica in minim 1 proiect/contract in calitate de manager/coordonator.
Op.ec.va depune:
- CV
- diplome de studiu.
-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament., - minim 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate , licentiat al unei facultati de constructii in domeniul C.F.D.P. care dovedeste o experienta in domeniul infrastructurii de drumuri de minim 3 ani.
Op.ec.va depune:
- CV
- diplome de studiu.
- decizie de numire
-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, A.C.va solicita op.ec. clasat pe primul loc prezenarea
doc.justificative ptr. dem. experientei profesionale si anume se vor prezenta: fie cartea de munca/ctr.individual de munca si/sau recomandari emise de Beneficiar/Angajator si/sau alte doc. echivalente din care sa reiasa experienta mentionata in ?CV?., - minim 2 ingineri C.F.D.P. care dovedesc o experienta in domeniul infrastructurii de drumuri de minim 3 ani.
Op.ec.va depune:
- CV
- diplome de studiu.
-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, A.C.va solicita op.ec. clasat pe primul loc prezenarea
doc.justificative ptr. dem. experientei profesionale si anume se vor prezenta: fie cartea de munca/ctr.individual de munca si/sau recomandari emise de Beneficiar/Angajator si/sau alte doc. echivalente din care sa reiasa experienta mentionata in ?CV?., - minim 1 expert care detine Certificatul de atestare a persoanei fizice pentru efectueaza proiectari drumurilor forestiere emis in baza Ord MAPDR 576/2009.
Op.ec.va depune:
- CV
- diplome de studiu.
- atestat conform Ord MAPDR 576/2009.
-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament., Pentru executie lucrari:
Sef de santier ? licentiat al unei Facultati de Constructii. Experienta profesionala specifica: minim 3 ani in domeniul infrastructurii de drumuri in activitati de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrarilor si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.
Op.ec.va depune:
- CV
- diplome de studiu.
-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, A.C.va solicita op.ec. clasat pe primul loc prezenarea doc.justificative ptr. dem. experientei profesionale si anume se vor prezenta: fie cartea de munca/ctr.individual de munca si/sau recomandari emise de Beneficiar/Angajator si/sau alte doc. echivalente din care sa reiasa experienta mentionata in ?CV?., Responsabil tehnic cu executia ? Atestat de catre M.D.R.T. pe domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri. Temei legal L.10/1995
Op.ec.va depune:
-CV
-diplome de studiu-certificat de atestare tehnico prof. pentru calitatea de resp. tehnic cu executia pe domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri.
-legitimatie responsabil tehnic cu executia
-ctr.de munca/ctr.de colaborare/extras revisal sau angajament;, Responsabil cu controlul calitati ? licentiat al unei Facultati de
Constructii.Op.ec.va depune:
-CV
-diplome de studiu-decizie de numire in functia-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament, Responsabil cu protectia si securitatea Muncii conform HG 300/2006, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca in conformitate cu H.G. 1425/2006 cu completari si modificari ulterioare. Temei legal: Legea 319/2006, HG 955/2010, HG 300/2006, HG 1425/2006, Ordin 242/ 23.03.2007.
Op.ec va depune:
- CV
- diplome de studiu, - certificat de calificare in domeniul SSM conform legislatiei in vigoare
- contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Ofertantul va dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie prezentat in oferta.
Operatorul economic va depune:
- extras revisal/ contract de munca/ contract de colaborare/angajament sau declaratie privind angajarea personalului de specialitate in cazul in care este declarat castigator., Pentru indeplinirea in bune conditii a contractului ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pentru prestarea serviciilor de proiectare aferente prezentului contract de: calculatoare si softuri care sa acopere personalul nominalizat in oferta pentru indeplinirea contractului si pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul va dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu extrasele de resurse si de statii de betoane, statii de mixturi asfaltice si laborator minim gradul II.Op.ec.va depune: Decl. privind utilajele si echipamentele de care dispune op.ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 22).Copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie/ctr.de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, echipamentelor si laboratorului implicate in realizarea lucrari., In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormularul nr. 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11 si nr.11A., In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora. Operatorul economic va prezenta: Formularul nr. 23 Informatii privind subcontractantii si acordul acestora Model Formular 24 si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A. Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR ENISO 9001:2008, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conformcerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o va executa/presta., Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR ENISO 14001:2005, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o va executa/presta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 11:11