Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Asfaltare drumuri de interes local in Comuna Barbatesti,jud.Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 341015
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BARBATESTI (PRIMARIA COMUNEI BARBATESTI)
Numar invitatie: 341015/13.12.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Asfaltare drumuri de interes local in Comuna Barbatesti, jud.Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARBATESTI (PRIMARIA COMUNEI BARBATESTI)Cod fiscal: 2541843, Adresa: COMUNA BARBATESTI , SAT BODESTI , JUDETUL VALCEA, Barbatesti, Telefon: 0250864716, Fax: 0250864629
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BARBATESTI , SAT BODESTI , JUDETUL VALCEA, Barbatesti, Romania, cod postal: 247027, telefon: +040 250864629, fax: +040 250864629, persoana de contact: CONSTANTIN DUMITRASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BARBATESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Asfaltare drumuri de interes local in Comuna Barbatesti, jud.Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectaresi executarea lucrarilor de asfaltare a drumurilor de interes local in comuna Barbatesti, judetul Valcea L=2.955 munde valoarea serviciilor de proiectare este de 35.459 lei iar valoarea executiei lucrarilor este de 1.622.727 lei
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 658, 186 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
33.000 leiGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO73TREZ6715006XXX003993 deschis la Trez.Horezu- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari , banii vor fi viratiintr-un cont deschis la Trezoreria Statului, conform HG nr. 1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.3Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr.33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt : DUMITRASCU CONSTANTIN.-Presedinte, TIRCALA DUMITRU ?VICEPRIMAR -membru, VASILE CRISTINA-SECRETAR.-membru, GURITA DANIELA-INSPECTOR -membru, PAPA CONSTANTIN-CONSILIER.-membruPersoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL BARBATESTI IN COMPONENTA : . DAVID ION, MATEI OCTAVIAN, NEGOESCU CONSTANTIN, PAPA CONSTANTI N, OLTEANU ION, RADUCA VALERIAN, CHITA DEACONU TOMA, GALBENUS GHEORGHE, MARACINESCU FLORIN, PLOAIE NICOLAE, CATRINA VALERIAN, BUSU VASILE.Se solicita completarea Formularului nr.55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant vaprezenta acest formular.Cerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generaleFormular nr. 7 ? prezentarea situatiei pe cel mult 3 ani anteriori .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectivOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., 2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , care sa fie de cel putin3.300.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 1.650.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financnu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006, 3. Ultimile 3 bilanturi contabile vizate si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2 .Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9. Se vor prezenta -min un contract/max 3 contracte de executie lucrari avandca obiect constructie/modernizare drumuri in valoare/valoare cumulata de min 1.600.000 lei fara TVA executat in ultimii 5 aniSe vor prez in copie inf rel (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv de receptie la terminarea lucr/pv de receptie partialasi o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altormonede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, 3. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniFisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele servicii conform form 11.Se vor prezenta min un contract/max 3 contracte avand ca obiect proiectare constructie/modernizare drumuri in valoare/valoare cumulata de minim 35.000 lei, fara TVA proiectata in ultimii 3 ani - sau min un contract/max 3 contracte avand ca obiect proiectare si executie constructie/modernizare drumuri, in valoare/valoare cumulata de min 1.600.000 lei, fara TVA, executat in ultimii 5 ani. .In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form, 4.Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-.mijloace de transport;
-.tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software- echipament topografic (statie topo si nivela);
- licente de software destinate pentru proiectarea drumurilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., 4.1 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular nr.16.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului de prestari servicii si executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului., 4.2 - Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In acest caz se vor prezenta documente justificativepentru utilajele ce fac obiectul sustinerii tehnice.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitateatehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice si profesionale invocate. (Formular nr 17, Formular nr 18, Formular nr 19), 5.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formularul 12Personalul ce va fi angajat in contract- Formularul nr 13Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1 inginer sef proiect, 1 inginer proiectant CFDP , 1 inginer sef de santier specialitatea CFDP, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniulconstructiilor de drumuri , 1 Responsabil cu asigurarea calitatii., 5.1 Se vor atasa: - CV-urile persoanelor de conducere, precum si persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; Autorizatia responsabilului tehnic cu executia in domeniul specific prezentului contract, vizata la zi- Declaratie privind personal ce va fi angajat in contract- Formular nr 14- Angajament in nume personal ? Formular nr 15, 6.Informatii privindsubcontractantiiSubcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. Se solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschideriicorespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului deprestari servicii si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul maxim de 60 de puncte se va acorda ofertei cu pretul cel mai mic. 2.Pentru oferte cu alte preturi punctajul se va calcula folosind urmatorul algoritm Pn= ( Pretul cel mai mic / Pretul ofertei n) *60 puncte
Termenul de executie a lucrarilor
20
Descriere: Pentru cea mai mica durata de executie se acorda 20 puncte; 2.pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la pct 1. se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termen(n)) * 20 puncte. TE va fi exprimat in luni. TE maxim acceptat este de 18 luni. Ofertele cu un TE mai mare de 18 luni vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un TE mai mic de 15luni, termen considerat minim realist, nu vor fi punctate suplimentar. Pentru sustinerea termenului ofertat, va fiprezentat graficul Gantt al lucrarii
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: 1.Pentru cea mai mica durata de prestare se acorda 20 puncte 2.Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 puncte / t ofertat ) se va exprima in nr. zile unde t minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; unde t ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 30 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 10 de zile, considerat minim realist, nu se va puncta suplimentar. In aceast termen nu suntincluse perioadele necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectului de investitie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer