Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?Reabilitare drumuri forestiere in comuna Baru, judetul Hunedoara?
Detaliu pentru invitatia numarul 326993
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326993/16.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?Reabilitare drumuri forestiere in comuna Baru, judetul Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARUCod fiscal: 4521427, Adresa: Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru, Telefon: 0254778003, Fax: 0254778398
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru, Romania, cod postal: 337035, telefon: +40 254778003, fax: +40 254778398, persoana de contact: Daniel Raducanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Baru, str. Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru, jud. Hunedoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?Reabilitare drumuri forestiere in comuna Baru, judetul Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii de proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul ?REABILITARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA BARU, JUDETUL HUNEDOARA?consta in: - prestarea serviciilor de proiectare: elaborare proiect tehnic, detalii de executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor (inclusiv intocmirea documentatiilor tehnice pt. autorizarea constructiilor si, de asemenea, intocmirea documentatiilor pt. organizarea de santier- DTAC si DTOE)- executia lucrarilor de reabilitare la obiectivul mentionat
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 644, 077 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 112.881 lei-Perioada de valabilitate a garantiei ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.-Modalitati de constituire: conform art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006.Garantia de participare se va constitui numai in lei (in cont nr. .... -Trezoreria Hateg)-Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand per. de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.-Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.-Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.-Dovada constituirii garantiei in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta (Formular nr. 33 ? Scrisoare de garantie bancara)?in original-Restituirea garantiei de participare. Garantia de participare se restituie conf. Art.88 alin.1 si 2 din HG 925/2006-Retinerea garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare, daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006In cazul unei contestatii depuse si respinse de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.124, 40 leiNota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de participare. In acest sens, ofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii? Formular nr. 32
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular nr. 34) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea estimata a contractului (fara TVA).Modalitati de constituire: conform art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de restituire: conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie. In acest sens, ofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? Formular nr. 35. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.1.Nota: Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.Nota: Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivitOrdinului 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 3Cerinta nr. 4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Raducanu Daniel-primar, Farcas Irina-sef Birou financiar-contabil, Achizitii publice, Integrare europeana, Protectia mediului si Deservire, Salasan Silvia-inspector in aparatul de specialitate al primarului, Revitea Cornel-inspector in ap.de specialitate al primarului, Oprise Leonard-inspector de specialit in ap.de spec. al primarului, Ungur Liliana-inspector de specialit. in ap.de specialit.al primarului, Becus Simona-secretar, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireNota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).Cerinta nr. 5Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei (emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC) - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul are o cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 anide min. 11.000.000 lei., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile surse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pt. a realiza un cash-flow de executie a lucrarilor de investitii, in valoare de min. 940.679 lei, pentru o perioada minima de 3 luni calendaristice (formula de calcul: valoarea estimata a contractului/perioada de derulare a contractului x perioada solicitata de autoritatea contractanta pt. care se cere disponibilizarea sumei)., Note: (a) In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri. In acest sens, ofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? Formular nr. 32 (conform Anexei nr.04.01 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare) si, daca este cazul, a Calculului pentru intreprinderile partenere sau legate (conform Anexei nr.04.02 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare)., Note: (d) Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conf. cu prev. art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate (Formularul nr. 6 ? Angajament tert sustinator financiar). Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a incheiat cel putin un contract de servicii similar, in valoare de minimum 150.000 lei fara TVA.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.- Prezentare contract(e) de servicii/parti relevante din contract(e);
- Prezentare proces(e) verbal(e) de predare-primire a serviciilor prestate;
- Prezentare recomandari din partea beneficiarilorNota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Cerinta nr. 2Ofertantul a incheiat cel putin un contract de lucrari similar (de constructie de drumuri), in valoare de minimum 5.400.000 lei fara TVA. Se va lua in considerare valoarea cumulata a maximum 2 contracte.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Prezentare contract(e) de lucrari/parti relevante dupa contract(e);
-Prezentare Proces-verbal de receptie partiala/terminarea lucrarilor/de receptie finala-Prezentare Certificate privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractualeNota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Cerinta nr. 3Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari, precum si a laboratorului de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (gradul II)., Cerinta nr.4a) Asigurarea de personal responsabil de controlul calitatii: responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ) ? absolvent studii superioare cu specializare constructii drumuri ? 1 persoanab) Asigurarea de personal responsabil de indeplinirea contractului.Cerinte minime: ~ Pentru servicii: - Manager de proiect (inginer specializarea CFDP), cu experienta pe o pozitie similara de 3 ani? 1 persoana;
- 1 inginer cu specializare CFDP- 1 inginer topograf, Cerinta nr.4 - continuare~ Pentru lucrari: - Sef santier (inginer specializarea constructii drumuri), cu experienta pe o pozitie similara de 3 ani? 1 persoana;
- Loctiitor sef de santier (inginer specializarea constructii drumuri) ? 1 persoana- Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? absolvent studii sup.cu specializ.constr.drumuri ? 1 persoana- Responsabil coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? atestat conform legii pentru SSM ? 1 persoanac) Asigurarea de personal de executie ? personal muncitor de specialitate (personal calificat): lucratori pt. drumuri (cod COR 712924). Se va prezenta un nr. de muncitori necesar si suficient pentru executia lucrarilor., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul), Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa Formularul 17 .Persoana ce asigura sustinerea va completa Formularul 18 si Formularul 19.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Cerinta nr. 1Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001., Cerinta nr. 3Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru lucrari de constructii de drumuri, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001., Cerinta nr. 4Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pe domeniul lucrari de constructii de drumuri, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: (P1) Componenta financiara. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte.Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR (P2)
25
Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni. Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 25 puncte.Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (25 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei Nota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 14 luni (conform Graficului de realizare a investitiei prezentat in Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventii, parte integranta a Caietului de sarcini) iar durata minima considerata realista este de 6 luni.Pentru o durata de excutie mai mare de 14 luni, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma -iar pentru o durata de executie mai mica de 6 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
DURATA DE REALIZARE A PROIECTARII (P3)
15
Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in zile. Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte. Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (15 puncte), unde: P(n) =punctajul ofertei. Nota: Durata maxima de realizare a proiectarii acceptata de catre autoritatea contractanta este de 60 de zile (conform Graficului de realizare a investitiei prezentat in Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventii, parte integranta a Caietului de sarcini) iar durata minima considerata realista este de 10 zile.Pentru o durata de realizare a proiectariimai mare de 60 de zile, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma ? iar pentru o durata de realizare a proiectarii mai mica de 10 zile oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 08:33