Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare la obiectivul C.N.C
Detaliu pentru invitatia numarul 333434
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333434/08.08.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare la obiectivul C.N.C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National al CinematografieiCod fiscal: RO 4283830, Adresa: Dem. I. Dobrescu nr. 4-6, Bucuresti, Telefon: +40 3100674, Fax: +40 3104300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem. I. Dobrescu nr. 4-6, Bucuresti, Romania, cod postal: 010025, telefon: +40 3100674, fax: +40 3104300, persoana de contact: Marilena Carasel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dem. I. Dobrescu nr. 4-6, Bucuresti, Romania, cod postal: 010025, telefon: +40 3100674, fax: +40 3104300, persoana de contact: Marilena Carasel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cinematografie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare la obiectivul C.N.C
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare la obiectivul Centrul National al Cinematografiei
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 497, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este de 68.000, 00 lei.Garantia de particip. poate fi constit.prin virament bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asig. care se prezinta in original.- Scrisoare de garantie bancara ? se completeaza Form.nr.17, din sectiunea Form.in original sau - O.P in contul CNC deschis la Trez.OPERATIVA SECTOR 1: R070TREZ7015009XXX000291, cod fiscal 4283830, (vizat de unit.bancara emitenta )? copie lizibila cu ment.« conform cu originalul « , semnat de reprez. imputernicit al op.ec. Sau- polita de asig.- in original, in favoarea A.C., mentionandu-se in mod expres ca se const. pentru procedura ce face obiectul prezentei proced.Perioada de valabilitate a GARANTIEI DE PARTICIPARE, tb.sa fie egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma, si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in cf. cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.Autoritatea contractanta va retine din garantia de particip. o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a ctr., ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in cf.cu art. 278^1 din OUG 34/2006. Suma retinuta va fi 7.277, 29 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10 % din val ctr(fara TVA)si se poate constitui astfel: - instrument de garantare emis in cdtiile lg de o soc bancara sau de o soc de asigurari (conf.prev.art.90, alin.1 din HG. Nr.925/2006, cu modif si completarile ulterioare) pentru proc.?Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare la obiectivul CNC ?, pana la intrarea in efectivitate a ctr.Valab. Scrisorii de GBE pentru per.de exec.care depasesc durata initiala se va prelungi corespunzator.Sau GBE se constituie prin ret.succesive din val(fara T.V.A.) a fiecarei fact emise de furnizor. Suma ini, in cuantum de0, 5% din pretul ctr.(fara TVA) se va depune de catre contractant in contul de disponib deschis la unit Trez statului, la dispozitia autoritatii contractante, pentru procedura?Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare la obiectivul CNC?, pana la intrarea in efectivitate a contractului, (in conformitate cu HG 1045/18, 10, 2011)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului(Formularul nr. 1), original..-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularul nr. 2), original, insotitde: 1) - Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catrebugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele. Documentul poate fi depus in oricaredintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.2) - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din caresa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.-.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului(Formularul nr. 3), original.Nota: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care aredrept membri in cadrul Consiliului de Administratie/Organ de conducere ori desupervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda panala gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum suntacestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrulautoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane ce detin functii de decizie si/sau semneaza documente emise in legaturacu procedura de atribuire din partea autoritatii contractante: Director general ? Serbanescu Eugen Director economic ? Ilie Elena Director D.P.R.C. ? Carasel MarilenaPersoanele ce detin functii de decizie in aprobarea bugetului privind procedura deachizitie din partea autoritatii contractante: Director general ? Serbanescu Eugen Director economic ? Ilie Elena- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnata de reprezentantullegal al ofertantului ? (Formularul nr. 4), original.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiAutoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publicenr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (Formularul nr.5), original. - Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (servicii proiectare +executie lucrari). Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul prezentat va trebui sa se afle in perioada de valabilitate la data depuneriiofertelor si oricum va trebui sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de datadepunerii ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentruconformitate, certificatul constator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata.Din certificatul constatator va reiesi de asemenea faptul ca nu sunt inscrise mentiunicu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatea se afla inincapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Utimul Bilant contabil vizat de autorittile competente. Documentul poate fi depusin oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?., - Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularul nr. 6), original. Cifrade afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de 6.994.580 lei.Pentru echivalenta, ofertantul va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, - Document privind bonitatea (acces la resurse). Ofertantul va prezenta documente(de ex. Scrisori de confort emise de institutii bancare) prin care sa demonstreze caare access sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de crediteconfirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realizacashflow de executie a lucrarilor pe perioada derularii contractului (conformgraficului de executie propus in oferta tehnica), dar nu mai putin de 1.000.000, 00 lei, pentru un termen de 180 zile (termen maxim de plata facturilor de lucrari, cf ctr)si separate de alte angajamente pe care le are prin alte contracte. Documentele potfi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, si listaprincipalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati, semnate si stampilate de reprezentantul legal alofertantului (Formular nr. 7), original, insotit de: , continuare cerintacopie dupa cel putin un contract de lucrari (parti relevante ale contractului), alcarui valoare sa fie de minim 3.437.290, 00 lei, alaturi de copii dupa proceseverbale de receptie pentru experienta similara si copie dupa cel putin uncontract de proiectare (parti relevante ale contractului), al carui valoare sa fiede minim 60.000, 00 lei, alaturi de copii dupa procese verbale de receptiepentru experienta similara, sau copie dupa cel putin un contract de servicii de proiectare si executie lucrari(sau parti relevante ale contractului) al carui valoare sa fie de minim3.497.290, 00 lei, alaturi de copii dupa procese verbale de receptie pentruexperienta similara., - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat (Formular nr.8), original;, - Declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile, specializareaacestora si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalui implicat (Formularnr. 9), original;, continuare cerintaOfertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii de experti/specialisti incadrul realizarii obiectului contractului: 1. Patru ingineri absolventi de studii superioare tehnice de specialitate, avand oexperienta de minim 5 ani in domeniul constructiilor civile;2. Un responsabil tehnic cu executia (R.T.E.) in domeniul constructiilor civile;prezentarea atestatului. Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitateapersonei implicate in proiect.3.Un arhitect, inscris in Ordinul Arhitectilor din Romania, cu experienta profesionala dovedita, continuare cerintain cadrul unui proiect similar. Declaratie pe propria raspundere. Operatorul economic poate prezenta un angajament ? si doar daca este declaratcastigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cuexpertul/expertii propusi., - Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executareacontractului (Formular nr. 10), original;, - Documente privind experienta similara pentru lucrarile si serviciile, careindeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica (Formular nr. 11), original;, continuare cerintaDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (in asociere), atuncicapacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselortuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinteaceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., - Se mentioneaza daca exista subcontractanti si ce specializare au acestia ca dealtfel si partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele derecunoastere ale subcontractantilor propusi (Formular nr. 12), original;.Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens., - In cazul asocierii mai multor operatori economici oferta trebuie sa cuprinda unacord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspundereacolectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor sieste raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinireacontractului. (Formular nr. 13), original;, continuare cerintaOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multioperatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in careoferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica si vaprezenta contractul asocierii autoritatii . - Document de certificare a sistemului de management al calitatii ? ISO 9001:2008sau echivalent, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. Documentulpoate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., - Document de certificare a sistemului de management al mediului ? ISO14001:2005 sau echivalent, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
termen de executie lucrari
20
Descriere: Detaliere acordare punctaj la sectiunea IV.4.1
durata garatie acordata lucrarilor
20
Descriere: Detaliere acordare punctaj la sectiunea IV.4.1
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 11:32