Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Modernizare drumuri de interes local in comuna Milcoiu ? modernizare DC 27?
Detaliu pentru invitatia numarul 324079
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324079/12.04.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Modernizare drumuri de interes local in comuna Milcoiu ? modernizare DC 27?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MILCOIUCod fiscal: 2540660, Adresa: COMUNA MILCOIU, JUD.VALCEA, Milcoiu, Telefon: 0724963545, Fax: 0250760189
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MILCOIU, JUD.VALCEA, Milcoiu, Romania, cod postal: 237495, telefon: +40 250760189, fax: +40 250760189, persoana de contact: ELENA-DANIELA PIRVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaia comunei Milcoiu, jud Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Modernizare drumuri de interes local in comuna Milcoiu ? modernizare DC 27?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectaresi executrea lucrarilor de modernizare drum comunal DC27 ?com Milcoiu, jud Valcea
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 101, 321 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
38.000lei Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarelemodalitati: -virament bancar in contul RO73TREZ6715006XXX003993 deschis la Trez.Rm.Valcea-scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
-scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari , banii vor fi viratiintr-un cont deschis la Trezoreria Statului-scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
-scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatiaeconomica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute laart.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de originesau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritaticompetente din tara respectiv2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataSe solicita completarea Formularului nr.3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatiaeconomica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica oriceofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivitprevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute laart.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de originesau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritaticompetente din tara respectiva3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariSe solicita completarea Formularului nr. 5 de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006duce la excluderea ofertantului dinprezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul generalconsolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original sau copie legalizataDovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor deplata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant va prezenta acest formular Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.codul unic de inregistrare;c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d.structura actionariatului;e.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f.domeniul de activitate principal;g.domeniile de activitate secundare;h.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i.activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?"conform cu originalul", dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, 2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, in domeniul de activitateaferent obiectului contractului , care sa fie de cel putin 3.800.000 lei In cazuloperatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilormici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 1.900.000 lei., 3.Bilanturile contabile din data de 31.12.2010, 31.12.2009 si 31.12.2008 vizate si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportare la anii 2011, 2010, 2009., 4.Sustinere (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2 Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9(dar nu mai mult de 5)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 5 ani min un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de constructii poduri rutiere in valoare de 1.900.000 lei fara TVA.Se vor prez in copie inf rel (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv de receptie la terminarea lucr si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp, astfel 2008:1 euro = 3, 6827 lei.2009:1 euro = 4, 2373 lei;2010:1 euro = 4, 2099 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., 3. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniFisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele servicii prestate conform formularului nr. 11(dar nu mai mult de 5) In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 3 ani min un contract al carui obiect sa fi fost serv proiect poduri valoare de 67.000 lei fara TVA. Se vor prez in copie inf rel (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv de receptie la terminarea lucr si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp, astfel 2008:1 euro = 3, 6827 lei.2009:1 euro = 4, 2373 lei;2010:1 euro = 4, 2099 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in, 4.Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-.mijloace de transport;
-.tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software- echipament topografic (statie topo si nivela);
- licente de software destinate pentru proiectarea drumurilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., 5.Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Personalul ce va fi angajat in contract, Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1 inginer sef proiect, 1 inginer proiectantCFDP , 1 inginer sef de santier specialitatea CFDP, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, 1 Responsabil cu asigurarea calitatii.Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru indepl contr de lucr;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale pers resp pentru indeplinirea contr; Autorizatia resp tehn cu exec in dom specific prezentului contract, vizata la zi, 6.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular nr.16.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului de prestari servicii si executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitateatehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, 7.Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. 1.Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii ISO9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii pentru codurile caenurilece fac obiectul contractului de executie lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 11:11