Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA ?AMENAJARE SI RECOMPARTIMENTARE POD EXISTENT AL PAVILIONULUI A? COD OBIECTIV 2009 ? I ? 646 PAV. A SI ?REABILITARE SI MANSARDARE PAVILION E? COD OBIECTIV 2009 ? I ? 646 PAV. E.


Detaliu pentru invitatia numarul 352462
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Numar invitatie: 352462/13.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA ?AMENAJARE SI RECOMPARTIMENTARE POD EXISTENT AL PAVILIONULUI A? COD OBIECTIV 2009 ? I ? 646 PAV. A SI ?REABILITARE SI MANSARDARE PAVILION E? COD OBIECTIV 2009 ? I ? 646 PAV. E.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Militar de Urgenta Regina MariaCod fiscal: 4688639, Adresa: Str. Pietii, Nr. 9, Brasov, Telefon: +40 0268416393, Fax: +40 0268418080/ +40 0268410910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pietii, Nr. 9, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 0268416393, fax: +40 0268418080/ +40 0268410910, persoana de contact: Brasov STR. PIETII NR. 9
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii cintractante din Str. Pietii, Nr. 9, Brasov, Romania, cod postal: 500007
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA ?AMENAJARE SI RECOMPARTIMENTARE POD EXISTENT AL PAVILIONULUI A? COD OBIECTIV 2009 ? I ? 646 PAV. A SI ?REABILITARE SI MANSARDARE PAVILION E? COD OBIECTIV 2009 ? I ? 646 PAV. E.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune efectuarea unui serviciu de proiectare + asistenta tehnica in vedereaamenajarii si recompartimentarii pod existent al pavilionului A? si ?reabilitarii si mansardarii pavilionului E din imobilul Spital Militar cazarma 646 BrasovCheltuieli directe si neprevazute: - valoare cheltuieli diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului de servicii: 28.289, 66 x 57.361, 40 / 1.287.588, 07 = 1.260, 29 lei fara TVA.- procent cheltuieli diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului de servicii: 1.260, 29 / 28.289, 66 X 100 = 4, 45%- valoare estimare contract de servicii + valoarea cheltuieli directe si neprevazute: 28.289, 66 + 1.260, 29 = 29.549, 95 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 549.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 560, 00 lei; Perioada de valabilitate este de 90 zile de la data limita stab.pt.depunerea ofertelor. Cuantumul va fi exprimat in lei sau la cursul leu/alta valuta (echivalenta leu/alta valuta - cursul oficial B.N.R. din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare) pt. societatile comerciale din afara Romaniei; Ptr. IMM-uri se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere cu privire la incadrarea in categoria IMM-urilor.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: - ordin de plata in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca cu mentionarea procedurii pentru care se constituie, in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov, cod fiscal 4688639.- prin depunerea la casieria autoritatii contractante delegate a sumei in numerar.- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 si partial conform art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata;Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 625/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea totalaacontractului, fara T.V.A. siseconstituie astfel: Conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia va fi irevocabila si se va executa in situatia incadrarii in prevederile art.91 din HG925/2006.In cazul in care ofertantul este IMM , va depune toate documentele care atesta calitatea de IMM in vederea reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu s-a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 5 anexat in sectiunea FORMULARE, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata.NOTA: In cazul in care ofertantul are unsustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 6 anexat in sectiunea FORMULARE, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata.NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Completarea, semnarea, datarea si prezentareaFormularului 7 anexat in sectiunea FORMULARE.NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform Formularului 8 anexat in sectiunea FORMULARE semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata.). Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procesul de achizitie: Georgian TUDOSEAlexandra MIHAINicolae SANDU PLAVITIUCiprian CRIZBASEANUAngela NICOLAEIrina POPFelicia COVACIRaimund SIRCASorin MESCANOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau un subcontractant formularul se va prezenta si de catre acestia.Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Prezentarea declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta conform Ordinului nr. 314/2010 conform Formularului 9 anexat in sectiunea FORMULARE semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata.NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.Vor fi exclusi ofertantii care nu respecta prevederile Ordinului nr. 314 /12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurare sociala catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), aceste certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia privind datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;b) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte. Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Pentru personae juridice romane: Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, continandinformatii reale si actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii trei ani, sa fie cel putin egala cusuma de 55.000lei.Bilantul contabil vizat de catre Administratia Finantelor Publice pe ultimii 3 ani;Informatii privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii trei ani, din care trebuie sa rezulte ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu limita impusa, conform Formularului 10 anexat in sectiunea FORMULARE.Pentru nivel impus privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii trei ani, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.NOTA: In cazul asocierii bilantul contabil si informatiile privind cifra de afaceri se vor prezenta pentru fiecare asociat in parte.In cazul sustinerii informatiile privind cifra de afaceri vor fi prezentate fie de sustinator fie de ofertant.Cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita in intregime de catre un singur ofertant sau un sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului, se apreciaza avand in vedere: ? suma valorilor serviciilor similare cu cele care fac obiectul contractului, prestate in ultimii 3 ani, incluse in contractul /contractele prezentat/prezentate (maxim doua contracte - completare formular nr. 13), trebuie sa fie in valoare cumulata de cel putin 25.000 lei.? Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, (conform Formularului 11 anexat in sectiunea FORMULARE).? Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani (conform Formularului 12 anexat in sectiunea FORMULARE).Prestarile de serviciu se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientulprivat beneficiar.Nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat: ofertantul trebuie saaiba angajati sau sa detina contract de colaborare cu persoane specializate in domeniul prezentei achizitii.Declaratii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune, pregatirea profesionala al acestuia precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului conform Formularului 14 anexat in sectiunea FORMULARE sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.NOTA: Subcontractantii/Sustinatorii vor prezenta resursele umane pentru partea lor de implicare.Asigurarea din partea ofertantului cu urmatorul personal: - Expertul cheie 1 ? Manager de proiect- Expertul cheie 2 ? Arhitect- Expertul cheie 3 ? Expert rezistenta- Expertul cheie 4 ? Expert instalatii- Expert 1 ? Arhitect- Expert 2 ? Inginer de structura- Expert 3 ? Inginer instalatii sanitare- Expert 4 ? Inginer instalatii termice si ventilatii- Expert 5 ? Inginer instalatii electrice- Expert 6 ? Inginer instalatii gaze- Expert 7 ? DevizierCERINTA 1: Arhitectii trebuie sa aiba drept de semnatura si sa fie membrii ai Ordinului Arhitectilor din Romania, avand o experienta in arhitectura de minim 5 ani si in cel putin un proiect similar - cerinta se refera la ambii arhitecti mentionati in lista , , Asigurarea din partea ofertantului cu urmatorul personal, ,.CERINTA 2: Ingineriispecialisti in rezistenta (structuri) trebuie sa aiba experienta in proiectare de minimum 3 ani - cerinta se refera la ambii specialisti in rezistenta mentionati in lista , , Asigurarea din partea ofertantului cu urmatorul personal, ,.Se va prezenta dovada pregatirii profesionale, calificarii si asigurarii personalului de specialitate necesar indeplinirii contractului prin prezentarea, in copie, dupa caz a: diplomelor de studii, atestatelor, autorizatiilor, legitimatilor, Curriculum Vitae, contractul de munca sau a contractului de colaborare, etc.NOTA: In cazul asocierii, situatia cu persoanele specializate propuse pentru indeplinirea contractului se cumuleaza, cu precizarea pentru partea din contract pe care o realizeaza. Ofertantul sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii in domeniul aferent prezentei achizitii, valabil la data limita stabilita pentru depunereaofertelor- in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer