Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE (P.T+D.E.+S.F.) PENTRU "ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA REMUS-OPREANU-MUN. MEDG
Detaliu pentru invitatia numarul 168236
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Cod de identificare fiscala: 4301456
Adresa: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia
Telefon: 0241/820800, INT. 105
Fax: 0241/810619
Denumire invitatie: SERVICII DE PROIECTARE (P.T+D.E.+S.F.) PENTRU "ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA REMUS-OPREANU-MUN. MEDG
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE PROIECTARE (P.T.+D.E.+S.F.)PENTRU "ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA REMUS-OPREANU - MUN. MEDGIDIA - JUD. CONSTANTA
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 01.09.2008 16:19
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI MEDGIDIASTR. DECEBAL, NR.35MEDGIDIA
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, STR. DECEBAL, NR.35, SALA 20
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181;Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de înregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Fisa de informatii generale ? realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin 300.000, 00 RON (aproximativ 84.000, 00 EURO);Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat de D.F.P.;Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (min. 3 contracte in domeniu apa sau apa uzata - S.F. sau P.T.);Experinta similara: Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a max. trei contracte cu valoarea cumulata de 50.000, 00 RON;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular 12I;Certificat ISO 9001/2001 (sau echivalent).
SEDIU PRIMARIE - COMP.ACHIZITII TEL. 0241/820.800 (INT. 112)COST DOCUMENTATIE: 20 LEI
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut Altele
Observatii: NU SA DEPUS NICI O OFERTA.