Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare PT, DE, Dcoumentatie obtinere avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga perioada de implementare a proiectului si Executie lucrari Modernizare infrastructura de acces catre exploatatiile a


Detaliu pentru invitatia numarul 334209
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Lisa (Primaria Comunei Lisa)
Numar invitatie: 334209/23.08.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare PT, DE, Dcoumentatie obtinere avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga perioada de implementare a proiectului si Executie lucrari Modernizare infrastructura de acces catre exploatatiile agricole din Comuna Lisa, Judetul Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lisa (Primaria Comunei Lisa)Cod fiscal: 6691975, Adresa: comuna lisa , judet teleorman, Lisa, Telefon: 0247360703, Fax: 0247360703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Lisa , judet teleorman, Lisa, Romania, cod postal: 147170, telefon: +40 0247360703, fax: +40 0247360703, persoana de contact: gica radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Lisa , judet teleorman, Lisa, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare PT, DE, Dcoumentatie obtinere avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga perioada de implementare a proiectului si Executie lucrari Modernizare infrastructura de acces catre exploatatiile agricole din Comuna Lisa, Judetul Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de servicii de proiectare PT, DE, Dcoumentatie obtinere avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga perioada de implementare a proiectului si Executie lucrari Modernizare infrastructura de acces catre exploatatiile agricole din Comuna Lisa, Judetul Teleorman
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 483, 069 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, ori virament bancar, in cuantum de 45000 Lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere abeneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va completa dupa caz Formularul 28A sau 28B.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreasca.Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d)ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitariiobligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul B, din Sectiunea Formulare din cadrul Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul A din Sectiunea Formulare - din cadrul Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante suntde completat cu personalul din primarie responsabil cu aceasta licitatie : Bacanu Daniel, Ghebaur Daniel, Peta Gheorghita, Dasa Florinela, PAUN IULIAN, GHETA MARIN, POPESCU GHEORGHE, SIMION ALEXANDRU, NICOLAE DANIEL, BOTEA EMILIA, CRISTEA DUMITRU, RADU GICA, BATAUS RELU, NICOLAE NICOLAE? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langaTribunalul Teritorial, care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ceri.1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau acces la alte instrumente financiare in valoare de minim 1241534.5 lei, sau echivalent, pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperii cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.Ofer. va prez. Form. 3Cer. 2Cifra medie de afaceri, in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu: - 49234 leipentru servicii de proiectare si- 2433835 leipentru lucrari de executie. Ofer. va prez.Form. 4, Bilant. contab.2009, 2010, 2011 si Rap.audit.Cer. 3Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului lichiditate generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de cel putin 100%LG = Active circulante / datorii curente x 100
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ceri 1 List princip contr de prest de serv din care sa reiasa ca ofer a elaborat si DUS LA BUN SFARS in ultimii 3 ani cel put: un contr avand ca obiect prest de serv de proiect in domeniul infrast de trans rutier, similar cu cel care face obiect prez proceduri, in val de MINIM/CEL PUTIN 49234 lei fara TVACer 2 Lista princ lucr exe in ultimii 5 ani cel putin un contr avand ca obiect lucr de constructie in dom infrast de transp rutier, similar cu cel care face obiectul prez proced de atribuire, in valoare de cel putin 2433835 lei fara TVA, or prez a cel putin un contr care sa cuprinda ambele tipuri de activitati, resp si serv proiec similare si exe lucr similare, in val. cumulata de minim 2.483.069 leiCer 3Decl refer la utilaj, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunz a contractului.Operat ec trebuie sa demonst ca disp de pers de speci pt indeplinirea contrForm nr. 6, 7A, 7B, 8, 11, 12, 13, 14 STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent., STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUIOfertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai scazut pret se acorda punctajul maxim (60 puncte);Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: Pn = (pret minim ofertat / pretul ofertei ?n?) x punctaj maxim [60]
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: pentru cea mai scurta durata dintre duratele de executie a lucrarilor (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte; b) pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P2 durata de executie n = (durata executie minima / durata executie (n)) x 20 puncte.Durata maxi este de 12 luni iar durata minima este de 6 luni. Ofertele cu o durata mai mare de 12 luni vor fi considerate neconforme, iar cele mai mici de 6 luni nu vor fi punctate suplimentar.
Durata de elaborare a proiectului
20
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata dintre duratele de proiectare, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte; b) pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P3 durata de proiectare n = (durata proiectare minima / durata proiectare (n)) x 20 puncte.Durata maxi este de 60 de zile iar durata minima este de 15 zile. Ofertele cu o durata mai mare de 60 de zile vor fi considerate neconforme, iar cele mai mici de 15 zile nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer