Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie a proiectului: ?Refacerea si modernizarea drumurilor comunale afectate de calamitatile din 2010 in comuna Vadu Moldovei, jud. Suceava?


Detaliu pentru invitatia numarul 339996
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VADU MOLDOVEI (PRIMARIA COMUNEI VADU MOLDOVEI)
Numar invitatie: 339996/23.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie a proiectului: ?Refacerea si modernizarea drumurilor comunale afectate de calamitatile din 2010 in comuna Vadu Moldovei, jud. Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VADU MOLDOVEI (PRIMARIA COMUNEI VADU MOLDOVEI)Cod fiscal: 6631469, Adresa: comuna Vadu Moldovei, judetul Suceava, Vadu Moldovei, Telefon: 0230/545574, Fax: 0230/536506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Vadu Moldovei, judetul Suceava, Vadu Moldovei, Romania, cod postal: 727560, telefon: +40 230/536506, fax: +40 230/536506, persoana de contact: Iacob Maricel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Vadu Moldovei, Primaria comunei Vadu Moldovei, judetul Suceava, Romania, cod postal: 727560
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie a proiectului: ?Refacerea si modernizarea drumurilor comunale afectate de calamitatile din 2010 in comuna Vadu Moldovei, jud. Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii tehnice pentru ob?inere de avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Refacerea si modernizarea drumurilor comunale afectate de calamitatile din 2010in comuna Vadu Moldovei, judetul Suceava. Valoarea estimata a contractului aferent procedurii in cauza (fara eventuala suplimentare cf. art. 122 lit. j din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) este 3.686.523, 95 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 686, 523 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 73.000 Lei.Per de valab a GP este de 90 de zile calendaristice de la data - limita de depunere a ofertelor. - GP va fi constituita, la alegere, prin: ordin de plata cu conditia conf acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul IBAN RO13TREZ59324840271XXXXX, C.I.F. 6631469 deschis la Trezoreria municipiului Falticeni; printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru per prevazuta in DA(90 zile).La data deschiderii ofer viramentul sa fie conf de catre banca. GP tb sa fie irevocabila, sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contract garantat sau necondit, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ? se va completa Formularul S. Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere(executie)sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si tb.mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in per de valab;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GBE in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, AC va retine contestatorului din garantie suma de 7.466, 52 Lei calculata conf.art.278?1 lit.b)din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult, la prima sa cerere scrisa si fara ca AC sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva.Cursul de schimb utilizat -curs euro- lei la data de 14.05.2012, conf.art.3(2) din Contr de finant nr.C322D011113500027 din 28.05.2012(1 euro = 4, 4406 lei), incheiat intre A.P.D.R.P.- Rom.si Com.Vadu Moldovei, jud.Suceava.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din val contr fara T.V.A. GBE se va constitui prinScrisoare de GBE sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art. 90 alin(3)din HG 925/2006 cu modif si compl ult, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont disponibil distinct la dispozitia AC in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului. AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.La prezentarea ofertei, operatorul ec va opta pentru una din variantele de mai sus. AC are obligatia de a elibera/restitui GBE conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modif si compl ulter.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Formularul A.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006;b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se va completa Formularul B.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 , la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.c) - Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberate de administratiile locale din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d)Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici economici care prezinta inlesniri la plata de tipul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente se considera cerinta indeplinita.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul B (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)completat.Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul C, respectiv Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1) si d).Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.1 )Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale ale sediului si punctelor de lucru, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate).Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii restante la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant, (art. 112, alin. 4 din Ordonanta nr. 92 din 24 decembrie 2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)?.b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5.Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Operatorii economici care au datorii reesalonate si fac dovada respectarii graficului de esalonare indeplinesc cerinta de calificare si in consecinta nu vor fi descalificati.-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa specifice calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul C completat.-Mod de participare cu oferta independenta .Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta ? Formularul D; DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul ? Formularul E. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: IACOB MARICEL - Primar, AMARIEI IULIAN BOGDAN-viceprimar, ANDREICA CONSTANTIN ? secretar, MARIUTA CIPRIAN ? contabil sef. Consilieri: AMARIEI IULIAN BOGDAN, NECHIFOR JENICA, SUMAN VASILE, SANDU MIHAI, TODICA CONSTANTIN, SUMAN DUMITRU, CIMPANU IONEL, DUMITRU CONSTANTIN, ANDREI ION, BURISUC CORNELIU, BUTA ROMICA, CANTORIU IONEL, BURLACU CONSTANTIN.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/Candidatul/ Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- (Formular E)Cerinta nr. 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul : nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, corespunzator lucrarilor care fac obiectul principal al achizitiei publice.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPersoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului; Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Nota: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertei conform art. 9 alin.3 din Legea 359/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate culegislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriMedia Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.373.046 lei.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent). Se va completa si depune Formularul F din Sectiunea Formulare.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Doc solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens., Cerinta nr. 1-Proiectare-Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formular G;Executie-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular J si Anexa Formularului J, Cerinta nr. 2.1. Exp sim Proiectare-Detinerea exp specifice privind proiectarea de drumuri cu fazele: PT, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, in valoare min de 114452, 02 lei fara TVA.Pentru conf indeplinirii cerintei se va avea in vedere un contract sim care sa confirme prestarea de servicii sim.In situatia in care exp specif a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de predare a serviciilor de proiectare incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului proiectului. Doc: lista princ serv sim in ult 3 ani, fisa de exp sim, PV pred-prim, certif buna executie., Cerinta nr. 2.2. Exp sim- ExecutieDetinerea exp specifice privind realizarea de lucr sim de drumuri, investitii noi sau moderniz in val min de 3572072lei fara TVA.Pt confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere un contract executat si finalizat in ultimii 5 ani(perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru deschiderea ofertelor).In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in per solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta per.In situatia in care exp.specif.a fost dobandita in calit.de subcontractant/asociat se va prez. contr. de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contrac general, iar recomand daca este obt de la contractantul general va avea viza benefic.lucrarii.Doc: lista princ lucrari in ult 5 ani, fisa exp sim, certif buna exec, PV receptie, Cerinta nr. 3.1.-Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Personalul minim propus pentru proiectare sa aiba experienta dupa cum urmeaza: -Pentru proiectare - personal cu experienta in domeniu sef proiect ? inginer CFDP, cu experienta profesionala in proiectare de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- proiectant de specialitate -inginer CFDP. Doc: decl ref la efect medii anuale ale pers angajat ult 3 ani, CV, decl de disponib, copii diplome., Cerinta nr. 3.2.-Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: Pentru executie: -sef de santier, ing. cu studii de lunga durata, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-sef de punct de lucru, diploma de ing.cu studii de lunga durata, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia;
- un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- un Ing.spec.topografie/ geodezieSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozit.de mai sus., Cerinta nr. 3.3.-Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.B. Personal de executie de specialitate.Se va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza.Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor., Cerinta nr. 4.1.-Informatii despre dotarile specifice: Pentru proiectare-Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun(proprietate sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele: programe de proiectare;programe de baza pentru calculatorSe va indica daca: - echipamentul respectiv este propriu sau inchiriat.Pentru cele inchiriate se vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere.Doc: copii licente legale pt utiliz prog calc, imprimanta A0/A3, mijl transport, decl ref la utilaje, instal, echipam tehnice., 4.1.1.Se va prezenta o declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare, in conformitate cu Formularul O., 4.1.2.Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si sustinatorii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a)Calculator desktop sau laptop cu sistem de operare cu licenta: - 5 buc, b)Soft specializat pentru proiectare asistata de calculator, inclusiv licenta - 2 buc, c)Soft specializat pentru calculul devizelor, cu licenta, ? min. 1 buc, e)Imprimanta color (pentru formate A3): - 1buc, f)Plotter(pentru formate A0 color): - 1 buc, g) Mijloc de transport: - min.2buc., Cerinta nr. 4.2.-Informatii despre dotarile specifice: Pentru executie-dovada ca detin cu orice titlu a min de dotari, utilaje, echipam tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pt indeplinirea contract conf CS.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun(proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: -statie de betoane de ciment;
-statie de preparare mixturi asfaltice;
-laborator gradul IIsau contract cu un laborator gradul II.Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera, din exploatari autorizate.Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator/Buldozer;
-excavator;
-autogreder;
-cistena;
-cilindru compactor;
-autobasculante, autobetoniere;
-utilaj pentru asternerea mixturi asfaltice., 4.2.1.Asig cantit de beton de ciment va fi demonstrata prin: posibil acord pt livrarea cantit solicitate, incheiat cu un producator de betoane;prin contr de inchiriere sau concesiune a unei statii;prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de betoane.- statie de preparare mixturi asfaltice conf. HG 622/2004 cu modif si compl ult.si ordinul 253/15.03.2012 emis de catre MDRT publicat in Monitorul Oficial nr.250/2012 (ordinul privind controlul de stat la producerea si livrarea betonului)., Cerinta nr. 5-Info privind subcontractantii/asociatii /furnizorii.In cazul in care anumite parti din contr ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are oblig de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul asoc mai multor executanti cer privind eligibilit si inregistrarea, tb sa fie indepl de fiecare asociat, iar celelalte cer privind capacit tehnica si capacit eco-financ tb sa fie indepl prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful pct de lucru, care va fi selectat din randul personal sau.Doc solicit vor fi prezentate in original sau copie legaliz sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul particip la proced initiata in vederea atrib contract de lucr, care se vor prezenta in original., Cerinta nr.6 - Exp sim Proiectare si executie - prin prezentarea unui contract avand ca obiect atat prestarea de servicii de proiectare in val min de 114452, 02 lei fara TVA) si executie de lucrari similare in val de 3572072lei fara TVA.certificari debuna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari.Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Dovada experientei similare se va face si prin: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala;sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.(conform art.14 alin.1 din Ordinul nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP) Cerinta nr. 1-Informatii privind standardele de asigurare a calit.Op ec tb sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conf cu legislatia comunitara sau cu standard europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificat SR EN ISO 9001 sau echiv pt domeniile de activitate al contractului ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprez legal al ofertantului cu mentiunea?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca op ec este in curs de certificare., Cerinta nr. 2-Standarde de protectie a mediului - Op economic tb sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pt aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A. Pt oferta cu pretul cel mai mic si cea mai mare perioada de garantie se acorda punctaj maxim, 75 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.
2. Termenul de executare a contractului
15
Descriere: Pentru cel mai mic termen de executare a contractului se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 15 puncte.Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 15 puncte), in care : t minim este termenul de executiecel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 15 de puncte;t ofertat este termenul de executie al ofertei evaluate. Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 7 luni si maxim 12 luni. Termenul de executie ofertat sub termenul minim acceptat nu se va puncta suplimentar iar peste termenul maxim precizat oferta va fi declarata neconforma.
3. Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor este de minim 24 de luni si de maxim 60 de luni de la terminarea lucrarilor.a) se va acorda cel mai mare punctaj pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarilor resp?10 puncte.b)pt alta per decat cea prevazuta la litera a )se acorda punctajul astfel: P = (perioada ofertata/cea mai mare per de gar oferita de ofertant) x punctajul maxim acordat 10 puncte, unde: P ? Per de gar acordata lucr.Per de gar a lucr executate treb justificata cf normativelor tehnice in vigoare. Per de gar acordata lucr va fi exprimata in luni. Daca per de garacordata lucr ofertata este mai mare decat perioada de garantie acordata lucr stabilita, oferta nu va fi punctata suplimentar. Daca per de garacordata lucr ofertata este mai mica decat perioada de garantie acordata lucr minima, oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer