Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Imbunatatirea infrastructurii drumurilor forestiere din comuna Vaideeni, judetul Valcea ?
Detaliu pentru invitatia numarul 339024
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339024/08.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Imbunatatirea infrastructurii drumurilor forestiere din comuna Vaideeni, judetul Valcea ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VAIDEENICod fiscal: 2541401, Adresa: COMUNA VAIDEENI, JUDETUL VALCEA, Vaideeni, Telefon: +40 250865009, Fax: +40 250865319
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VAIDEENI, JUDETUL VALCEA, Vaideeni, Romania, cod postal: 247725, telefon: +40 250865009, fax: +40 250865001, email: [email protected], persoana de contact: Baluta Achim Daniel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vaideeni, Judetul Valcea, telefon: +40 250865009, fax: +40 250865001, email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Imbunatatirea infrastructurii drumurilor forestiere din comuna Vaideeni, judetul Valcea ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectaresi executarea lucrarilor de imbunatatire a infrastructurii drumurilor forestiere din comuna Vaideeni, judetul Valcea conform caietului de sarcini anexat
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 161, 673 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
120.000 lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participarein conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO98TREZ6745006XXX000350 deschis la Trez. Horezu..- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare)Pentru garantia depusa in alta valuta, echivalenta lei ? alta valutase va face la cursul BCE din data de 20.01.2012, data semnarii contractului de finantare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi dem sit econ si finan si/sau capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atrib contr de achiz publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indepl in mod defectuos oblig contractuale, din motive imputabile ofert in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benef acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru dem. faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din sit prev la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice doc considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv emise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.3Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioareOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt 1.Primar- Baluta Achim Daniel 2. Viceprimar-: Deaconescu Doina 3. Contabil- Cojocaru Luminita 4.Jurist-Huruiala Nicolae 5.Inginer- Ducu Ionel CostinelPersoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, Consiliul Local Vaideeni in componenta: 1.Baluta Achim , 2.Apostoloiu Lazar 3.Bancesu Mihaita 4.Jianu Dumitru 5.Ureche Eugen 6.Jinaru Ivan7.Pantelimon Felicia 8.Comanescu Marius Valentin 9.Bica Alexandru Florin 10.Anica Dumitru11.Titel Ghiorghita 12. Bancescu Robert Ionut(formular 5)5.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Cerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 zile inainte de datadepunerii ofertei, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasaurmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleFormular nr. 7 ? prezentarea situatiei pe cel putin 3 ani anteriori .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , care sa fie de cel putin12.000.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de cel putin6.000.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financnu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006, Ultimile 3 bilanturi contabile, vizate si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa/fise de inf priv. exper similara pt principale lucrari executate conformform 9.In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste formOfert treb sa fi final in ult 5 ani , calculati de la data limita de depunere aofertei, minim un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de drumuri invaloare de cel putin 4.400.000 lei fara TVA.Se vor prez certif de buna exec pt contract prezent.din care sa reiasa: val, perioada, loc exec luc, daca au fost efec in conf cu nor prof din dom. si daca au fost duse la bun sfarsitVal vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anulresp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat eurosau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre BancaNationala a tarii resp in care s-a facut inreg, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele serviciiprestate conform formularului nr. 11 In cazul unei asoc, fiecare asoc esteobligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 3 ani , calculati de ladata limita de depunere a ofertei, minim un contract al carui obiect sa fi fostservicii de proiectare drumuri forestiere in valoare de cel putin egala cu210.000 lei fara TVA. Se vor prez certif de buna exec pt contract din care sa reiasa: val, perioada, loc exec luc, daca au fost efec in conf cu nor prof din dom. si daca au fost duse la bun sfarsitVal vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNRpentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monededecat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anual, Declaratie privind util, instal, echip tehnice de care dispune op ec pentru indeplinirea coresp a contract.Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conformpropunerii sale tehnice si financiare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului de prestari servicii si executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului dar minim: - 1 buldoexcavator- 1 autobetoniera- 2 autobasculante- 1 cilindru compactor- 1 autogreder- 1 excavator hidraulic dotat cu picon-mijloace de transport;
-tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software- echipament topografic (statie, Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor deconducere , Personalul ce va fi angajat in contract, Ofertantul va trebui sadispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiindstrict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate siexperti care vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1. Coordonator proiectare-constructie- absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul cai ferate drumuri sipoduri sau silvic, autorizare conform Ordinului 576/15.09.20092. Responsabil lucrare/Sef santier- experienta profesionala specifica;3.Responsabil RTE- atestat pentru domeniul obiectul contractului, autorizatie valabila, conformLegii 10/1995;4. Inginer constructii- absolvent de studii superioare de lunga durata, profil constructii;
- participarea la cel putin un proiect similar;, Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. Se solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschideriicorespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului deprestari servicii si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii Europene.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 09:16