Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE ?REPARATII SI MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL PETRILA?
Detaliu pentru invitatia numarul 326305
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326305/10.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE ?REPARATII SI MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL PETRILA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PETRILACod fiscal: 4375097, Adresa: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Telefon: 0254550977, 0254550760, Fax: 0254550977, 0254550760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania, cod postal: 335800, telefon: +40 254550977, fax: +40 254550760, persoana de contact: MIHAELA LANG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Petrila, STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania, cod postal: 335800, telefon: +40 254550977, fax: +40 254550760, persoana de contact: MIHAELA LANG
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE ?REPARATII SI MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL PETRILA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: prestare de servicii de proiectare ?REPARATII SI MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL PETRILA? pe baza de comanda
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura este: 1.600 lei (50% pentru IMM-uri conform Legii 346/2004)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile DE LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELORForma de constituire :1.In numerar la casieria Primariei Petrila, 2.Prin OP in contul RO79TREZ3685006xxx003077 deschis la Trezoreria Petrosani, cu confirmarea intrarii in conta garantiei la data deschiderii ofertei3. prin fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor4. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalOrdinul de plata sau instrumentul de garantare prin care s-a achitat garantia de participare se ataseaza in exteriorul plicului cu oferta.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii va fi de 10 % din suma contractata (5% in cazul in care executantul este IMM conform Legii 346/2004).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: A)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respecvtiv daca constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.B) lichiditati depuse la caseria PrimarieiPetrila, strada Republicii, nr. 196, jud. HunedoaraC) Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(art.180 din ordonanta) - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. (Formularul 1 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. nr. 34/2006(Formularul 2 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazulSa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 11 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, si subcontractant, daca este cazul.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Paducel Ilie-PrimarRamascanu Constantin-viceprimarJr. Popescu Elisaveta-juristEc. Retegan Rodica-Director executiv buget-contabilitateIng. Jr. Lang Mihaela-sef serviciu A.I.P.F.I.M.C.Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta din care sa rezulte ca operatorul economic a respectat reglementarile legale referitoare la concurenta. (Formularul 10 din Sectiunea Modele de Formulare)Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic. (Formularul 12 din Sectiunea Modele de Formulare)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Cerinta minima obligatorie: Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original, copie legalizata sau copie semnatacu mentiunea ?conform cu originalul?). Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatea competenta.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea figureaza in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare din care sa reiasa ca din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.In cazul in care ofertantul detine documente constatatoare negative va fi eliminat. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. - Prezentarea certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original/ copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, prestarea lucrarilor solicitate prin prezentadocumentatie de atribuire. Din acesta trebuie sa rezulte ca ofertantii trebuie sa nu fie insolvabili, in stare de reorganizare judiciara sau faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formular 4 din SectiuneaModele de Formulare ), Lista de experienta similaraCerinta minima: - Se va anexacel putin 1 (una) fisa de informatii privind experienta similara referitoare laun contract incheiat in ultimii 3 ani care a avut ca obiect prestarea de servicii proiectarea tehnica pentru infrastructura de transport ( Cod CPV 71322500-6 Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport ), insotit de copie dupa contract, procesul verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului respectiv. Valoarea contractului prezentat trebuie sa fie de minim 150.000 lei fara TVA, echivalentul a 34.288, 8 euro la cursul BNR din data de 18.04.2012 de 4, 3746 lei/euroSe va completa Fisa de informatii privind experienta similara (Formular 6 din Sectiunea Modele de Formulare ), Info. priv. personalulCerinta min: Declaratie cu informatii priv efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani (Formular 5)Vor fi desemnate min.2 persoane care vor fi direct raspunzatoare de contract si care trebuie sa indeplineasca urm. cerinte: ? expert cheie 1(inginer specialist in drumuri si poduri): - experienta generala de min 5 ani in domeniu;
- pregatire universitara cel putin la nivel de diploma sau licenta in domeniul constructii drumuri si poduri;
- experienta ca membru in echipa de elaborare a cel putin unei documentatii in domeniul proiectarii tehnice pentru infrastructura de transport? expert cheie 2 (inginer topograf): - experienta generala de min 5 ani in domeniu;
- pregatire universitara cel putin la nivel de diploma sau licenta in domeniul topografie;
- experientaca membru in echipa de elaborare a cel putin unei documentatii in domeniul proiectarii pt infrastructura de transportSe vor prezenta diplome si CV-uri Standarde de asigurarea calitatiiCerinta obligatorie: Prezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si emise de organisme acreditate la nivel national si in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii (ISO 9001:2000 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata la prezenta invitatie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:03