Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Proiectare si Executie de Lucrari pentru proiectul ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului National de Cercetari Economice ?Costin C. Kiritescu? prin crearea si dezvoltarea unui Centru de Economie Montana ? CEMONT?


Detaliu pentru invitatia numarul 357451
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARI ECONOMICE " COSTIN C. KIRITESCU"(INCE) AL ACADEMIEI ROMANE
Numar invitatie: 357451/10.02.2014
Denumire contract: Servicii de Proiectare si Executie de Lucrari pentru proiectul ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului National de Cercetari Economice ?Costin C. Kiritescu? prin crearea si dezvoltarea unui Centru de Economie Montana ? CEMONT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARI ECONOMICE " COSTIN C. KIRITESCU"(INCE) AL ACADEMIEI ROMANECod fiscal: 4192634, Adresa: CALEA 13 SEPTEMBRIE NR. 13 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 0213182413, Fax: 0213182413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA 13 SEPTEMBRIE NR. 13 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 213182469, fax: +40 213188107, email: [email protected], persoana de contact: Danut Gitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA 13 SEPTEMBRIE NR. 13 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 213182469, fax: +40 213188107
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare stiintifica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Proiectare si Executie de Lucrari pentru proiectul ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului National de Cercetari Economice ?Costin C. Kiritescu? prin crearea si dezvoltarea unui Centru de Economie Montana ? CEMONT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica Proiectarea si executia de lucrari de constructii civile cu o valoare totala de 15.347.496 lei. Serviciile de proiectare implica faza Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada realizarii investitiei, Verificarea tehnica a proiectarii si Elaborarea certificatului de performanta energetica a cladirii si au o valoare totala de 1.240.850 lei.Executia de lucrari implica Amenajarea terenului, Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala, Asigurarea utilitatilor necesare obiectivului, Constructii si instalatii, Montaj utilaj tehnologic, Utilaje si echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare), Constructii si instalatii aferente organizarii de santier si Probe tehnologice si teste si au o valoare totala de 14.106.646 lei.Valoarea din devizul general pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de1.116.856 lei, proportia stabilita fiind de7, 99% din valoarea calculata conform HG 28/2008.
II.1.6) CPV: 45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 464, 352 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
300.000lei. (pentru garantiile in valuta se va considera cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare), 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor;2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO63 TREZ 7005 005X XX00 0194 ?Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006 (9.094, 75 lei). Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei;3. In cazul asocierilor, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre asociati, avand in vedere dispozitiie art. 44 din OUG 34/2006;4. Ofertele care nu prezinta la deschidere garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, polite, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
8% din valoarea contractului fara TVA (pentru garantiile prezentate in valuta se va considera cursul BNR din data primirii comunicarii privind rezultatul procedurii).1. Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011);2. Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010 semnat in original de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori.2. Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata in original de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Luminita Chivu, Valeriu Ioan Franc, Constantin Ciutacu, Luminita Horsia, Danut Gitan, Romeo Ilie, Radu Rey, Adrian Rey3. Formular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG34/2006 semnata in original de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori.4. Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006 semnata in original de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori.5. Certificate de atrestare fiscala care sa confirme lipsa datoriilor scadente, catre bugetul consolidat al statului si catre bugetele locale ale Unitatilor Administrativ - Teritoriale pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, in luna anterioara celei in care este stabilita data limita de depunere a ofertelor. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se vor solicita aceste cerificate in original/copie legalizata. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu date valabile la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita acest cerificat in original/copie legalizata.2. Ofertantul este atestat sa proiecteze si sa execute instalatii electrice conform Ord ANRE 23/2013, si prezinta Certificatul de atestare valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2012 de minim 30.000.000.. lei, conform contului de profit si pierdere sau altui document inregistrat la autoritatile competente., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 3 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor in valoare de minim 3.500.000.lei, prin scrisoare de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document, in original, care sa prevada ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Formular 9 - Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor) servicii similare (proiectare constructii civile) si dovedeste acest aspect printr-un contract sau maxim 3 contracte a caror valoare / valoare cumulata sa fie minim 1.200.000. lei fara TVA si pentru care prezinta certificate / documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat., 2. Formular 10 - Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor) lucrari similare (lucrari de constructii civile) si dovedeste acest aspect printr-un contract sau maxim 3 contracte a caror valoare / valoare cumulata sa fie minim14.000.000. lei fara TVA si pentru care prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.3. Cerinta poate fi indeplinita si printr-un contract sau maxim 3 contracte care cuprind(e) atat serviciile cat si lucrarile similare solicitate executate in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor) a carui/caror valoare/valoare cumulata sa fie minim 15.200.000. lei fara TVAsi pentru care se prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.4. In cazul in care contractul prevede si servicii, bunuri sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea serviciilor sau lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, procese verbale, situatii de plata).5. In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre contractantul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Formular 11- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contractOfertantul dispune pentru prestarea serviciilor de proiectare aferente prezentului contract de calculatoare si softuri de proiectare necesare corelate cu personalul alocat, si pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficul de executie propus si prezinta documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere a acestora., Formular 12-Declaratie privind personalul implicat in indeplinirea prezentului contract1. Ofertantul dispune in vederea realizarii serviciilor de Proiectare (PT, DE, DAAA, AT) de minim 2 arhitecti cu drept de semnatura, 2 ingineri CCIA si 2 ingineri IC care dovedesc experienta in activitatea de proiectare in domeniul fiecaruia prin participarea la cel putin un proiect similar faza PT, nominalizeaza un sef de proiect care dovedeste experienta prin participarea la cel putin un proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, dar nu identice celor ce fac obiectul procedurii si/sau participarea intr-un proiect ca sef de proiect si dispune de 1 inginer autorizat conform Ord ANRE 23/20132. Ofertantul dispune in vederea realizarii serviciilor de Verificare tehnica a proiectarii de verificatori tehnici atestati condorm Ord MLPTL 777/2003 pentru domeniile A1, B1, C, D, E, F, Is, It, Ie.3. Ofertantul dispune in vederea realizarii serviciilor de Elaborare a certificatului de performanta energetica a cladirii de auditor energetic gr adul profesional I atestat. conform Ord. MDRT 2237/2010.4. Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul I conform Ord MLPTL 777/2003, 1 electrician autorizat ANRE conform Ord ANRE 23/2013, 1 responsabil cu calitatea (CQ), 1 inginer CCIA (altul decat sef santier, CQ, RTE si electrician), 1 inginer IC (altul decat sef santier, CQ, RTE si electrician), 1 inginer Telecomunicatii / IT si 1 responsabil SSM, care dovedesc experienta in activitatea de excutie de lucrari de constructii prin participarea la minim o lucrare similara si nominalizeaza 1 sef de santier care dovedeste experienta prin participarea la cel putin un proiect in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati similare, dar nu identice celor ce fac obiectul procedurii si/sau participarea intr-un proiect ca sef de santier.5. Expertii propusi care potrivit cerintelor de mai sus trebuie sa fie atestati in baza unor acte normative nu trebuie sa indeplineasca cerinte de experienta sau pregatire profesionala. Acesti experti vorprezenta doar atestatul si/sau legitimatia, emise in baza actelor normative mentionate si eventual contract de munca sau angajament de participare.6. Ofertantul va prezenta pentru expertii propusi: CV, contract de munca sau angajament de participare, precum si diplome, certificate, adeverinte, atestate, decizii sau alte documente care confirma cerintele solicitate. Cerintele nu se refera la persoanele de la pct. 5.7. Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie. ISO9001:2008, ISO14001:2005 sau echivalente, aferente domenilor necesare, valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara : An = Pmin / Pn x 70, unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 70 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A (aferent pretului cel mai mic). Punctajul se va stabili prin rotunjire prin lipsa la 2 zecimale.
Termen de executie
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn = Emin / En x 30, unde Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B, Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 30 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B (aferent termenului cel mai scurt). Punctajul se va stabili prin rotunjire prin lipsa la 2 zecimale. Oferta care propune un termen mai mic de 10luni nu va fi punctata iar cea care propune un termen de executie mai mare de 14 de luni va fi declarata neconforma. Termenul de executie include si durata proiectarii.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer