Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari de modernizare cladire pentru proiectul ?Infiintare Centru de informare si promovare turistica Comuna Dambovicioara, Judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 337293
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DAMBOVICIOARA (PRIMARIA DAMBOVICIOARA)
Numar invitatie: 337293/12.10.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari de modernizare cladire pentru proiectul ?Infiintare Centru de informare si promovare turistica Comuna Dambovicioara, Judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DAMBOVICIOARA (PRIMARIA DAMBOVICIOARA)Cod fiscal: 5010200, Adresa: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Telefon: +40 248544204, Fax: +40 248544204
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Romania, cod postal: 117355, telefon: +40 248544204, fax: +40 248544204, persoana de contact: DUMITRU SECAREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Romania, cod postal: 117355, persoana de contact: DUMITRU SECAREANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari de modernizare cladire pentru proiectul ?Infiintare Centru de informare si promovare turistica Comuna Dambovicioara, Judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare: Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caietele de Sarcini ale lucrarii, Memorii tehnice pe specialitati, Planse si Documentatii tehnice pentru avizare.Executie lucrari de constructii: modernizare cladire existenta.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 186 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 9000, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular G.1)In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM), valoarea garantiei de participare se reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute de art.87 din HG 925/2006.In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, AC poate retine din gar.de particip. suma de 4230, 18 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular G.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele de calificare solicitate sunt obligatorii.Daca pentru demonstrarea criteriilor de calificare, ofertantul opteaza pentru aplicarea prevederilor art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv prezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca indeplineste criteriile de calificare, insotita de o anexa in care ofertantul mentioneaza succint, dar precis, modul de indeplinire al respectivelor cerinte), atunci acesta are obligatia de a prezenta toate documentele emise nu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor, conform cerintelor din documentatia de atribuire, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Lipsa unui document solicitat in aceste conditii atrage dupa sine declararea ofertei drept inacceptabila.Ofertantii care opteaza pentru aceasta varianta vor completa Declaratia pe proprie raspundere (Formularul A) si Anexa aferenta, din documentatia de atribuire.________Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentateOfertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.________NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie operatorii economici au dreptul de a prezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare.Autoritatea contractanta nu impune ofertantilor obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, acestia din urma avand dreptul de a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.________Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.1).Formularul va fi prezentat si de sustinatorul financiar sau tehnic (daca e cazul).________Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.2) insotita de documentele mentionate mai sus.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse._______Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.________Cerinta nr.3: Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.4).________Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.5 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: 1. Secareanu Dumitru ? Primarul comunei Dambovicioara2. Dobrin Ion ? Viceprimarul comunei Dambovicioara3. Avram Marian ? Secretarul comunei DambovicioaraPersoanele care aproba bugetul: 1. Avram Ramona2. Dobrin Ion3. Lupu Ion4. Radulescu Gheorghe5. Jinga Dorel6. Tentu Sever7. Tiuca Iosif Florian8. Florescu Ioan9. Ochi NicolaeDeclaratia (Formular A.5) se va prezenta de catre subcontractanti si de tertii sustinatori (daca e cazul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului. In cazul unei asocieri, se va urmari corespondenta dintre codul CAEN si activitatile din contract care ii vor reveni fiecarui membru din cadrul asocierii.________Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.________Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs._______NOTE: 1. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.2. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 900.000, 00 lei.? Documente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Media cifrei de afaceri globale se va cumula in cazul asociatilor sau poate fi sustinuta de un tert, in conditiile legii., Cerinta nr.2: Asigurarea riscului profesional.Asigurarea trebuie sa acopere valoarea lucrarilor de constructii eligibile care in urma unor erori de proiectare pot fi declarate neeligibile sau pot genera cheltuieli neeligibile, conform contractului de finantare a lucrarii., Cerinta nr.3: Declaratii bancareOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de minim 225.000, 0 lei, pe o perioada de 3 luni de la inceperea lucrarilor, destinate realizarii cash-flow-ului de executie a contractului.NOTA: Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este prezentata, va trebui sa contina suma si perioada solicitate, precum si mentiunea ca in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare suma va fi destinata realizarii cash-flow-ului de executie a contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani/lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a prestat servicii de proiectarein valoare de minim 11.000, 0 lei in cadrul unui singur contract.Documente relevante: ? Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Cerinta nr.3: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat lucrari de constructii in valoare de minim 430.000, 0 lei in cadrul unui singur contract.Documente relevante: ? Certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr.4: Ofertantul, trebuie sa aiba la dispozitia sa utilaje si mijloace tehnice, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului, in conformitate cu Caietul de sarcini., Cerinta nr.5: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Cerinta nr.6: Dovada disponibilitatii pentru acest proiect de personal tehnic specializat ? propriu sau cooptat - pentru partea de proiectare. Vor fi nominalizati si se vor prezenta documente pentru: ? Arhitect cu drept de semnatura ? membru OAR - cu experienta profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.? Inginer specialist instalatii saniatare;? Inginer specialist instalatii electrice;? Inginer specialist instalatii termice.Dovada disponibilitatii pentru acest proiect de personal tehnic specializat ? propriu sau cooptat - pentru partea de executie lucrari de constructii. Vor fi nominalizati si se vor prezenta documente pentru: ? Sef santier ? Inginer/subinginer constructii cu experienta profesionala in domeniu;? Responsabil tehnic cu executia de specialitate;? Responsabil cu controlul tehnic de calitate de specialitate., Cerinta nr.7: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1: Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr.2: Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Cerinta este valabila doar pentru activitatea de executie a lucrarilor constructii.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
15
Descriere: Termenul de prestare servicii de proiectare cumulat cu termenul de executie a lucrarilor. Termenele maxime, peste care ofertele vor fi declarate neconforme, sunt: 30 zile pentru proiectare si 5 luni pentru executie. Termenele ofertante mai mici de 1/2 din termenele precizate vor fi considerate nerealiste ?i nu vor fi punctate suplimentar. Celelalte termene ofertate vor avea un punctaj calculat dupa formula din documentul descriptiv.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer