Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie instalatie de gaze naturale, instalatie de incalzire si montaj centrale termice - spatii S.H.I. Pascani


Detaliu pentru invitatia numarul 349593
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 349593/01.07.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie instalatie de gaze naturale, instalatie de incalzire si montaj centrale termice - spatii S.H.I. Pascani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi depuse in SEAP semnate cu semnatura electronica, utilizand mijloacele electronice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie instalatie de gaze naturale, instalatie de incalzire si montaj centrale termice - spatii S.H.I. Pascani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie instalatie de gaze naturale, instalatii de incalzire si montaj centrale termice in spatii ce apartin Sistemului Hidrotehnic Independent Pascani.
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare - 483 lei. Echivalenta lei/euro pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantie deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854; - Fila CEC, in original, confirmata de banca emitenta; - Depunere numerar, la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In SEAP vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei pentru participare care vor fi semnate cu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17 alin.3 din H.G. 1660/2006; 2. In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Netransmiterea acestor documente pana la data limita de depunere a ofertelor(fiind procedura online), va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind garantia de participare la 50% din cuantumul impus, va prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % (IMM-5%)din valoarea (fara TVA)a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru sediul principal si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul procedurii de achizitie publica initiata de autoritatea contractanta: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic Dezvoltare Investitii ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic Exploatare Lucrari Hidrotehnice - ing. Nicolae BERINDEANDirector Tehnic Resurse de Apa si Planuri de Management ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUConsilier Juridic - jr. Raluca POPAConsilier Juridic -jr. Elena ANDRIESDirector S.H.I.Pa?cani - ing.Petru DASCALUInginer ?ef SHI Pa?cani - ing. Valerian VARGASef birou exploatare SHI Pascani - ing. Vasile MOCANITASef birou exploatare ABA Siret - ing. Viorel NECHIFORBirou exploatare ABA Siret - sing. Petru CHILIANUSef Compartiment achizitii - sing. Claudia CALINCompartiment Achizitii - ec. Ovidiu VARLACompartiment Achizitii - ec. Adrian BONDOR Persoane juridice/fizice romane1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Prezentare documente din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Autorizatie tip PDI, destinata proiectarii instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, eliberata de A.N.R.E.Se va prezenta certificatul de autorizare valabil la data limita de depunere a ofertelor.3.Autorizatie de tip EDI, destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, eliberata de A.N.R.E.Se va prezenta certificatul de autorizare valabil la data limita de depunere a ofertelor.4. Autorizatie conform PT A1/2010, pentru instalare, montare si intretinere la aparate consumatoare de combustibil, avand Pmax= 400 Kw si cazane de apa calda avand Pmax= 400 Kw, emisa de I.S.C.I.R.Se va prezenta certificatul de autorizare valabil la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani.Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Informatii referitoare la personalul de conducere sipersonalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre ofertant, pentru indeplinirea contractului.Se solicita urmatorul personal: I. Pentru proiectare1.Pentru Proiectarea instalatiei de utilizare a gazelor naturale, conform autorizatiei tip PDI: - instalatori autorizati gradul I D - 2 persoane2.Coordonator in materie de securitate si sanatate conform prevederilor art.16 si art.17 din Ordinul nr.242/23.03.2007 cu modificarile si completarile ulterioareII. Pentru execu?ie1.Pentru executie , verificare si revizie instalatii de gaz, conform autorizatiei tip EDI: -instalatori autorizati gradul I sau II D - 1 persoana-instalatori autorizati gradul III D - 3 persoanePersonal autorizat ISCIR2.Responsabil cu supravegherea lucrarilor ? 1persoana;3.Responsabil de verificarea tehnica in utilizare RVT - 1 persoana;4.Sudor autorizat ISCIR =1 persoana., Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit prin asociere sau de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca va fi cazul).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer