Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Modernizare drumuri de exploatare Agricola,comuna Alimpesti,jud.Gorj ?
Detaliu pentru invitatia numarul 342113
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342113/28.01.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Modernizare drumuri de exploatare Agricola, comuna Alimpesti, jud.Gorj ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna AlimpestiCod fiscal: 4666436, Adresa: Sat Alimpesti, Nr. 1, Alimpesti, Telefon: 0253275181, Fax: 0253275182
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Alimpesti, Nr. 1, Alimpesti, Romania, cod postal: 217015, telefon: +40 253275181, fax: +40 253275182, persoana de contact: Elena Mosor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA ALIMPESTI, SAT ALIMPESTI, JUDETUL GORJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Modernizare drumuri de exploatare Agricola, comuna Alimpesti, jud.Gorj ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Modernizare drumuri de exploatare Agricola, comuna Alimpesti, jud.Gorj? unde valoarea serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor este de 3.933.573 lei care fac obiectul prezentei proceduri (servicii de proiectare si asistenta tehnica 100.923 lei, executie lucrari 3.832.650 lei). Eventualele cheltuieli aferente procentului de diverse ?i neprevazute sunt de 326.738 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 933, 573 - 4, 260, 311 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 78.000 lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participarein conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO54TREZ3392145020401XXXdeschis la Trez. Novaci.- scrisoare de garantie bancara Formular nr 10;
- scrisoare emisa de societate de asigurare;(data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei. de participare, Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip, este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 10;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2.Se solicita completarea Formularului nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Se solicita completarea Formularului nr.2A .4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioareOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL ALIMPESTI IN COMPONENTA Primar: Mosor ElenaViceprimar : Avram Gabriela, secretar : Negreanu Maria Contabil : Dragulescu MarianaConsilieri locali : Dinca Gheorghe ;Belgher Artur Leonida ; Paunescu Gheorghe ; Ionitescu Constantin ; Lazarescu Vasile- Catalin ; Mares Ionut ; Golgota Alexandru, Greere Oana-Alexandra ; Chelu Gabriel ;Coconu Alina-GeorgianaSe solicita completarea Formularului nr. 2BIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a.Certific.fiscal privind indeplin. obligatiilor de plata a impozit.si taxelor locale si alte venituri ale buget.local;origin.copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginal.?b.Certific.fiscal privind indeplin.obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contribut.de asigur.sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Gener.a Finantelor Publice).-original, copie legalizat/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatii.de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatiaobligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 12 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorinsotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a.denumirea operat. economic si toate datele de identificare;b.codul unic de inregistrare;c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adrese);c.structura actionariatului;d.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e.domeniul de activitate principal;f.domeniile de activitate secundare;g.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h.activitatile autorizate Documentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cumentiunea, conform cu originalul?, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistr/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesion. in conformit.cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de cel putin7.500.000 lei.In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 3.750.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectivOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Se lasala latiduninea ofertantilordepunerea documentelor pe cale considera relevante pentru indeplinirea cerintei., Sustinerea financiara a lucrariiiiOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la surse financiare sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada pentru o perioada de 3 luni, pentru o suma de 547521 lei...Operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezentaautoritatii contractante dovada ca dispune de surse de finantare, dacafinantarea e asigurata din surse proprii sauangajament ferm alfinantatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare, respectiv ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizareacontractului in cazul declararii ofertei castigatoare, indiferent de obligatiile ce ii revin ofertantului in cadrul altor contracte.Continuare sustinere financiara : Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate...Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 5.Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere, Personalul ce va fi angajat in contract, Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1.1Coordonator proiectare-constructie-absolvent de studii superioare , profilul tehnic;
-participarea la cel putin un proiect similar;2.1 Sef de santier specialitatea CFDP, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar 3.1 Responsabil RTE-atestat pentru domeniul obiectul contractului, autorizatie valabila, conform Legii 10/1995;4.1Respons.Calitate cu atestat/decizi interna cu particip la cel putin un proiect similar.Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru indepl contr de lucr;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea per, 4.Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-.mijloace de transport;
-.tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software- echipament topografic (statie topo si nivela);
- licente de software destinate pentru proiectarea drumuriIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., 6.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele necesare pentru indeplinirea contractului conformpropunerii sale tehnice si financiare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului de prestari servicii si executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului, dar minim: -laborator de analize si incercari in constructii minim gr.II, statie de sortare, statie de preparare betoane , statie de preparare mixturi asfaltice, , 1 repartizor mixturi asfaltice , 1 buldoexcavator, 1 autobetoniera, 1 autobasculanta., Informatii privindsubcontractantiiSubcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale., 7-Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In acest caz se vor prezenta documente justificativepentru utilajele ce fac obiectul sustinerii tehnice.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitateatehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice si profesionale invocate., 3. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele servicii prestate conform formularului nr.4BIn cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi dus la bun sfarsit l in ult 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertei, min un contract maxim 5 a caror valoarecumulatasa fie de cel putin 100000 lei fara TVAal carui obiect sa fi fost serv proiect drumuri ..Se vor solicita certific /documente emise sau contrasemnate dede o autoritate sau de clientul beneficiarin conformitate cu prevederile art.188 alin.2 dinOUG 34/2006. pentru cele mai importante lucrari..Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii respective., 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2 Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate.In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi dus la bun sfarsitin ult 5 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, minim un contractmaxim 5 acarorobiect sa fi fost lucrari de drumuri in valoare cumulatade cel putin3.750.000 lei fara TVA.Se accepta si contracte cu ambele componente (proiectare+executie)Se vor solicita certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conformitate cu prevederile art. 188 alin.3 litera a din OUG 34/2006 prin care se dovedeste exper simiara .Se vor prezenta documentecare sa contina beneficiari, valori, perioada si locul executiei lucrarilor daca au fost executatein conformitate cu normele profesionale dindomeniusi daca au fost duse la bun sfarsit, insotite de certificate de buna executie.Valorile vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb med din tara respectiva. Se solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor, corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului deprestari servicii si executie lucrari. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii Europene.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Descriere: 1. Punctajul (75 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total (proiectare si executie)? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi, se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pn = (pretul cel mai mic ofertat/pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul) x punctajul maxim alocat
Durata de executie a proiectarii
10
Descriere: Durata de executie pentru proiectare : Descriere: 2.Punctajul (10 puncte) pentru factorul de evaluare ? Durata de executie a proiectarii ? se acorda astfel: a)Proiectare : cel mai mic termen de executie , se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru alt termen de proiectare , punctajul se acorda proportional, astfel: Pn = (termenul de proiectare cel mai mic/termenul de proiectare ofertat de op. ec. pentru care se calculeaza punctajul) x punctajul maxim alocat. Durata minima pentru proiectare este de 2 luni(60 de zile) iar durata maxima este 3 luni(90 zile). Sub durata de proiectare minima de 2 luni oferta nu va fi punctata suplimentar iar peste durata maxima de 3 luni oferta va fi declarata neconforma.
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Durata de executie pentru lucrari Termenul de executie a lucrarilor de constructii : reprezinta perioada in care ofertantul se obliga sa execute lucrarile, conform formularului de oferta, a graficului fizic si valoric de executie a lucrarilor si a graficului de detaliu. a)Termenul de executie se va exprima in luni. Durata minima pentru executie lucrari este de 18 luni iar durata maxima este de 21 luni.Oferta cu durata sub cea minima indicata nu se puncteaza suplimentar, iar oferta cu perioada mai mare decat cea maxima indicata este considerata neconforma. Pentru alt termen de executie al lucrarilor , punctajul se acorda proportional, astfel: Pn = (termenul de executie lucrari cel mai mic/termenul de executie lucrari ofertat de op. ec. pentru care se calculeaza punctajul) x punctajul maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2013 13:10