Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare reabilitare instalatii si finisaje Facultatea de Teologie


Detaliu pentru invitatia numarul 175943
Autoritate contractanta
Universitatea din Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 4505502
Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti
Telefon: 021 3139575
Fax: 021 3139575
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de proiectare reabilitare instalatii si finisaje Facultatea de Teologie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71250000-5 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de proiectare reabilitare a instalatiilor electrice, sanitare si de incalzire si a finisajelor din imobilul Facultatii de Teologie
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 08.10.2008 12:18
Data limita de depunere a ofertelor: 20.10.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Bucuresti, B-dul M. Kogalniceanu nr. 36-46, sector 5, Bucuresti, Directia Administrativa, Serviciul Tehnic, tel. 021.315.55.24, luni-joi 9.00-15.00, vineri 9.00-12.00
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.10.2008 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Bucuresti, B-dul M. Kogalniceanu nr. 36-46, sector 5, Bucuresti, Directia Administrativa, Serviciul Tehnic
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei sociale ( formulare tip eliberate de autoritatile competente ).- certificat de înregistrarea eliberat de Oficiul Registrului Comertului, - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu toate mentiunile, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, lista principalelor servicii similare efectuate în ultimii 3 ani, copii dupa dupa 2 contracte similare în valoare cumulata de minim 110.000 lei cu TVA si copii dupa procese verbale de constatare a prestarii serviciilor, declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul, recomandari de la beneficiari, informatii privind instrumentele soft de realizare a proiectelor, prezentarea manualului de asigurare a calitatii avizat conform HG 766/1997
documentatia se ridica de la Serviciul Tehnic, se achita 50 RON la caseria Universitatii, luni-joi 10.00-14.00, vineri 10.00-12.00
Motive anulare:
Altele
Observatii: Conform art. 209 pct. (2) alin. a si b din OUG 34/2006.In cadrul documentatiei de atribuire s-au constatat omisiuni si autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea adoptarii in timp util de masuri corective.Autoritatea contractanta va relua procedura.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer