Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si consultanta tehnica privind inlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice cu doua statii de incarcare in Mun.Cluj-Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 356656
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 356656/20.12.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si consultantatehnica privind inlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice cu doua statii de incarcare in Mun.Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592588, Fax: +40 264431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 7(registratura institutiei), Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: simion tanta, adrian raulea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: simion tanta, adrian raulea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si consultantatehnica privind inlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice cu doua statii de incarcare in Mun.Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si consultanta tehnica privind inlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice cu doua statii de incarcare din cadrul programului de cooperare Elvetiano-Roman , Obiectivul 1 al ariei de concentrare tematica 4 ?Imbunatatirea mediului inconjurator ? , un management durabil al energiei
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant.de part.este de8000lei.Garant.de part.va fi valab.90zile de la data limita de dep.a ofertelor si va fi irev.Per.de valab.a garant.de particip.va fi cel putin egala cu perioada minima a of.conf.art.43^1 al.2 lit.b din OUG 34/2006.Garant.de part.poate fi constit.in urmat.forme: *instr.de garant.(FORMULAR11)emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prev.in docum.de atrib.In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asig.din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrum.de garant., prezentat in ORIG.poate fi exprimat si in euro/alta valuta astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stab.de BNR la data de 21.11.2013.Instrum.de garant.emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/neconditionat, in urmat.situatii de culpa ale celui care o constit: a)ofertantul_si-a retras of.in perioada de valab.a acesteia;b)of.sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul_nu a constit.garant.de buna executie in perioada de valab.a ofertei;c)of.sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul _a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit.contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006, respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din garant.de part. suma de 4032.25lei; virament bancar in contul deschis la BN.Trez.Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924.depunere in numerar in lei la casieria autorit.contract., str.Motilor, nr.7.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.5% din val.ctr.fara TVA se const.astfel: instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig.(formularul18)prin retineri succesive din facturi, intr-un cont deschis la trez.cu respect.art.90, al(3)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;2)Cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valabil la data limita de depunere a ofertelor 3)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB; 4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP 5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C.Declaratia se va depune de: ofertant, asociati, subcontactant, tert sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar - EMIL BOC, presedinte comisie de evaluare -VIRGIL PORUTIU, membrii comisiei de evaluare: ADRIAN RAULEA, CAMELIA MARIA STANCIU, BOGDAN REVESZ, SIMION TANTA, OVIDIU CIMPEAN , ANA-MARIA LAZARICA, IOAN BOGDAN, RAMONA GABOR.6)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului(original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care oferta beneficiaza de sustinerea unui tert, pentru acesta se vor depune declaratiile conf.art.180, art.181 lit.a), c1), d), art.69^1 din OUG 34/2006. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in in oricare din formele: original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa faca dovada ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, din care sa rezulte ca domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul trebuie sa prezinte date reale si valide la data limita de depunere a ofertelor - Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti 2010, 2011, 2012 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata. In cazul in care nu s-a depus bilantul aferent anului 2012, ofertantul va prezenta orice documente justificative echivalente in acest sens, pentru a indeplini cerinta de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea - daca este cazul., Informatii privind subcontractantii - daca este cazul, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratia va fi insotita de CV alepersoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului. Pentru fiecareexpert cheie propus, ofertantul va depune: copii conform cu originalul dupa atestate/autorizari relevante pentru indeplinirea atributiilor persoanelor respective in indeplinirea contractului ce urmeaza sa se incheie., Conducatorul de proiect trebuie sa faca dovada experientei in cel putin un proiect similar., cerinta minima: ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat celputin un contract prin care a realizat servicii similare celor prevazute decaietul de sarcini., Lista cu principalele servicii prestate din ultimii 3 ani, calculati pana la datalimita de depunere a ofertelor; Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este unclient privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitateaobtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrareaserviciilor prestate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul de cooperare Elvetiano-Roman)
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2013 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer