Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE REABILITARE, MODERNIZARE, DEZVOLTARE SI ECHIPARE AMBULATORIU SPITAL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI


Detaliu pentru invitatia numarul 334081
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BAIA DE ARAMA (PRIMARIA BAIA DE ARAMA)
Numar invitatie: 334081/21.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE REABILITARE, MODERNIZARE, DEZVOLTARE SI ECHIPARE AMBULATORIU SPITAL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAIA DE ARAMA (PRIMARIA BAIA DE ARAMA)Cod fiscal: 4675450, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 30, Baia de Arama, Telefon: 0252381473, Fax: 0252381473
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 38, Baia de Arama, Romania, cod postal: 225100, telefon: +40 252381473, fax: +40 252381473, persoana de contact: primar Dunarintu Ionel Rafael
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Primaria oras Baia de Arama, STR. REPUBLICII, NR. 38, oras Baia de Arama, judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE REABILITARE, MODERNIZARE, DEZVOLTARE SI ECHIPARE AMBULATORIU SPITAL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica pentru realizarea obiectivului de inivestitie ?REABILITARE, MODERNIZARE, DEZVOLTARE SI ECHIPARE AMBULATORIU SPITAL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 512 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2330 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si trebuie prezentata in original.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Suma ce poate fi retinuta in cazul pierderii unei contestatii in fata CNSC sau instanta este de 1165.12 lei- in conf cu prev art.278^1 alin.(1), lit.a
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura / tertii sutinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai sus mentionat. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. Se va comleta de ofertant, asociati si tertul sutinator pt lit. a, lit. c indice 1 si d, art 181 din OUG nr. 34/2006 3.Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica. Pentru persoane juridice/fizice romane :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s¬au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria orasului Baia de arama Mehedinti le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic. 3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/2010 4. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, solicitata conform art. 13 din L 279/2011. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: primar: Dunarintu Ionel Rafael, secretar: Matei Sorin Laurentiu, viceprimar: Buncianu Ilie, consilieri locali: Vilti Gheorghe, Salapa Ion, Ciochina Ilie, Neata Iulian, Stoican Victor, Despau Ion, Maria Iulian, Daneasa Nicolae, Tunaru Ilie, Sanislav Florin-Lucian, Bunceanu Gheorghe, Ploscaru Sandel, Bobic Mihai-Cosmin, Cojocaru Ioan 1) Ofertantul va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie ). Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 233024 lei. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform 0UG34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2. Ofertantul are obligatia prezentarii listei principalelor prestatii pe ultimii trei ani. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (parti relevante din contract sau proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii de proiectare asemanatoare prezentei licitatii, in valoare de minim 116512 lei fara TVA, 3. Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani". Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii de proiectare.Personalul implicat in realizarea contractului va fi format din cel putin 2 specialisti care se vor incadra in urmatoarele cerinte minime: - un sef de proiect ? arhitect cu drept de semnatura-un proiectant cu specialitatea constructii civile cu vechime minima in proiectare de 3 ani.Pentru personalul implicat in realizarea contractului se vor prezenta copii dupa diplomele de studii, atestate, declaratii privind participarea la lucrari similare si calitatea personalului nominalizat in realizarea acestor servicii de proirctare, CV-uri 1, Standard de asigurare a calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Propunerea financiare=(pret minim* 70/pret ofertant), in care: pretul minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforma d.p.v. tehnic si i se va acorda maxim de puncte, respectiv 70 de puncte; pret ofertat este pretul ofertei evaluate
Termenul de prestare a serviciilor
30
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare(nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care care se inainteaza beneficiarului PT, DDE, PAC conform caiet de sarcini)=(t minim*30/t ofertat) se va exprima in nr. zile.; * t minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme d.p.v. tehnic si se va acorda maximul de puncte, respectiv 30 de puncte;* t ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate.*Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 30 zile , va fi respinsa. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mica de 20 zile, nu se va puncta suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer