Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari de extindere, refunctionalizare si modernizare a complexului ,,Centru regional de afaceri dunarene ? Gura Vaii ? judetul Mehedinti


Detaliu pentru invitatia numarul 331956
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Numar invitatie: 331956/18.07.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari de extindere, refunctionalizare si modernizare a complexului , ,Centru regional de afaceri dunarene ? Gura Vaii ? judetul Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0372521137, Fax: 0372521172; 0372521152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 1500, telefon: +40 0372521137, fax: +40 0372521152, persoana de contact: LUCIAN BOSOANCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, str. Traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari de extindere, refunctionalizare si modernizare a complexului , ,Centru regional de afaceri dunarene ? Gura Vaii ? judetul Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea (intocmirea proiectului tehnic, DDe, DTAC, caiete de sarcini, asistenta tehnica a proiectului) si executia lucrarilor de extindere, refunctionalizare si modernizare a complexului , ,Centru regional de afaceri dunarene ? Gura Vaii ? judetul Mehedinti?.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 062, 692 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 75000 lei -Garantia de participare va fi intocmita conform prevederilor art.85 si art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un alt instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate de asigurari sau bancara, care se prezinta in original. - Garantia trebuie sa fie irevocabila ; - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. - Dovada constituirii garantiei de participare se depune in afara plicului ce contine documentele de calificare, dar impreuna cu acestea. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate achita un cuantum de 50% din valoarea stabilita si pentru asta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Restituirea garantiei de participare: a) operatorului economic castigator, in cel mult 3 zile de la constituirea garantiei de buna executie, b) Operatorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. - Pierderea garantiei de participare se produce conform reglementarilor OUG 34/2006 . Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de CNSC va fi de 8066 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Urmatoarele documente trebuie sa fie prezentate scanate in SEAP stampilate si semnate de reprezentantul legal.1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ?Formular anexat.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) indice 1 si d).3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant si /sau tert sustinator)trebuie sa completeze ? Formularul anexat Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate in continuare, depun aceasta declaratie: ( Presedinte ? IOAN ADRIAN DUICU, Vicepresedinte ? MAZILU LIVIU Vicepresednte ? GEORGESCU ALADIN GIGI, jr.Nitulescu Alin- manager proiect, jr.Fota Dumitru - Coordonator proiect, ing.Strinoiu Bogdan si jr.Tamas Silviu ? Responsabil Achizitii. Bosoanca Lucian ? Compartiment Achizitii Publice, consilierii judeteni: Alexe Virgil, Baboniu Nastasia Sanda, Badanoiu Adriana, Balanescu Alexandru, Balu Marius, Biriboiu Oana Adriana, Dracea Florin Ionut, Draghici Adrian, Dumitrache Claudiu, Firu Stela, Floari Gheorghita, Manofu Silviu Eugen, Mazilu Ionela, Munteanu Marcel, Negru Ionica, Nicolicea Tiberiu Alin, Nicolicioiu Cristian Sorin, Nistorescu Sever Cristian, Nodit Andi, Piciorus Valentin Eugen, Popescu Doru, Scarlat Florin Dan, Sibinescu Ionut, Spataru Nelu Eugen, Steanta Dumitru Cosmin, Tatormi Valentin, Tufis Ion, Tutu Ecaterina).4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa- Formularul anexat.5.Declaratia privind concordanta participarea la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat.6.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice.7.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. NOTA referitoare la certificatele de la punctele 6 si 7: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (copie conform cu originalul) avand ca obiect de activitate lucrari de constructiiCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (copie conform cu originalul) avand ca obiect de activitate servicii de proiectare.In etapa evaluarii ofertelor , se vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, se accepta si copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat are obligatia sa prezinte acest document. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va ata?a o imputernicire pentru acesta.Pentru persoanele juridice/fizice straine, se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta la din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, in original sau copie conf. cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bonitate(acces la resurse)Ofertantul va prezenta documente (de ex. Scrisori de confort emise de institutii bancare)prin care sa demonstreze ca are acces sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarilor pe o perioada de 4 luni, dar nu mai putin de 1.000.000 lei si separate de alte angajamente pe care le are prin alte contracte, Media cifrei de afaceri pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3(trei) ani sa fie minim 10.000.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM ?facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat., Declaratii privind asigurarile: Ofertantul va incheia , inainte de inceperea lucrarilor , asigurari pentru toate riscurile care pot afecta echipamentele si personalul .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: In cazul in care ofertantul va contracta o parte din contractul respective, ofertantul are obligatia de a preciza partea /partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocial cu scopul de a depune oferta comuna, fara obligatia de a-si legalize din puct de vedere formal asocierea., Experienta similara ca proiectant/executant: 1.lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani 2.lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. 3.Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani de catre ofertant a unei experiente similare de 1 contract de servicii proiectare constructii similare de cel putin 300.000 lei (exclusiv TVA). 4. Dovada indeplinirii in ultimii 5 ani de catre ofertant a cel putin 1 lucrare similara , cu o valoare de minim 4.500.000 RON(exclusiv TVA)., Declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile, specializarea acestora si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalui implicat 2.declaratii de disponibilitate ale personalului pentru indeplinirea contractului. 3.declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului . 4.fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica., - Proiectantul si executantul instalatiei electrice pana la 0, 4 kv va prezenta autorizatia/atestatul tip B-A.N.R.E. pentru proiectare/executie de instalatiielectrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv. (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul.)., Demonstrarea faptului ca ofertantul dispune de personalul operational necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si resursele propuse a fi angajate in cadrul contractului. Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului, cu descriere pe scurt a pregatirii profesionale si experientei(formular anexat), Curriculum vitae pentru personalul responsabil: ? Manager Contract ? Proiectant Coordonator ? Arhitect ? Inginer de structura ? Inginer instalatii in constructii (sanitare, termice, ventilatii, climatizari) ? Inginer instalatii electrice, ? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industriale ? Responsabil cu Controlul tehnic de calitate in constructii ? Sef Santier Personalul mentionat trebuie sa aiba calificare sau experienta in lucrari similare. Se vor intocmi angajamentele privind disponibilitatea de implicare in proiect., -Operatorii economici au obligatia sa desemneze, inainte de inceperea lucrarilor de constructii, o persoana ce va fi responsabila cu calitatea constructiilor, conform legislatiei in vigoare si a unei persoane abilitate sa asigure, pe toata durata derularii lucrarilor, implementarea masurilor de securitate a muncii, protectia mediului si situatii de urgenta, dispuse in planul integrat SSM/SU/Pr.Mediului, intocmit de angajator, Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloace de transport necesare pentru derularea in bune conditii a lucrarilor. - Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa orice echipament specializat necesar conform extrasului de utilaje., Informatii privind tertii sustinatori : In cazul in care, in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta trebuie sa ia in considerare aceasta sustinere. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificate Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor) pentru toate domeniile de activitate din cadrul obiectului contractului licitatiei, emis de un organism abilitat, copie conform cu originalul., -Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificate standardul de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent(valabil la data deschiderii ofertelor) pentru toate domeniile de activitate din cadrul obiectului contractului licitatiei, emis de un organism abilitat, copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru un pret mai mic sau egal cu 85% din valoarea estimata a contractului se va acorda punctajul maxim , respective- 65 de puncte. - Ceilalti ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea pretului mentionat anterior, calculate astfel: Puncte n =(85% din bugetul alocat/pretul ofertei?n?)x 65 puncte - Pretul care se ia in calcul este pretul total in lei fara TVA al propunerii financiare - Ofertele care depasesc valoarea de 5.062.692 fara TVA, vor fi considerate inacceptabile in conf. cu art 36, aln(1), lit e din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Termenul de finalizare a executiei lucrarilor
5
Descriere: Termenul de finalizare a executiei lucrarilor - Pentru termenul de finalizare a executiei lucrarilor ofertat mai mic sau egal cu 10 luni se va acorda punctaj maxim, respectiv 5 puncte. - Ceilalti ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea termenului mentionat anterior, calculate astfel: Puncte n =(termenul cel mai mic ofertat/termenul ofertat?n?)x 5 puncte Termenul de executie se calculeaza dela data la care se da ordinul de incepere a lucrarilor, odata cu inmanarea Autorizatiei de executie a lucrarilor. Termenul de executie se oferteaza in multiplu de luni. Ofertele care au un alt multiplu sunt considerate neconforme, in conformitate cu art 36, aln(2), lit a din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care au termene de finalizare a executiei lucrarilor mai mari de 11 luni vor fi considerate neconforme.
Termenul de predare al proiectului si a documentatiilor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii Autorizatiei de constructie
25
Descriere: Pentru termenul de predare ofertat mai mic sau egal cu 30 de zile se va acorda punctaj maxim, respectiv 25 puncte. - Ceilalti ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea termenului mentionat anterior, calculate astfel: Puncte n =(termenul cel mai mic oferit/termenul ofertei?n?)x 25 puncte Termenul de executie se calculeaza de la data la care se da ordinul de incepere pentru proiectare, dupa semnarea contractului si dupa constituirea garantiei de buna executie. Termenul de executie se oferteaza in multiplu de zile. Ofertele care au un alt multiplu sunt considerate neconforme, in conformitate cu art 36, aln(2), lit A din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care au termene de predare ale proiectului mai mari de 60 zile vor fi considerate neconforme in conformitate cu art 36, aln(2), lit A din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Perioada de garantie a lucrarii
5
Descriere: - Pentru Perioada de garantie a lucrarii ofertat mai mare sau egal cu 60 de luni se va acorda punctaj maxim, respectiv 5 puncte. - Ceilalti ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea termenului mentionat anterior, calculate astfel: Puncte n =(durata degarantie a lucrarii ofertata/durata maxima de garantie a lucrarilor ofertata) x 5 puncte Perioada de garantie de buna executie a lucrarii se oferteaza in multiplu de luni. Ofertele care au un alt multiplu sunt considerate neconforme, in conformitate cu art 36, aln(2), lit A din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care prevad o garantie mai mica de 24 luni vor fi considerate neconforme in conformitate cu art 36, aln(2), lit A din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul De Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer