Achizitie publica - Servicii de proiectare PT, DDE, asistenta tehnica pentru Proiectul integrat Masura 322: ?Reabilitarea retelei stradale, reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila, construire centru social si dotarea caminului cultural ?Borsos Mi
Detaliu pentru invitatia numarul 320718
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320718/27.02.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare PT, DDE, asistenta tehnica pentru Proiectul integrat Masura 322: ?Reabilitarea retelei stradale, reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila, construire centru social si dotarea caminului cultural?Borsos Miklos? ? Comuna Ciumani, judetul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUMANI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CIUMANI)Cod fiscal: 4367922, Adresa: Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Telefon: 0266351006, Fax: 0266351006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Romania, cod postal: 537050, telefon: +40 266351006, fax: +40 266351006, persoana de contact: Kollo Hunor ? referent
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Romania, cod postal: 537050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare PT, DDE, asistenta tehnica pentru Proiectul integrat Masura 322: ?Reabilitarea retelei stradale, reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila, construire centru social si dotarea caminului cultural?Borsos Miklos? ? Comuna Ciumani, judetul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 - Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila din comuna Ciumani, judetul Harghita: Proiect tehnic; Intocmire documentatie Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC); Detalii de executie; Asistenta tehnica din partea proiectantului; Documentatii pentru avize; Obtinerea de avizeLOT 2 ? Construire Centru Social: Proiect tehnic; Intocmire documentatie Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC); Detalii de executie; Asistenta tehnica din partea proiectantului; Documentatii pentru avize; Obtinerea de avize
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 215 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ia de participare este de 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, 4.863 lei, din care LOT 1:4.184 Lei, LOT 2:679 Lei . Valabila 120 de zile de la termenul limita de primirea ofertelorSe va constitui prin: Instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii; OP - virament bancar in contul nr. RO13 TREZ 3535 004X XX00 1318; depunerea sumei in numerar la sediul Autorit. Contr.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la procedura organizata de Autorit. Contr., sa contina in clar denumirea acesteia ?i valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin docum. de atribuire3.sa aiba inscrisa valabilitatea corespunzatoare pentru care a fost constituita4.sa contina parafa lizibila a bancii, soc. de asigurare emitente si semnatura autorizataIn cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC si acesta va fi respins ca nefondat, Autoritatea Contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie de catre contractant in scopul asigurarii Autorit. Contr. de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.?i se constituie prin: scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sauretineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lipsa vreunui document solicitat in prezentul capitol atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.Formularele anexate au caracter obligatoriu. Modificarea formularelor anexate este strict interzisa si atrage dupa sine declararea ofertei drept neconforma.Autoritatea contractanta nu va solicita completarea ulterioara a documentelor care lipsesc din oferta initiala.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile declarate de catre ofertanti, si va solicita clarificari ofertantilor pentru completarea unor informatii, care exista in oferta initial depusa, dar nu sunt complete.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acodrului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.1. Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 52. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. ANRMAP 314/2010 - In baza Ordinului nr.314/12.10.2010 emis de ANRMAP fiecare ofertant/candidat participant la orice forma de licitatie in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propia raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul nr. 63. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea si prezentarea Formularului nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 7a. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.Nota: a. Certificatele de atestare fiscala se pot depune in copie conform cu originalul/in copie legalizata/in original;b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii exigibile restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;c. In cazul existentei punctelor de lucru implicate in derularea contratului, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru)d. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.e. In cazul unei asocieri, certifícatele de atestare fiscala, vor fi prezentate de catre fiecare asociat.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/ 2006, asa cum a fost modificat si completat - Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 8Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Marton Laszlo-Szilard ? primar-, Kollo Hunor ? referent achizitii publice ? presedintele comisiei de evaluare, Janosi ? Borsos Attila ? viceprimarul comunei ? membru, Borsos Anna ? Maria ? referent ? membru, Balogh Zita ? secretar - 1. Documente care dovedesc forma de inregistrare - a. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/ 2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice. Certificatul se poate depune in original/ sau copie legalizata/in copie conform cu originalul.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.c. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire : Lot 1 ? Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila, comuna Ciumani se solicita: cod CAEN rev.2:7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acesteasi pentruLotul 2 ? Construire Centru Social se solicita: cod CAEN rev.2:7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea)In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie minim: Lot 1 - 416.387 leiLot 2 ? 67.610 leiOperatorilor economici care pot demonstra cifra de afaceri si pentru anul 2011, li se permite sa demonstreze media cifrei deafaceri globala pentru anii 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, Prezentarea Declaratiei referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul activitatii ce urmeaza sa fie realizata., Experti cheie: Lot 1Inginer hidrotehnic/instalator ? 2 persoane, cu experienta in domeniuInginer topograf ? 1 persoana, cu experienta in domeniu;Lot 2Arhitect cu drept de semnatura ? 1 persoana cu experienta in domeniuInginer instalatii electrice ?1 persoana cu experienta in domeniuInginer constructii civile ? 2persoane, cu experienta in domeniu, Angajamentului ofertantului privind resursele umane, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, Lista de experienta similaraLOT 1- Prezentarea a unor contracte de servicii prestate avand ca obiect proiectare sistem de alimentare cu apa potabila in valoare de minim 209.240 lei, fara TVA sau echivalentul in euroLOT 2- Prezentarea a unor contracte de servicii prestate avand ca obiect proiectare constructii civile in valoare de minim 33.975 lei, fara TVA, sau echivalentul in euro
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul 1) Punctajul pentru Pretul ofertei de proiectare : a) pentru cel mai scazut pret de proiectare din oferte se acorda 50 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret=(Pretul minim/Pn)x 50
Durata de elaborare
50
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru Durata de elaborare a proiectului tehnic: a.) pentru cea mai redusa durata de elaborare se acorda 50 pct b.) pentru alta durata: Durata ofertei analizate=(Durata minima ofertata/Durata analizata )x 50 Mentiune: durata de elaborare nu contine obtinerea avizelor. Durata de elaborare se va exprima in zile. In cazul in care exista durate de elaborare peste pragul maxim de 30 zile, oferta va fi respinsa ca neconforma. In cazul in care exista durate de elaborare sub pragul minim de 5 zile, oferta va fi respinsa ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 21:47