Achizitie publica - Servicii de proiectare si asistenta tehnica pe parcursul executarii lucrarilor de reabilitare si modernizare la obiectiv Muzeul de Istorie din orasul Siret
Detaliu pentru invitatia numarul 350454
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350454/15.07.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica pe parcursul executarii lucrarilor de reabilitare si modernizare la obiectiv Muzeul de Istorie din orasul Siret
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL BUCOVINEICod fiscal: 4244628, Adresa: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Telefon: 0230 216439, Fax: 0230 522979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720003, telefon: +40 230216439, fax: +40 230522979, persoana de contact: Asica Leizeriuc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muyeul Bucovinei Suceava - Str. Stefan cel Mare Nr.33, Municipiul Suceava, Judetul Suceava, Romania, cod postal: 720003.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica pe parcursul executarii lucrarilor de reabilitare si modernizare la obiectiv Muzeul de Istorie din orasul Siret
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si asistenta tehnica pe parcursul executarii lucrarilor de reabilitare si modernizare la obiectiv - Muzeul de Istorie din orasul Siret: proiectare arhitecturala - reabilitare si modernizare cladire existenta, amenajari exterioare, imprejmuiri; verificare PTH; asistenta tehnica proiectant.Valoare estimata = 183.750 Lei fara TVA din care Valoare Diverse si neprevazute in procent de 8, 5% reprezentand 14.395, 16 Lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 3.200 Lei echivalent Euro la curs BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, se va constitui cu o durata de valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: fie cu Scrisoare de garantie emisa de catre o societate bancara sau societate de asigurari, fie cu OP in contul autoritatii contractante IBAN: RO80TREZ5915006XXX000194 deschis la Trezoreria Suceava, CUI 4244628; fie prin depunere numerar la casieria Muzeului Bucovinei. Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in urmatoarele situatii: a)Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)Ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului de servicii in perioada de valabilitate aoferteic) Ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de servicii.d) Ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006 in acest caz suma ce urmeaza a fi retinuta se calculeaza conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006.Garantia de participare se restituie in 3 zile de la semnarea contractului de servicii in baza cererii de restituire depusa la sediul Muzeului Bucovinei. Pentru ofertantul castigator, garantia de participare se restituie dupa semnarea Contractului de servicii si constituirea garantiei de buna executie. In cazul ofertantilor ce demonstreaza calitatea de IMM conf. Legii 346/2004, acestia pot constitui garantia de participare in procent de 50% din valoarea solicitata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma echivalenta cu 10% (5% in cazul IMM conf. Legii 346/2004) din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: intr-una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se face conform prevederilor Art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 ? in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se raporteaza acest document sunt: Director general ? Constantin Emil Ursu, Director adjunct ? Dl. Mares Ioan si Dna Creanga Doina, Contabil sef ? Asica Leizeriuc, Jurist ? Aftanasie Tironeac, Comisie evaluare ? Sandu Dana, Ostafi Daniela, Gubernicu Mihaela4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP NR. 314/2010 ? in original5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si bugetul consolidat al statului emise de Autoritatea locala respectiv ANAF.Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Cerificatele se pot depune in original / copie legalizata / copie cu mentiunea "conform cu originalul". 