Achizitie publica - Servicii de proiectare si asistenta tehnica sediu A.N.I. - reabilitare
Detaliu pentru invitatia numarul 324889
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324889/24.04.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica sediu A.N.I. - reabilitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0929 BucurestiCod fiscal: 13624359, Adresa: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Telefon: 0213102410;0213037851;0213144324, Fax: 0213134388;4106117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele vor fi depuse in SEAP pana la data si ora limita de depunere mentionate in prezenta invitatie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si asistenta tehnica sediu A.N.I. - reabilitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si asistenta tehnica sediu A.N.I. - reabilitare
II.1.6) CPV: 71250000-5 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 261 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 5.425, 22leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 70 de zile de la data limita de primire a ofertelorSe va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original;Contul de virament este: RO80TREZ7005005XXX000179 deschis la ATCPMB, cod fiscal 13624359Cuantumul garantiei de participare si suma care se va retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 este de 2.712, 61 lei.NOTA: - In cazul in care garantia pentru participare este constituita sub forma unei scrisori de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, aceasta va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante, Str. Franceza, nr. 48-50, sector 3, Bucuresti, pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor, in conformitate cu ora alocata de SEAP.- Daca garantia pentru participare se constituie prin virament in contul autoritatii contractante, ordinul de plata confirmat de banca, va fi transmis in original la sediul autoritatii contractante, Str. Franceza, nr. 48-50, sector 3, Bucuresti, pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor, in conformitate cu ora alocata de SEAP.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Atentie! Din momentul confirmarii bancii pe ordinul de plata, sunt necesare cel putin 3 zile lucratoare pentru efectuarea viramentului in contul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
- 10% din val. fara TVA, a contr.- prin instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contr, cu termen de valabilitate 2 ani de la data semnarii contr.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile emise si acceptate de achizitor. In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, executate in baza proiectului ce face obiectul prezentului contract, conform prevederilor art. 92 alin. (3), lit. b) din H.G. 925/2006, coroborat cu prezentarea documentatiei revizuita as-built.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul 12A (se va completa, dupa caz, si de catre tertul sustinator)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta completata in conformitate cu formularul 12B (se va completa, dupa caz, si de catre tertul sustinator)Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu formularul 12CCertificat de Atestare Fiscala eliberat de ANAF din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (din situatia mentionata trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu are debite)Certificat de Atestare Fiscala eliberat de DITL din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (din situatia mentionata trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu are debite)Certificat de cazier fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in cazierDeclaratia ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonantacompletata in conformitate cu formularul 12D. Persoanele din cadrul autoritatii care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dorobantu Iulian, Nedelcu Adrian, Lintmaier Manaila DianaDeclaratia ? ?Certificat de participare cu oferta independenta? completat in conformitate cu formularul 10. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial - valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate serviciile ofertate.Pentru persoane juridice/fizice romane: Extras din Registrul actionarilor/asociatilor pentru societatile pe actiuni, in copie conform cu originalulPentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Autorizatie emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie civila ? pentru proiectarea sistemelor de limitare si stingere a incendiilor precum si a instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, solicitata in conformitate cu prevederile art. 4 din Ordinul ministrului Administratiei si Internelor nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilorLicenta de functionare eliberata de Ministerul Administratiei si Internelor - Inspectoratul General al Politiei Romane pentru proiectare sisteme de alarmare impotriva efractiei, solicitata in conformitate cu prevederile art. 34 alin. (1) din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau orice alte documente care sa ateste indeplinirea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii trei ani financiari, Declaratie privind cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari. Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari este mai mica de 500.000 lei. Pentru echivalarea cursului leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, completata in conformitate cu formularul 12E. Lista trebuie sa contina si informatii privind prestarea a cel putin unui contract similar in valoare de minim 80.000 lei.Este obligatoriu ca in perioada mentionata, ofertantul sa faca dovada indeplinirii si finalizarii a cel putin unui contract de servicii cu caracter similar celui ce face obiectul procedurii in valoare de minim 80.000 lei.Se va prezenta obligatoriu copie dupa urmatoarele informatii din contractul similar mentionat mai sus pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor: partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, perioada contractului, inclusiv cu pagina/paginile care atesta asumarea contractului/contractelor de catre partile contractante. Se va prezenta obligatoriu, procesul verbal de receptie incheiat sau un document echivalent pentru serviciile ce fac obiectul contractului similar in valoare de minim 80.000 lei., Cel putin un document constatator emis pentru serviciile similare declarate in lista, din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Se va mentiona proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti - formularul 12G., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formularul 12I, impreuna cu CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Pentru personalul care intocmeste proiectul tehnic se vor depune copii dupa atestatele profesionale (diploma inginer, arhitect, tehnician etc.), respectiv verificatorii de proiecte in functie de cerintele esentiale, pe domenii de constructii si specialitati de instalatii, vizate la zi. - anexe la formularul 12I.Tabel cu personalul autorizat din cadrul firmei (angajati ai ofertantului) pentru prestarea serviciilor -?PERSONAL CHEIE?, inclusiv contractele de colaborare, daca este cazul. Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, pe toata perioada de valabilitate a acestuia, sens in care se vor prezenta declaratiile acestora ? Formular 4. Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 08:14