Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie de lucrari pentru Reabilitare curte interioara Campus ,,Stiintei?? din str. Domneasca nr. 111.
Detaliu pentru invitatia numarul 353332
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353332/03.09.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie de lucrari pentru Reabilitare curte interioara Campus , ,Stiintei?? din str. Domneasca nr. 111.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DUNAREA DE JOSCod fiscal: 3127522, Adresa: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Galati, Telefon: +40 236419177, Fax: +40 236419177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Domneasca, nr. 47., Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 236419177, fax: +40 236419177, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea , ,Dunarea de Jos'' din Galati Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie de lucrari pentru Reabilitare curte interioara Campus , ,Stiintei?? din str. Domneasca nr. 111.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie de lucrari pentru Reabilitare curte interioara Campus , ,Stiintei?? din str. Domneasca nr. 111: - servicii de proiectare lucrari, fara diverse si neprevazute, 25346 lei fara TVA;
- executie de lucrari , fara diverse si neprevazute, 819508 lei fara TVA.Serviciide proiectare si executia de lucrari pentru refacerea cailor de circulatie auto si pietonale, amenajarea a 120- 150 de locuri pentru parcarea autoturismelor, amenajarea spatiilor verzi din curtea interioara a Campusului ?Stiintei? din str. Domneasca nr.111 in conditii optime de calitate si durata a executiei, pe tot parcursul executiei lucrarilor de la data emiterii de catre beneficiar a ordinului de incepere pana la efectuarea receptiei finale a lucrarilor, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este maxim 5% din valoarea estimata reprezentand 42243 lei fara TVA: - Cheltuieli diverse si neprevazute pentruservicii de proiectare lucrari, , ,Reabilitare curte interioara Campus ?tiin?ei din str. Domneasca nr. 111??, 5% din valoarea estimata reprezentand 1267 lei fara TVA;
- Cheltuieli diverse si neprevazute pentruexecutie lucrari, , ,Reabilitare curte interioara Campus ?tiin?ei din str. Domneasca nr. 111??, 5% din valoarea estimata reprezentand 40976 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 71222000-0 - Servicii de arhitectura pentru spatii exterioare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 887, 097 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA-16897RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;2.ordin de plata sau fila CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;3.numerar la casieria autoritatii contractante.Contul pentru depunerea garantiiei de participare RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trezoreria Galati, CF 3127522. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare astfel: -intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei in conformitate cu prevederile art.278^1 , alin.(1) , lit. b) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. Garantia se va constitui cu instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare solicitate: a. Certificat de atestare fiscala, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire, insotit de certificat de atestare fiscal si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale .Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire .Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese)din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Informatii despre conducerea executiva: Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN ? RECTORProf.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didacticaProf.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategia universitara si relatii internationaleProf.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentestiProf.dr. ing. Anca NICOLAU ? PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintificaConf.dr. ing. Dana TUTUNARU ? PRORECTOR managementul calitatiiIng. Cezar BICHESCU - DIRECTOR GENERAL INVESTITII SI RESURSE UMANEInformatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ing. Padurean Doina - ?ef serviciu tehnicIng. Constantin Chiri?a -Ad-tor. PatrimoniuIng. ?tefania Padureanu - Ad-tor. PatrimoniuIng.Ga?a Oliviu - Ad-tor. PatrimoniuIng. CrinaNiculae - Ad-tor. PatrimoniuEc. Marian Danaila -Sef Serviciu achizitiiIng. Mihaela Bratu - Ad-tor. PatrimoniuEc. Doina Berigic- Director economicDragos Alexandru Opreanu ? JuristModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conformOrdinului presedinteluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire. Cerinta nr. 11. Persoane juridice romane- certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original , copie legalizata sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.2)pentru Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata "conform cu originalul", semnate si stampilate de reprezentantul legal sitraducere autorizata in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea de contract pe care o va realiza. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta , ,certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinta minima: media cifrei de afaceri globalepe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 1400000 lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documente edificatoare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR pentru anii de referinta.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situatiei economice ?i financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte indeplinirea a cel putin un contract de servicii de proiectare similare a carui valoaresa fie de minim 25000 lei fara TVA. Lista va fi insotitade certificate/documente, emise saucontrasemnate, de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, pentru cel mai important serviciu similar prestat. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte indeplinirea si finalizarea a cel putin un contractde execu?ie de lucrari similare a carui valoare sa fie de minim 475000 lei fara TVA (Ofertan?ii pot prezenta contracte distincte de proiectare si de execu?ie de lucrari, a caror valoare cumulata sa fie de minim 500000 lei fara TVA). Lista va fi insotita de certificari de buna executie (recomandare/document constatator/ lucrari receptionate partial insotite de proces-verbal de receptie partiala , sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor , sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala pentru cea mai importanta lucrare similara) care indica beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul execu?iei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfar?it. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.a. Ofertantul va prezenta informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;b. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;c. Se vor anexa CV si copii certificate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari conform legisla?iei in vigoare (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul).Aceasta cerinta nu se aplica si pentru RTE fiind suficiente atestatul si legitimatia vizata la zi.d.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).e.Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului : Pentru proiectare : - Sef proiect arhitectura ? Arhitect cu drept de semnatura ;
- inginer proiectant, cu studii superioare, in domeniul drumurilor si podurilor;Pentru executie : -sef santier/coordonator de lucrare cu studii superioare in domeniul constructiilorcu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii ? drumuri si poduridovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor si legitimatie vizata la zi;Important: Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice.In cazul asociatilor resursele umane se vor lua in considerare prin punerea lor in comun, iar in cazul subcontractantilor acestia vor raspunde in functie de partea din contract pe care operatorul economic i-a subcontractat-o.Raspunderea asociatilor este solidara.Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie saprezinte : - Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupadiplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime. Aceasta cerinta nu se aplica si pentru RTE fiind suficiente atestatul si legitimatia vizata la zi., Cerin?a nr. 3Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Va depune documentele care atestadetinerea ( dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, acesta are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractanti.Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului.a)Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie inconcordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b)Raspunderea contractului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte /parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.c) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale.d) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 5In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota: Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art . 69^1 din OUG 34/2006. Cerinta nr.1Standardele de asigurare a calitatii.Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii.ISO 9001/2008 sau echivalent.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantii va/vor primi certificarea .In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Cerinta nr.2Standardele de protectia mediului.Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului. ISO 14001/2005 sau echivalent.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantii va/vor primi certificarea .In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 13:51