1.Dovada inregistrarii ofertantuluiPentru persoane juridice romane: Certificat constatator, care sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului. Acesta trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii.Pentru persoane fizice: autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Nota: Documentele ce dovedesc inregistrarea ofertantului se pot prezenta - in original / copie legalizata / copie cu mentiunea "conform cu originalul". La solicitarea comisiei de evaluare, ofertantul are obligatia de a prezenta documentul in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentat initial sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul".2.Atestat ANRE tip B pentru proiectare instalatii electrice - in copie cu mentiunea "conform cu originalul".3.Atestat IGPR pentru proiectare sisteme antiefractie - in copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Declaratie privind Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta este mai mica de 3 ani.Se va prezenta Formularul B2.1 - in original.2) Bilantul contabil sau alte documente relevante care prezinta situatia financiara a ofertantului pentru ultimii3 ani ? 2010, 2011 si 2012, sau perioada de activitate de cand acestia sunt infiintati daca este mai mica de 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor servicii similare (Proiectare si asistenta tehnica pentru cladiri civile) prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cu mentionarea Numar/Data a contractului, Beneficiarul contractului, valoarea acestuia, modul de indeplinire (contractant/subcontractant), perioada de derulare a contractului indiferent daca beneficiarul este operator economic privat sau autoritate/institutie publica, insotita de Certificari de buna executie.Cerinta minima: Servicii similare (proiectare si/sau asistenta tehnica) in cel putin un contract, maxim 2 contracte din ultimii 3 ani ce prezinta servicii duse la bun sfarsit , a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 167.000 Lei fara TVA echivalent37.307, 59 Euro.In cazul contractelor incheiate in Euro transformarea in Lei se face la curs RON/Euro astfel: Servicii duse la bun sfarsit in Anul 2010 - 1 Euro = 4, 2943 Lei; in Anul 2011 - 1 Euro = 4, 3215 Lei; in Anul 2012 - 1 Euro = 4, 3560 Lei.Se va prezenta Formular C2 si Anexa, Fisa privind experienta similara - Formular B3.1 insotite certificari de buna executie aferenta a maxim 2 contracte, care sa ateste prestarea de servicii similare ce au fost duse la bun sfarsit precum: Contract de servicii/Extrase cu informatii relevante / Procese verbale de recetie partiala/la finalizarea serviciilor , documente constatatoare/Formular B3.2 sau orice alte documente ce contin informatii relevante de care dispune ofertantul., 2.Declaratie privind efectivele de personal, prezentarea personalului de specialitate - propriu sau cooptat (indiferent de forma) care va fi disponibilizat pentru indeplinirea contractului de servicii.Personal de specialitate - minim solicitat: - Responsabil contract - persoana cu studii superioare, atestata ca "Manager proiect".-1 Arhitect , membru al unei asociatii profesionale recunoscute cel putin la nivel national.-1 Arhitect peisagist, membru al unei asociatii profesionale recunoscute cel putin la nivel national.-1 Inginer specializare constructii civile, experienta generala minim 5 ani si care sa fi participat cel putin in cadrul unui proiect similar.-Ingineri specializare ? Instalatii pentru constructii (Is, Ie, It), experienta generala minim 5 ani si care sa fi participat cel putin in cadrul unui proiect similar.-1 Inginer specializare drumuri ? experienta generala minim 5 ani si care sa fi participat cel putin in cadrul unui proiect similar.-Verificatori de proiect atestati MLPAT cel putin pentru exigentele A1, A2, D1, F, Ie, Is, It.Se prezinta Formular F insotit de: Pentru Arhitecti - Documente care atesta apartenenta la o asociatie de profil recunoscuta cel putin la nivel national, Declaratii de disponibilitate Formular 11 sau 12 ? dupa caz.Pentru Verificartori de proiect - Atestari profesionale emise de MLPTL insotit de Declaratii de disponibilitate.Pentru persoanal de specialitate - Ing. CCIA, Instalatii pentru constructii (Is, Ie, It) si specializare Drumuri ? se vor prezenta CV-uri, Diplome de studii si Declaratii de disponibilitate Formular 11 sau 12 ? dupa caz.Experienta profesionala se demonstreaza prin CV, Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a solicita informatii la beneficiarii serviciilor (angajator/beneficiar)., 3.declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele, resursele tehnice pe care operatorul economic le va disponibiliza (reurse tehnice pa care le detine sau la care are acces indiferent de forma) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original;Se va prezenta Formular E cu mentionarea resurselor tehnice (proprii/atrase) ce vor fi disponibilizate in executia contractului de servicii., d) Declaratie privind subcontractantii. Certificare ISO 9001 sau documente echivalente in domeniul specific procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 16:24