Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru proiectul ?Modernizare drumuri de interes local in satele Varleni ? Linia Dealului si Stanesti - Cuculesti, comuna Stanesti, judetul Valcea''
Detaliu pentru invitatia numarul 340976
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340976/13.12.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentruproiectul ?Modernizare drumuri de interes local in satele Varleni ? Linia Dealului si Stanesti - Cuculesti, comuna Stanesti, judetul Valcea''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STANESTI (PRIMARIA COMUNEI STANESTI)Cod fiscal: 2541290, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Stanesti, Telefon: 0250-769752, Fax: 0250-769752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA F.N., Stanesti, Romania, cod postal: 247615, telefon: +40 250769752, fax: +40 250769752, persoana de contact: MUGUREL BUSE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Stanesti, STR. PRINCIPALA , jud Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentruproiectul ?Modernizare drumuri de interes local in satele Varleni ? Linia Dealului si Stanesti - Cuculesti, comuna Stanesti, judetul Valcea''
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie lucrari pentruproiectul ?Modernizare drumuri de interes local in satele Varleni ? Linia Dealului si Stanesti - Cuculesti, comuna Stanesti, judetul Valcea''unde valoarea serviciilor de proiectare este de 132.355 lei, a executieilucrarilor este de 3.617.704 lei , total valoarea estimata a prezentei proceduri 3.750.059 iar impreuna cu eventualele lucrarile similare suplimentare este de4.128.976 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 128, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
75.000 in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participarein conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- 7.530, 06 leiGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO07TREZ67924510220XXXXX deschis la Trez. Balcesti..- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurareIn cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantiei de participare din lei din alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi dem sit econ si finan si/sau capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atrib contr de achiz publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indepl in mod defectuos oblig contractuale, din motive imputabile ofert in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benef acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru dem. faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din sit prev la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice doc considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv emise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.3Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioareOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt :1 Primar ?MICHIU IONEL2.Viceprimar ?PROTEASA VALERIAN3. Secretar- BUSE MUGUREL4. Contabil- DROASCA ELEONORA5. Ing. POPESCU ELENAPersoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL STANESTI in componenta: 1. BUDICA VIRGIL2.PROTEASA VALERIAN3.CALUGARITA NICOLAE4.EPURE CONSTANTIN5.POPA DANIL6.ZAMFIR AURICA7.DINCA VASILE8.VOINEA ALEXANDRU9.VOINEA GHEORGHE 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale? prezentarea situatiei pe cel mult 3 ani anteriori .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE sau BNR si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin7.500.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de cel putin3.750.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financnu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9.In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 5 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, minim un contractal carui obiect sa fi fost lucrari de drumuri in valoare de cel putin egala cu 3.600.000lei fara TVA.Se vor prez certif de buna exec pt contract prezent.din care sa reiasa: val, perioada, obiectul, loc exec luc, daca au fost efec in conf cu nor prof din dom. si daca au fost duse la bun sfarsitVal vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre BCE sau BNR si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele servicii prestate conform formularului nr. 11 In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 3 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, minim un contractal carui obiect sa fi fost servicii de proiectare drumuri in valoare de cel putin egala cu 132.000 lei fara TVA..Se vor prez certif de buna exec pt contract prezent.din care sa reiasa: val, perioada, obiectul, loc exec luc, daca au fost efec in conf cu nor prof din dom. si daca au fost duse la bun sfarsit.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre BCEsau BNR si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, Declaratie privind utiljele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op ec pentru indepl coresp a contr de lucr.Ofer. trebuie sa detina util minim nec pt indep contrac cfprop sale tehe si finan.In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prezin aceste formul.Se vor decla toate util si echip nec realiz contract de serv proiect si lucrari, prez document care atesta detinerea ? dotare proprie, inchir. sau punerea la dispozitie util, instal, echip teh si labor. implicate in realiz contract dar minim: 1 buldoexcavator, 1 autobetoniera, 2 autobasculante, 1 cilindru compactor, 1 autogreder, 1 excavator hidraulic dotat cu picon, lab grad IILista cu utilj si echip. solic va fi insotita de doc care sa ateste detinerea.Op ec care inchiri sau pun la disp vor face dovada detinerii., Declaratie priv pers ce va fi angajat in contr.Of va trebui sa disp de res umane considerate de AC ca fiind strict nec indep in bune conditii a contr (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1. Coordonator proiectare-constructie- absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul cai ferate drumuri si podiri - participarea la cel putin un proiect similar;2. Responsabil lucrare/Sef santier- experienta profesionala specifica;3.Responsabil RTE- atestat pentru domeniul obiectul contractului, autorizatie valabila, conform Legii 10/1995;4. Inginer constructii- absolvent de studii superioare de lunga durata, profil constructii;
- participarea la cel putin un proiect similar;Se vor atasa: CV-urile pers resp pentru indepl contr de lucr;Diplome, autoriz. sau certif. ref la studii, pregat. prof si calif. persresp pentru indp contract., Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii oferteicorespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului deprestari servicii si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii Europene.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 16:57