Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare ?realizare proiect tehnic, detalii executie, caiete de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si garantiei lucrarilor pentru DJ 544 Urzica Stefan cel Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 330442
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN OLT
Numar invitatie: 330442/26.06.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare ?realizare proiect tehnic, detalii executie, caiete de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si garantiei lucrarilor pentru DJ 544 Urzica Stefan cel Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 0249431080, fax: +40 0249431122, persoana de contact: Oanca Gerard Ovidiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Olt B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina sala 200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare ?realizare proiect tehnic, detalii executie, caiete de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si garantiei lucrarilor pentru DJ 544 Urzica Stefan cel Mare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare ?realizare proiect tehnic, detalii executie, caiete de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si pe perioada garantiei lucrarilor pentru DJ 544 Urzica Stefan cel Mare realizate in cadrul proeictului
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 416, 641 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8084 lei Mod de constituire cf art.86 (1) din HG 925/2006-viram bancar sau un instr de garantare in cond legii de o soc banc sau o soc de asig, in original, in cuantumul si ptr per prev in document de atrib Valab gar de partic-90zile de la data limita stab ptr primirea ofertelor Gar de partic se const prin viram bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. - Garantia de participare se cons si prin soc de asig, conform art.86(4) din OUG nr.34/2006 Gar trb sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Gar de partic se poate const si prin depunerea la casieria aut contr a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau dep la casieria aut contr a unei sume in numerar, contul este: RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706 IMM beneficiaza de reduceri cu 50%
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, constituita in maxim 10 zile de la data semnarii contractului. . - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare conform art.90 si art.86(4) din HG 925/2006 In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.2. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.3. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitc1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectieDeclaratii privind calitatea de participantModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceAceste certificate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314 din 12.10.2010, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular A 62)Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Formularul 69 ? anexatPrecizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard Oanca?ef serviciu juridic ? Ana Venera Stefanescu?ef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni - Bacanu Cozmin, Badescu Ion, Belinski Pavel, Bratucu Gabriel, Ciocan Dan, Ciucu Gheorghe, Cococi Toma Longin, Dinoiu Ion, Draghici Nicolae, Dumitrescu Florian, Dumitrescu Viorel, Floarea Monica Elena, Gheorghe Ionel Cristian, Hristea Marian, Idoras Petre, Ionica Marin, Mandres Dica Milena, Mateescu Tiberiu, Nicolae Vasile, Niculae Florea, OnicaRudelf , Oprescu Marius, Popa Claudiu, Popa Ioan, Postelnicu Dorin, PrunaToma, Rusu Constantin, StancuNicolae, Vilceleanu Gigi Ernes, Zlavog GheorgheFormularul va fi prezentat si de tertul sustinator , daca este cazul. Cerinta nr. 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelorNota: Pentru a fi valabile, documentele vor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul porcedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Certificate inregistrare persoane juridice straine Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri, liderul asociatie este obligat sa prezinte acest certificat.Nota Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile vizate si inreg de organele competente, pentru ultimii trei ani in copie certificata cf cu originalul . Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inreg bilantului, Ofertantul va prez ultimele doua bilanturi cont anuale si anexele la acestea Of nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale doc solic mai sus. AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prez si a altor doc in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In sit in care op ec si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indepl nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste doc, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 700.000 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani Se completeaza Formularul 4.3.1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR/BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Infromatii privind capacitatea tehnica ? experienta similara Ofertantul a prestat , in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, contracte de servicii PROIECTARE pentru proiecte de infrastructura drumuri cu valoare cumulata de cel putin 400.000 lei, fara TVA. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea prezentarea cel putin a unui document care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 400.000 lei, fara TVA , in copie conform cu originalul Nota: i. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subcontractare. ii. Se vor prezenta copii ale informatiilor din contract., Informatii referitoare la personal .1. Documente : - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul A14). - Angajamentul ofertantului precum ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei (Formular nr.2); - Lista personalului calificat ( experti cheie) - 2 ingineri drumuri. -- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica ( ale expertilor cheie) conform anexei nr. 3 (model CV) ;Copii ale diplomelor, certificatelor, atestatelor mentionate in CV ?uri -extras cartea de munca/contract de munca/ colaborare sau alte doc de referinta cf CV , angaj de participare, Lipsa ac doc va det com de evaluare sa nu ia in consid inf din CV Se permite prez de angaj de colab ptr exepertii nominaliz in of Pe parc derularii contr, contr nu are dreptul de a inlocui pers nominaliz in of fara acceptul AC, iar ev inloc a ac nu trb sa conduca la modif prop tehn sau financ init - Decl de disponIn ved implem contrac s-a solici preze unei echipe de spec care detin compe profes certifi prec si exp profesi nec ptr prest activ- 2 ing drum cu compe solide si dov priv exp in proiect lucr de infrast drum, Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii- Anexa 13. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati., Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani. Ofertantul va trebui sa prezinte lista contractelor de natura similara prestate in ultimii 3 ani - Formularul A15. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Informatii privind subcontractantii Se solicita completarea Formularului nr. A18 cu subcontractantii si specializarea acestora. Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare: - Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta si datele de recunoastere a acestora inaintea semnarii contractului de achizitie publica. -Autoritatea Contractanta va solicita subcontractantilor declaratia de neincadrare in art.69 1 din OUG NR.34/2006, Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant., In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea), trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte; celelalte cerinte privind capacitatea economico-financiara si tehnica vor fi indeplinite prin cumul. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta poate solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 /(2000), in copie conform cu originalul, Cerinte privind prezentarea de standarde de protectie a mediuluiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005/ sau echivalent, in copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata perioadei de realizare a proiectului tehnic, detaliilor de executie si caietelor de sarcini
40
Descriere: ( PT+DE+CS) ?= 40 pct, ptr cea mai scaz durata se acorda pct max- 40 pct, ptr alta durata se acorda pct ast: P(n) = (durata minima / durata perioadei de realizare (n)) x 40 maxim alocatDurata maxima a perioadei de realizare a PT + DE+CS este de 60 zile, de la primirea ordinului de incepere a serviciului Durata minima a perioadei de realizare a PT+DE+CS este de 30 zile, de la primirea ordinului de incepere a serviciului.Sub durata minima a perioadei de realizare a PT+DE+CS nu se acorda punctaj Pentru orice termen de executie ofertat ce va depasi durata maxima impusa de Autoritatea contractanta , oferta va fideclarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer