Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si de consultanta in managementul investitiei pentru obiectivul ?Alimentare cu apa, canalizare si epurare ape uzate in localitatile Petresti, Medeleni si Cotu lui Ivan din comuna Golaiesti, judetul Iasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 322138
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GOLAIESTI (CONSILIUL LOCAL GOLAIESTI)
Numar invitatie: 322138/20.03.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si de consultanta in managementul investitiei pentru obiectivul ?Alimentare cu apa, canalizare si epurare ape uzate in localitatile Petresti, Medeleni si Cotu lui Ivan din comuna Golaiesti, judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLAIESTI (CONSILIUL LOCAL GOLAIESTI)Cod fiscal: 4540577, Adresa: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Golaiesti, Telefon: 0232/236614, Fax: 0232/236614
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Golaiesti, Romania, cod postal: 707200, telefon: +40 0232236614, fax: +40 0232236614, persoana de contact: Primaria comunei Golaiesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Golaiesti, Romania, cod postal: 707200, telefon: +40 0232236614, fax: +40 0232236614, persoana de contact: Primaria comunei Golaiesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si de consultanta in managementul investitiei pentru obiectivul ?Alimentare cu apa, canalizare si epurare ape uzate in localitatile Petresti, Medeleni si Cotu lui Ivan din comuna Golaiesti, judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: Servicii de proiectare - asistenta tehnica din partea proiectantuluiLot 2: Servicii de consultanta in managementul investitiei
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 323, 385 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 2.400 Lei pentru Lotul I, respectiv 900 Lei pentru Lotul II , Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50%din cunatumul precizat.Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react.Contul: RO93TREZ406509802X013813 deschis la TREZORERIA Iasi, cod fiscal 4540577.Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului , o suma stabilita procentuala asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizataGarantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92alin.(4)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - cerinta pentru ambele loturi: Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 01 din Sectiunea _ Formulare- cazier judiciar, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011)-cazier fiscal, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 ? cerinta pentru ambele loturi1. Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 02 din Sectiunea _ FormulareOfertantul va prezenta: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011)- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011)- Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 si Ordinului 1450/2010 al Ministrului Mediului si Padurilor pentru aprobarea Ghidului de finantare a Programului vizand protectia resurselor de apa, sisteme integrate de alimentare cu apa, statii de tratare, canalizare si statii de epurare)Nota bene: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.-Declaratie privind calitatea de participant-cerinta pentru ambele loturiOfertantul va completa Declaratia privind calitatea de participant? Formular nr. 03 din Sectiunea _ Formulare-Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute de art. 69 ind 1 dinO.U.G. 34 din 2006-cerinta pentru ambele loturiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular 03 B - din Sectiunea _ Formulare Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Bizdiga Mihai ? Primar, Bojoga Mihai ? Viceprimar, Consilieri: Bechet Valeriu, Negru Sorin, Ungheanu Gheorghe, Boz Vasile, Mares Aurel, Mocanu Ion, Dumitrascu Catalin, Simion Constantin, Paduraru Petronel, Bulai Gheorghe, Danila Ioan, Gatu Adrian.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-? cerinta pentru ambele loturiCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Regelementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular 03 A - din Sectiunea _ Formulare Persoane juridice / fizice romane-? cerinte pentru ambele loturiCertificat constatator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straine? cerinte pentru ambele loturiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani-Cifra de afaceri medie globala in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 300.000 lei fara TVA pentru lotul I, respectiv 170.000 lei fara TVA pentru lotul II.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala - Experienta similaraLOT IOfertantul va face dovadaprestarii a cel putin un contract similar, sau a unui numar de maximum doua contracte de prestare de servicii de proiectare (faza Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatie necesara pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie-) in valoare de 140.000 leiOfertantul va face dovada prestarii a cel putin un contract similar, sau a unui numar de maximum doua contracte deservicii deasistenta tehnica din partea proiectantului.LOT II-Ofertantul va face dovada prestarii cel putin un contract sau a unui numar de maxim de 2 contractede servicii de consultantain valoare de 55.000 lei., Informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiAmbele loturiOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de minimum urmatoarele tipuri de echipamente: 1.mijloace de transport ? pentru deplasari in teren;2. tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software3. copiatoare color pentru format A4 si A3;4. echipament topografic (statie topo si nivela);5. licente de software destinate pentru proiectarea retelelor hidroedilitare; arhitectura, proiectare generala., Informatii privind personalul Lotul 1 (partea1): a) cel putin 1 sef proiect, cu studii de lunga durata, specializarea instalatii/hidrotehnica si o pregatire profesionala relevanta dovedita prin implicarea in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit (pentru partea de proiectare retea de canalizare), cu experienta profesionala de minim 3ani;b) cel putin un inginer proiectant, cu studii de inginerie, specializarea instalatii/hidrotehnica si o pregatire profesionala relevanta dovedita prin implicarea in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit (pentru partea de proiectare retea de canalizare), cu experienta profesionala de minim 3 ani;c) cel putin 1 arhitect membru OAR ? sef proiect cu o pregatire profesionala relevanta dovedita prin implecarea in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit, cu experienta profesionala de minim 3 ani;(cf. art, Informatii privind personalul Lotul 1 (partea2)d) cel putin un inginer proiectant, cu studii de inginerie, specializarea constructii civile si imdustriale si o pregatire profesionala relevanta dovedita prin implicarea in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit, cu experienta profesionala de minim 3 ani;e) cel putin 1 inginer proiectant absolvent al unei facultati tehnice, atestat ANRE in conditiile legii, pentru proiectarea instalatiilor electrice, minimum grad IIB.;f)cel putin 1 inginer autorizat ANCPI pentru cel putin categoria B. ;(cf. Lg. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, cu modificarile si completarile ulterioare), Informatii privind personalul Lotul 2 (partea 1)a) Manager proiect, absolvent de studii universitare.Experienta in managementul proiectelor - se va prezenta dovada implementarii a cel putin un proiect ce a prevazut investitii cu lucrari de constructii montaj, in ultimii 3 ani, in calitate de manager/ coordonator/ responsabil proiect.b) Expert economist/ financiar, licentiat in stiinte economice ? minim 1 an experienta in domeniul licentiat;experienta in managementul proiectelor; se va prezenta dovada implementarii a cel putin un proiect ce a prevazut investitii cu lucrari de constructii montaj, in ultimii 3 ani, in calitate de expert/responsabil financiar sau echivalent., Informatii privind personalul Lotul 2 (partea 2)c) Jurist, licentiat in studii juridice ? minim 2 ani experienta in domeniul licentiat; se va prezenta dovada implementarii a cel putin un proiect, in ultimii 3 ani, in calitatea de jurist sau echivalent.d) Consilier tehnic, specializarea inginer constructor ? minim 3 ani experienta in domeniul licentiat;, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica/le va aplica in timpul indeplinirii contractului-Ofertantulva prezenta un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii pentru activitatile de consultanta pentru afaceri si management; proiectare tehnica in constructii civile, instalatii electrice, retele edilitare, etc., activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu, conform cu cerintele din standardul ISO 14001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al mediului, pentru activitatile de consultanta pentru afaceri si management; proiectare tehnica in constructii civile, instalatii electrice, retele edilitare, etc., activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 45 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim/Pretul Ofertei ) X 45
Punctaj tehnic
55
Descriere: Descrierea Punctajului tehnic va fi prezentata in anexa 1 a caietului de sarcini atasate invitatiei de participare datorita numarului limitat de caractere disponibil
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro; documentatia fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer