Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare CSCD Costesti


Detaliu pentru invitatia numarul 328461
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 328461/31.05.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare CSCD Costesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248/222578, fax: +0 248/222578, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul D.G.A.S.P.C. Arges, Pitesti, str. Calea Dragasani, nr. 8, jud. Arges, etaj I, cam. 23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare CSCD Costesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare la CSCD Costesti
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 248, 070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este de 30.000, 00 lei.Garantia tb.sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare tb.sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in cf cu ctr garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Garantia de particip. poate fi constit.prin virament bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asig. care se prezinta in original.- Scrisoare de garantie bancara ? se completeaza Form.nr.17, din sectiunea Form.in original.sau- O.P in contul DGASPC Arges deschis la Trez.Pitesti: RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, cu cond.ca la data deschiderii of.suma sa fie virata in contul DGASPC Arges (vizat de unit.bancara emitenta )? copie lizibila cu ment.« conform cu originalul « , semnat de reprez. imputernicit al op.ec.sau- polita de asig.- in original, in favoarea A.C., mentionandu-se in mod expres ca se const. pentru procedura ce face obiectul prezentei proced.Perioada de valab.a G.P., tb.sa fie egala cel putin cu perioada de valab.a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma, si avand perioada de valab.solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in cf. cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.Autoritatea contractanta va retine din garantia de particip. o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a ctr., ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in cf.cu art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 8 % din valoarea contractului (fara TVA);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statului la dispozitia autoritatiicontractante cu suma initiala in cuantumde 0.5% din valoarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea - se va completa Formularului nr.1 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original ;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 - se va completa Formularulnr. 2 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va completa Formularulnr. 3 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Adrian Macovei, Director General Adjunct ? Cornel Olteanu, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget ? Adriana Badea, Sef Birou APCSS ? Ioan Preoteasa, - declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa Formular nr.4 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - original;
- certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va depune Formulartip eliberat de Primaria locala in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia obligatiilorexigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va depune Formulartip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat , in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.) Persoane juridice/fiziceromane- Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul National alRegistrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata.Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se va depune documentul solicitat in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - utimul bilant contabil vizat de autoritatile competente, - declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati, - documente privind bonitatea (acces la resurse). Ofertantul va prezenta documente (de ex. Scrisori de confort emise de institutii bancare) prin care sa demonstreze ca are access sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarilor pe perioada derularii contractului (conform graficului de executie propus in oferta tehnica), dar nu mai putin de 1.000.000, 00 lei si separate de alte angajamente pe care le are prin alte contracte, Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, si lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului., - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, - declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile, specializarea acestora si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalui implicat, - declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului, - documente privind experienta similara pentru lucrarile si serviciile, care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.Se vor prezenta contractele de executie lucrari si contractele de servicii proiectare relevante, realizate in ultimii 3 ani (pentru serviciile de proiectare) si 5 ani (executie de lucrari, consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare ), astfel: - 1 contract de servicii proiectare constructii similare de cel putin 25.000, 00 lei fara TVA ;
- maximum 3 contracte de executialucrari similare cu cele ale obiectului contractului care urmeaza a fi achizitionat in valoare de cel putin 1.500.000, 00 lei fara TVA ;, Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (in asociere), atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Se mentioneaza daca exista subcontractanti si ce specializare au acestia ca de altfel si partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens., In cazul asocierii mai multor operatori economici oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica si va prezenta contractul asocierii autoritatii . - Document de certificare a sistemului demanagement al calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent., - Document de certificare a sistemului demanagement al mediului ? ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen executie lucrari
15
Descriere: Punctaj termen necesar executiei lucrarilor de reabilitare - min. 9 luni - max. 11 luni
Termen garantie acordat lucrarilor
15
Descriere: Punctaj termen de garantie acordata lucrarilor de reabilitare - min. 10 ani - max. 20 ani
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer