Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si asistenta tehnica privind obiectivul ?Modernizare drumuri de acces pentru integrarea in circuitul turistic european a cetatilor dacice din Muntii Orastiei?


Detaliu pentru invitatia numarul 354699
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Numar invitatie: 354699/15.10.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica privind obiectivul ?Modernizare drumuri de acces pentru integrarea in circuitul turistic european a cetatilor dacice din Muntii Orastiei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 4374474, Adresa: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Telefon: 0254/213383, Fax: 0254/230030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica privind obiectivul ?Modernizare drumuri de acces pentru integrarea in circuitul turistic european a cetatilor dacice din Muntii Orastiei?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatea - proiect tehnic, caiete sarcini, detalii de executie, DTAC, verificare proiect, asistenta tehnicaValoarea estimata a achizitiei publice fara TVA, : - proiect tehnic, caiete sarcini, detalii de executie, DTAC, verificare proiect = 294.603, 00 lei-asistenta tehnica din partea proiectantului = 36.557, 00 lei- diverse si neprevazute = 0 leiTOTAL = 331.160, 00 lei
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.000 lei. Perioada de valabilitate: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: a. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari (scrisoare garantie bancara sau polita de asigurare). b.Virament bancar in contul RO56TREZ3665006XXX000123 deschis la Trezoreria Deva, cod fiscal 4374474. Garantia de participare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP scanata la sectiunea ?Documente de calificare?. Modalitatea de restituire: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. a) din OUG 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigator la o unitate a Trezoreriei Statului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011. 2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006. AC va restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), cu referiredoar la punctele a, c^1 si d), ;si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.3. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314/2010 emis de ANRMAP.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), subcontractantul (daca este cazul) si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Mircea Ioan Molot- Presedinte, Balint Tiberiu Ioan- Vicepresedinte, Rus Ioan- Vicepresedinte, Dan Stoian - Administrator public, Dan Daniel - Secretar al judetului, Daniela Salasan - Director executiv, Amelia Cont - Arhitect sef, Goanta Lia Ani Anemari- sef serviciu, Gabriela Bindea - sef serviciu, Viorel Rotar - sef serviciu, Mariana Birsoan - sef serviciu, Marius Muntean - sef serviciu, Mihaela Stefan - sef serviciu, Antonela Stan - sef serviciu. Consilieri judeteni- Babau Valeriu, Barea Vasile, Botici Ovidiu Laurentiu, Cazan Agripina Elena, Coltescu Marin, Costa Cosmin Cristian, Cristescu Costica, David Adrian Nicolae, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin Oliviu, Henti Iulian Cosmin, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae Simion. Mutiu Florin, Oprisa Ioan Florin, Petrui Ioan Dorin, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail Nicolae, Socol Ioan Marcel, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan Dumitru, Toma Florian, Turdean Radu Eugen, Tolas Liliana, Ivanus Nicolae, Zvinca Adrian.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.7. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Se solicita ca din Certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile scadente de plata raportate la luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor (Notificarea nr. 149/24.09.2013). In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta, sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, si graficul de reesalonare.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, traduse in limba romana si legalizate. 1. Pentru persoane juridice /fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire: prezentare document . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii;
-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul ete stabilit, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea AC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentele mentionate in aceasta sectiune in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 600.000 lei.Se va prezenta Fisa de informatii generale, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani incheiati financiar (2010, 2011, 2012) sau alte documente justificative. Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru persoanele juridice straine, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Persoanele juridice straine vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor (prin cumul). Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin 1 contract in domeniul infrastructurii de drumuri, similar ca natura si complexitate in valoare de cel putin 300.000 lei fara TVA. Valoarea este raportata la valoarea estimata a contractului ce nu include diverse si neprevazute. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR. http: //www.bnr.roDocumente de confirmare care insotesc Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Ofertantul va face dovada asigurarii cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va prezenta: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru proiectarea ce face obiectul contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de : ? specialist cu studii superioare in domeniul constructii drumuri, poduri ? inginer topograf Pentru personalul de specialitate nominalizat se vor prezenta: -Curriculum vitae, semnat de titular, in original ?Diploma de absolvire, in copie conform cu originalul, Ofertantul va prezenta: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora-cerinta obligatorie. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante., Acord de asociere (daca este cazul) Standardul de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Termen de realizare a proiectului tehnic
25
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer