Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari - cladire compusa din containere pentru salariatii SC CONPET SA din incinta Rafinariei Petrobrazi


Detaliu pentru invitatia numarul 322461
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONPET SA PLOIESTI
Numar invitatie: 322461/21.03.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari - cladire compusa din containere pentru salariatii SC CONPET SA din incinta Rafinariei Petrobrazi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor nr. 8, la Serviciul ?Structura de Securitate", situat in cladirea corp A, demisol, luni-joi intre orele 08.15 ? 16.00 si vineri intre orele 08.15 ? 13.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor nr. 8 - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari - cladire compusa din containere pentru salariatii SC CONPET SA din incinta Rafinariei Petrobrazi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie lucrari - cladire compusa din containere pentru salariatii SC CONPET SA din incinta Rafinariei Petrobrazi
II.1.6) CPV: 44211100-3 - Constructii modulare prefabricate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 463, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 9.260 lei; Valab. 120 zile de la termenul limita de primire a of. Modul de constituire: - prin virament bancar, in contul autoritatii contractante (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti), al sumei/-elor solicitate la V.3.1., dovedit prin prezentarea, de catre ofertant, a cererii de plata prin virament bancar avizata de banca platitoare pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor- prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara/asigurari, ORIGINAL, irevocabil, in favoarea SC CONPET SA, elaborat conf modelului din Sectiunea IV. Din el trebuie sa reiasa ca soc bancara/asigurari va plati CONPET suma solicitata, la prima cerere scrisa. Obligatoriu, instr. de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din valoarea GP, iar societatea bancara/asigurari va elibera catre CONPET, suma stabilita in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006, respectiv 4.243 lei.- prin OP, cu conditia confirmarii virarii sumei reprez c-val. GP in contul CONPET (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti), prin extras de cont sau scrisoare de confirmare din partea bancii, pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor. Doc. care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. In cazul IMM se va anexa si declaratia IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul 2 din sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prexenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul 3 din sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prexenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 3Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetete localeCerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliu local/primarie din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, in cazul subcontractarii, subcontractantul) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Conpet sunt: ing. Dorin Tudora ? Director General, ec. Elena Buzatel ? Director Financiar, ing. Nicolae Dobromir ? Director Operare, ing. Vasile Crisan ? Director Logistica-Achizitii si presedintele comisiei de evaluare. Membrii comisiei: Liviu Zoican, Lucia Dumitrescu, Valentin Marcu, Elena Matei. 1.Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara sau in cea a deschiderii ofertelor, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anide min 926.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista princip prestari de servicii din care sa rezulte indepl in ultimii 3 ani a unui contract cu ob asemanator. Ofertantul va anexa copia contr prez ca exp sim si va prez certif de buna exec: recom din partea benef contr prez ca exp sim, care se incadreaza in cerin de la acest pct. Mentionam ca din contr prez ca exp sim, sunt suf numai inform priv partile contr, ob contr, val contr si durata acestuia, precum si pag ce poarta semnaturile reprez legali ai partilor contr.Vor fi acceptate si docum care vor certifica pres partiala a serv.Of va putea prez si alte docum pe care le consid edificatoare in sustinerea si dovedirea exp sim., Cerinta nr. 2Lista princ lucr exec din care sa rez indepl in ultimii 5 ani a max 3 contr cu ob asem si a caror val cumul a fost de min 231.500 lei. Of va anexa copia contr prez ca exp sim si va prez certif de buna exec: recom din partea benef contr prez ca exp sim, care se incadr in cer de la ac pct. Ment ca din contr prez ca exp sim, sunt suf numai inf priv partile contr, ob contr, val contr si durata, precum si pag ce poarta semn reprez legali ai partilor contr.Vor fi accept si doc care vor certif exec partiala a lucr cu cond ca val acest sa coresp val min impuse de 231.500 lei.Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in, Cerinta nr. 3Declaratie si lista privind subcontractantii, Cerinta nr. 4Decl privind utilajele, instal, echip tehn. Echip oblig (proprietate sau inchiriere) ptru indepl contr sunt: - Cap tractor si platforma nec ptru transp modulelor si a dalelor betonate, - Automacara nec ptru punerea pe poz a modulelor, - Buldoexcavator ce va fi folosit pru amenaj teren pe care va fi amplas cladPtru echip inchiriate, of are oblig de a prez copia contr de colabor/inchir. Certif ISO 9001 care confirma certif sist de management al calitatii ptr dom de activ al licit in cauza., Certif SR EN ISO 14001 care confirma certif sist de management al mediului ptru dom de activ al lic in cauza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer