Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant ptr. obiectiv "Refacere si modernizare DC 44A din comuna Sucevita, judet Suceava"


Detaliu pentru invitatia numarul 336171
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SUCEVITA
Numar invitatie: 336171/26.09.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant ptr. obiectiv "Refacere si modernizare DC 44A din comuna Sucevita, judet Suceava"
Stare procedura: Suspendata(din 08.10.2012 09:00)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUCEVITACod fiscal: 4441336, Adresa: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Telefon: 0230-417.102, Fax: 0230-417.102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depuns in SEAP (www.e-licitatie.ro) attasate la Invitatia de participare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant ptr. obiectiv "Refacere si modernizare DC 44A din comuna Sucevita, judet Suceava"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant ptr. obiectiv "Refacere si modernizare DC 44A din comuna Sucevita, judet Suceava"
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 300.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 3.300 Lei se constituie cu valabilitatea de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, intr-una din formele: - Document de garantare emis de o Banca sau Societate de asigurari, in acest caz ofertantul are obligatia de a depune documentul in original la autoritatea contractanta pana cel tarziu data limita de depunere a ofertelor-depunere de numerar la casieria autoritatii contractante- prin virament cu OP in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria mun. Radauti, IBAN RO12TREZ5955006XXX001073.In cazul in care oferantul prezinta documente ce demonstreaza incadrarea in categ. IMM, conform Legii 346/2004 acesta are dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se incadreaza in urmatoarele situatii: a) Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteiab) Ofertantul fiind declarat castigator nu semneaza contractul la invitatia autoritatii contractante in perioada de valabilitate a oferteic) Ofertantul nu constituie garantia de buna executie aferenta Contractului de serviciid) Ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006, in acest caz se retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006Garantia de participare se restituie in 3 zile de la finalizarea achizitiei in urma Cererrii depuse la autoritatea contractanta.Pentru ofertantul castigator, garantia de participare se restituie dupa semnarea contractului de servicii si constituirea garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA, se va constitui sub una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la finalizarea Contractului de servicii in baza PV de receptie finala a serviciilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de StatNota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul localNota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 217.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar ? Pinzar Dorin Ioan, Viceprimar ? Stirbu Constantin Aurel, Contabil ? Vatamaniuc Ionel, Responsabil achizitie-Presedinte comisie ? Cazac Vlad Bogdan, Membru comisie ? Maftean Nicoleta, Membru comisie ? Jolobai Sorin, Secretar comuna ? Vatamaniuc Marioara, Consilieri locali: Cazacu Constantin, Hrehorciuc Gheorghe, Hrehorciuc Mihai-Gavril, Hrehorciuc Victor-Sorin, Itcus Ioan, Mihalescu Vasilica, Montalion Elvira Felicia, Solon Mircea, Stirbu Constantin Aurel, Vatamaniuc Liviu-Ionel-Dragos, Vatamaniuc Simion. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? Servicii de proiectare.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Situatia financiara a ofertantului - Bilantul contabil sau alte documente relevante ce prezinta situatia financiara din ultimii 3 ani sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta este sub 3 ani, 2. Declaratie privind cifra medie de afaceri (globala), pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii de proiectare drumurisi care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Servicii similare = Proiectare si asistenta tehnica pentrulucrarii de investitii in infrastructura rutiera construire / modernizare drumuri (cu BA sau BcR) , servicii la acelasi nivel de coplexitate cu cele ce urmeaza a fi atribuite respectiv: servicii prestate in ultimii 3 ani aferente unui contractin valoare de cel putin 37.450 Euro echivalent 166.300, 47 Lei fara TVA la curs aferent proiectului 1 Euro = 4, 4406 Lei, Pentru demonstrarea Cerintei minime se vorprezenta: Formular C2 si Anexa din Sectiunea Formulare, insotite de certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar al serviciilor., 2)declaratie privind efectivele de personal, personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore - verificare si control, in derularea contractului.Personal de specialitate solicitat: ? ingineri specializare CFDP cu experienta generala de minim 4 ani.-Inginer specializare topografie/cadastru ? atestati ANCPIcategoria D-Inginer specializare geologie ? experienta generala minim 4 ani.Se vor prezenta pentru toate persoanele nominalizate ? CV-uri din care sa rezulte posturile similare ocupate in cadrul altor contracte similare, Diplomele de studii, Atestarile/Autorizatiile eliberate de institutii competente ce dovedesc capacitatea profesionala a acestora.Nota: Ofertantul poate nominaliza o persoana pe mai multe posturi cu respectarea cerintelor privind specializarea si Atestarile profesionale solicitate., In cazul cooptarii de specialisti (indiferent de forma sub care se realizeaza colborarea - Contract de prestari servicii, subcontractare, sustinere de catre terti conform Art. 190 din OUG 34/2006) se vor prezenta documente care demonstreaza legatura intre ofertant si persoana cooptata (Contract de servicii, Acord de subcontractare, Angajament de sustinere profesionala), 3. declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original;, Ofertantul va prezenta o Lista cu resursele disponibilizate (proprii sau inchiriate, ale asociatului / subcontractantului / sustinatorului) pentru indeplinirea contractului de servicii.Resursele tehnice declarate trebuie sa asigure prestarea serviciilor la nivelul cerintelor impuse de legislatia in vigoare HG 28/2008 si nivelul de caltate solicitat. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau are acces la cel putin urmatoiarele resurse tehnice: calculatoare - PC, Imprimanta, ploter A0, Copiator color A3, Statie totala, autoturismlicente pentru proiectare - Autocad/Autodesksau echivalenteLicenta proiectare Drumuri (Advanced Road Design sau echivalente)Licenta ? topografie-cadastru (Mapsys/Toposys sau echivalent), Se vor prezenta initial in cadrul documentelor de calificare Formular E si Anexa , ulterior la solicitarea comisiei se vor prezenta documente care atesta detinerea sau accesul la resursele tehnice declarate ? Facturi/Contracte de leasing/Contracte de inchiriere sau prestari servicii., 4.declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii? in original;In functie de sprijinul acordat ? material sau profesional se va prezenta pentru subcontractant -personalul de specialitate si/sau resursele tehnice angajate de acesta, Autorizari/Atestari solicitate pentru categoriile de servicii pe care le vor presta in cadrul contractului de servicii - daca este cazul, insotit de documente ce dovedesc capacitatea profesionala si/sau tehnica ? acestea fiind luate in calcul pentru demonstrarea cerintelor de calificare. Certificarea standardului de calitateISO 9001 sau documente similare, in termen de valabilitate, in domeniul similar obiectului procedurii - Servicii de proiectare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP (www.e-licitatie.ro) documentatie atasata la Invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 18:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer