Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Modernizare si asfaltare drumuri satesti ? in comuna Zatreni, judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 342121
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ZATRENI (PRIMARIA COMUNEI ZATRENI JUD. VALCEA)
Numar invitatie: 342121/29.01.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Modernizare si asfaltare drumuri satesti ? in comuna Zatreni, judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZATRENI (PRIMARIA COMUNEI ZATRENI JUD. VALCEA)Cod fiscal: 2541380, Adresa: COMUNA ZATRENI, JUDETUL VALCEA, Zatreni, Telefon: 0250867303, Fax: 0250867423
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ZATRENI, JUDETUL VALCEA, Zatreni, Romania, cod postal: 247755, telefon: +40 250867303, fax: +40 250867423, persoana de contact: Litoiu Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Zatreni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ? Modernizare si asfaltare drumuri satesti ? in comuna Zatreni, judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari de imbunatatire a retelei de drumuri locale modernizare si asfaltare in comuna Zatreni, judetul ValceaValoarea estimata proiectare(Detalii de executie, inclusiv proiect tehnic, si Asistenta tehnica din partea proiectantului): 88.178 lei fara TVAValoare estimata executie lucrari: 3.014.763 lei fara TVAValoare lucrari diverse si neprevazute: 311.393 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 414, 334 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 62.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa prevada si faptul ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 6.882, 94 lei conform art. 278ยน lit.c., din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteFormular nr 21.b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO14TREZ6805006XXX000035 deschis la Trez.Berbesti insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi dem sit econ si finan si/sau capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atrib contr de achiz publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indepl in mod defectuos oblig contractuale, din motive imputabile ofert in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benef acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru dem. faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din sit prev la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice doc considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.3 Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioareOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Litoiu Constantin-primar, Laban Cornel-Presedinte, Cobrescu Ion-membru, Florescu Nicolae-membru, Ninciuleanu Patru-membru, Preda Grigore ? Mihail ?membru, Bocsaru Stefan - membru, Cruceru Tudorel, Barbu Lucretia, Cirstea Petre, Sandu Marin, Capra Madalin, Badita Ion, Pretorian Vasile, Mihai Gheorghe, Stoica Ion.Se solicita completarea Formularului nr. 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privindplata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelorsi din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2. Se solicita cifra de afaceri medie globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), care sa fie de cel putin6.200.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 3.100.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financnu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006, 3.Se vor prezenta documente in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., 1.Fisa de informatii generaleValorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 6.Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-.mijloace de transport;
-.tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software- echipament topografic (statie topo si nivela);
- licente de software destinate pentru proiectarea drumuriIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., 7. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular nr.16.Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conformpropunerii sale tehnice si financiare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului de prestari servicii si executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului dar minim: -1 buldoexcavator-1 autobetoniera-1 autobasculante- statie mixturi asfaltice- 1 repartizor mixturi, 2 Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9(dar nu mai mult de 5contracte)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi executat in ult 5 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, minim un contractal carui obiect sa fi fost lucrari de drumuri in valoare de 3.000.000 lei fara TVA.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, 3.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 5.Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract, Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de AC ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1. 1Coordonator proiectare-- participarea la cel putin un proiect similar;2.1 Sef de santier specialitatea CFDP, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar3.1Responsabil RTE- atestat pentru domeniul obiectul contractului, 4 . 1Responsabil Calitate- decizia de numire a persoanei desemnate in functia de responsabil cuasigurarea calitatii5. 1 Coordonator SSM licent.- Autorizatie in conf cu prev legale pentru Coordonatorul in materie de SSM, valabila la data limita de depunere, Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale., 4.Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele servicii prestate conform formularului nr. 11(dar nu mai mult de 5 contracte) In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi executat in ult 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertei, min un contract al carui obiect sa fi fost serv proiect drumuri in valoare de 88.000 lei fara TVA.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa Se solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorcorespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului deprestari servicii si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer