Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE (S.F.+P.T.+D.E.) PENTRU ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA REMUS OPREANU - MUN.MED


Detaliu pentru invitatia numarul 171460
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Cod de identificare fiscala: 4301456
Adresa: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia
Telefon: 0241/820800, INT. 105
Fax: 0241/810619
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE PROIECTARE (S.F.+P.T.+D.E.) PENTRU ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA REMUS OPREANU - MUN.MED
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE PROIECTARE (S.F.+P.T.+D.E.) PENTRU ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA REMUS OPREANU - MUN.MEDGIDIA -JUD. CONSTANTA
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.09.2008 16:47
Data limita de depunere a ofertelor: 29.09.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR. 35, JUD. CONSTANTA
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.09.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR. 35, SALA DE SEDINTE.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în preved. art. 181; Certif. fiscal eliberat de Comp. Impozite si Taxe Locale; Certif. de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala; Certif. constatator eliberat de O.R.C. de pe lânga instantacompetenta;Certif. de înregistrare fiscala eliberat de O.R.C.; Fisa de informatii generale ? realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin 300.000, 00 RON (aproximativ 82.848, 00 EURO); Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat de D.F.P; Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (min. 3 contracte in domeniu apa sau apa uzata - S.F. sau P.T.); Experinta similara: Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a max. trei contracte cu valoarea cumulata de 50.000, 00 RON; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular 12I; Certificat ISO 9001/2001 (sau echivalent).
SEDIU PRIMARIE - COMPARTIMENT ACHIZITII TEL. 0241/820.800 (112)COST DOCUMENTATIE - 20 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer