Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru proiectul ?Prima infiintare a sistemului public de apa uzata (retea de canalizare si statie de epurare) in comuna Milcoiu, judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 346195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MILCOIU
Numar invitatie: 346195/30.04.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentruproiectul ?Prima infiintare a sistemului public de apa uzata (retea de canalizare si statie de epurare)incomuna Milcoiu, judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MILCOIUCod fiscal: 2540660, Adresa: COMUNA MILCOIU, JUD.VALCEA, Milcoiu, Telefon: 0724963545, Fax: 0250760189
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MILCOIU, JUD.VALCEA, Milcoiu, Romania, cod postal: 237495, telefon: +40 250760189, fax: +40 250760189, persoana de contact: ELENA-DANIELA PIRVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Milcoiu, jud Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentruproiectul ?Prima infiintare a sistemului public de apa uzata (retea de canalizare si statie de epurare)incomuna Milcoiu, judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul??Prima infiintare a sistemului public de apa uzata (retea de canalizare si statie de epurare) in comuna Milcoiu, judetul Valcea?constand in: a)Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat.Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesarapentru obtinerea autorizatiilor de constructie.b)Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic)Lucrari de constructie a captarii- tub PVC-KG cu mufa, SN4, Dn250mm ? L=6062m;tub PE 80 SDR 17.6 PN 6 De 140 mm ? L=539m;tub PE 80 SDR 17.6 PN 6 De 63 mm ? L=261m;Camine de canalizare ? 145 buc;Statii de pompare ape uzate menajere ? 2 buc;Subtraversare canal ? 2 buc ? L=20 m;Subtraversare DJ 678 A ? 1 buc ? L=10m, Statie de epurare 160mcd) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 lunig) Instruirea personalului BeneficiaruluiValoare estimata proiectare si executie lucrari-3.528.513 leiValoare estimata lucrari diverse si neprevazute-319.556 lei
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 848, 069 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 70.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare trebuie sa prevada si faptul ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 7.308, 51 lei conform art. 278ยน lit.b., din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate depune si in valuta, cursul la care se va face echivalenta lei /alta valuta este cursul BNR din data de 11.03.2013 Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante . b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO73TREZ6715006XXX003993 deschis la Trez.Rm.Valcea insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Formular nr. 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 si HG nr.1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ), certificate fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Musat Ghe Daniel, Dina Gabriel, Alexandru Gabriela, Dutu Adelina, Dimulete Ion, Alexandru Constantin, Sitaru Nicolae, Hodoroaga Nicolae, Majari Ion, Mihaiu Gheorghe, Mihalcea Cozmaniuc Cristina, Chilom Dumitru entru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)Documentelor solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 7.000.000 lei Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) sPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate, Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat un contract care a avut ca obiect realizarea a cel putin 6000 m de retele de canalizare si o statie de epurare de minim 160mc.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a executat un contract care a avut ca obiect proiectarea a cel putin 6000 m de retele de canalizare si o statie de epurare de minim 160mc.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca serviciile au fost prestate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Este permisa realizarea experientei similare si prin prezentarea a minim unui contract care sa fi avut ca obiect atat executia cat si proiectarea a cel putin 6000 m de retele de canalizare si o statie de epurare de minim 160mc, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, ,Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer