Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant pentru infrastructura de transport


Detaliu pentru invitatia numarul 336169
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Fratautii Noi
Numar invitatie: 336169/27.09.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant pentru infrastructura detransport
Stare procedura: Suspendata(din 08.10.2012 08:58)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Fratautii NoiCod fiscal: 4326990, Adresa: Judetul Suceava, Comuna Fratautii Noi, Fratautii Noi, Telefon: 0230 411003, Fax: 0230 411003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oferta se depune in SEAP (www.e-licitatie.ro)atasata la Invitatia de participare.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant pentru infrastructura detransport
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru infrastructura detransport
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 660.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 2.500 Lei se va constitui cu valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor sub forma de Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara (Banca/Societate de asigurari) sau prin virament in cont deschis la Trezoreria Mun. Radauti IBAN RO12TREZ5955006XXX001073 sau prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%.Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei c) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de servicii d) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 /1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006 Ofertantii ce constituie garantia de participare cu Scrisoare de garantie, vor prezenta acest document in original pana la data limita de depunere a ofertelor , la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie in 14 zile de la finalizarea contractului de sertvicii in baza PV de receptie finala a serviciilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)- in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat )- in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local )- in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 21 - in original7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20 - in originalPersoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar ? Streanga Gheorghe, Viceprimar/Membru comisie ? Fador Vasile, Membru comisie ? Moisuc Mihai, Responsabil achizitie / Presedinte comisie? Sofroni Marinica , Consilieri locali: Capra Vasile, Galan Constantin, Grigoras Vasile, Hutan Gheorghe, Ionesi Viorel, Luchian Vasile, Lupoaie Ioan, Marcu Stefan, Moisiuc Vera, Moisuc Constantin, Olari Vasile, Pascariu Doina Lacrimioara, Rusu Mihai, Rusu Victor. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? Servicii de proiectare.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Documentul se va prezenta la solicitarea comisiei in original sau copie legalizata in situatia in care initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia financiara a ofertantului - Bilantul contabil sau alte documente relevante ce prezinta situatia financiara din ultimii 3 ani sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta este sub 3 ani., Declaratie privind cifra de afaceri globala, pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani Cerinta obligatorie ? Cifra Medie de Afaceri globala, pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani ? Minim 60.000 Euro echivalent 262.938 LeiCifra de afaceri in Euro se va calcula la cursul din 31.12 astfel: Pentru Anul 2009 - 1 Euro = 4, 2738 Lei, pentru Anul 2010 - 1 Euro = 4, 2943 Lei, Anul 2011 - 1 Euro = 4, 3215 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii de proiectare pentru infrastructura de transport.Cerinta minima - Servicii similare la acelasi nivel de coplexitate cu cele ce urmeaza a fi atribuite respectiv: servicii prestate in ultimii 3 ani aferente unui contract in valoare de cel putin 30.000 Euro echivalent 131.469 Lei valori fara TVA la curs din Contr. finantare - 1 Euro = 4, 3823 Lei. Se va prezenta - Formular C2 si Anexa din Sectiunea Formulare, insotite de -Contract de servicii sau Extrase cu informatii relevante din care sa rezulte clar obiectul acestuia , Beneficiarul, valoarea contractului si durata contractului, alte informatii considerate confidentiale pot fi marcate (sterse)- in copie, -Recomandare/ Document constatator, 2.Declaratie privind efectivele de personal, personalul de executie si personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore, angajat in derularea contractului (propriu si/sau cooptat) Personal de specialitate solicitat: ? inginer specializare CFDP cu experienta generala de minim 4 ani. -Inginer specializare topografie/cadastru ? atestat ANCPI categoria D -Inginer specializare geologie ? experienta generala minim 4 ani. Nota: Ofertantul poate nominaliza o persoana pe mai multe posturi cu respectarea cerintelor privind specializarea si atestarile profesionale solicitate. In cazul cooptarii de specialisti se va mentiona modul de colaborare (subcontractant, contract de prestari servicii, angajament de participare, tert sustinator) Ofertantul va prezenta Formularul F. Se vor prezenta pentru toate persoanele nominalizate ? CV-uri din care sa rezulte postul/atributiile in cadrul altor proiecte similare, Diplome de studii, Atestari/Autorizatii emise de institutii competente., 3.declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Resursele tehnice declarate -proprii sau la care are acces (indiferent de forma - inchiriere/contracte de prestari servicii, resurse ale subcontractantului, asociatului, tert sustinator) trebuie sa asigure prestarea serviciilor la nivelul cerintelor impuse de legislatia in vigoare HG 28/2008 si nivelul de caltate solicitat, astfel ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau are acces la cel putin urmatoarele resurse tehnice: calculatoare - PC, Imprimanta, ploter A0, Copiator color A3, Statie totala, autoturism licente pentru proiectare - Autocad/Autodesk sau echiv. Licenta proiectare Drumuri (Advanced Road Design sau echiv.) Licenta ? topografie-cadastru (Mapsys/Toposys sau echiv.) Documente: Se va preyenta initial - Lista resurse tehnice - Formular E si Anexa, Ulterior la solicitarea comisiei se vor prezenta documente care atesta detinerea sau accesul la acestea ? Facturi/Contracte de leasing/Contracte de inchiriere sau prestari servicii de catre ofertantul clasat pe primul loc., 4.Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii. In cazul in care sunt declarati subcontractanti se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare. Certificarea standardului de calitate ISO 9001 sau documente echivalente, in domeniul de activitate specific procedurii - Servicii de proiectare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
86
Descriere: a)Oferta admisibila ce prezinta cel mai mic pret va primi 86 puncte; b)Alte oferte admisibile decat cea de la punctul a) vor primi un punctaj calculat astfel: Punctaj oferta n = (Pret oferta mentionata la punctul a) / Pret oferta n) x 86 puncte: c) Oferta ce preyinta un pret peste valoarea estimata va fi respinsa ca inacceptabila in temeiul Art. 36 alin. 1 litera e) din HG 925/2006
Termen de executie si predare PT inclusiv Documentatii ptr avize
14
Descriere: a) Oferta admisibila ce prezinta un termen de executie si predare a PT si a Documentatiilor pentru avize de maxim 20 zile (interval 1-20 zile inclusiv) va primi 14 puncte b)Alta oferta admisibila decat cea de la punctul a) cu un termen de executie cuprins intre 21 si 90 zile inclusiv, va primi un punctaj calculat astfel: Punctaj oferta n = 14 puncte - [Termen oferta n) - 20 zile] x 0, 2 puncte; c)Oferta ce prezinta un termen de executie si predare PT si documentatii tehnice mai mare de 90 zile va fi respinsa ca fiind neconforma in temeiul Art. 36 alin. 2 litera a) si b)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer