Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ?EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL TEPSENARI, COMUNA MILCOIU, JUDETUL VALCEA?
Detaliu pentru invitatia numarul 321384
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321384/06.03.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ?EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APAIN SATUL TEPSENARI, COMUNA MILCOIU, JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MILCOIUCod fiscal: 2540660, Adresa: COMUNA MILCOIU, JUD.VALCEA, Milcoiu, Telefon: 0724963545, Fax: 0250760189
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MILCOIU, JUD.VALCEA, Milcoiu, Romania, cod postal: 237495, telefon: +40 724963545, fax: +40 250760189, persoana de contact: ELENA-DANIELA PIRVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MILCOIU, COM Milcoiu, JUD VALCEA Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ?EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APAIN SATUL TEPSENARI, COMUNA MILCOIU, JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectare ?PT+DDE+Documentatie pentru obtinerea Avizelor Acordurilor Autorizatii+Asistenta Tehnica si Verificarea Proiectuluide catre persoane atestate care nu au participat la inticmirea PT+DDE+ Doc avize si executrea lucrarilor de EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APAIN SATUL TEPSENARI, COMUNA MILCOIU, JUDETUL VALCEA constand in extinderea retelei de distributie cu apa potabila existentace va fi executata din tevi din PEID, PE100, SDR17, PN10, avand diametre de 63mm si 110mm si urmatoarele lungimi: De110 x 6.6 mm = 2189 ml ;De63 x 3.8 mm = 1503 ml si un camin de sectorizare si golire si executarea eventualelor lucrari suplimentare
II.1.6) CPV: 45330000-9 - Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 727 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6900 lei Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: ? virament bancar in contul RO73TREZ6715006XXX003993 deschis la Trez.Rm.Valcea ? scrisoare de garantie bancara Formular nr 21; ? scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: ? retineri succesive din situatiile de lucrari ? scrisoare de garantie bancara Formular nr 18; ? scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiv2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataSe solicita completarea Formularului nr.3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator trebuiesa demonstreze neincadrarea in pct a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariSe solicita completarea Formularului nr. 5 de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant va prezenta acest formular 1.Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul va fi valabil la data deschiderii(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Vor fi exclusi din procedura ofertantii aflati in faliment sau lichidare si cei care nu fac dovada ca au in obiectul de activitate principal sau secundar codul C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul licitatiei2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale 2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , care sa fie de cel putin 690.000 lei In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 345.000 lei. 3.Bilanturile contabile 4.Sustinere (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.List princ lucr exec in ultimii 5 ani 2 Fise de inf priv exper simil Ofert treb sa fi final in ult. 5 ani min un contr al carui obiect ? lucr de alim cu apa val 335.000lei fara TVA 3. List princ serv prest in ultimii 3 ani -4.Fise de inf priv exper simil Ofert treb sa fi final in ult 3 ani min un contr al carui ob sa fi fost serv de pr al apa val 9.800 lei fara TVA 5.Decl priv efectiv mediu an al pers angajat si al cadre.de conduc6.Pers ce va fi angajat in contract Ofert trb sa disp de res umane min: 1ing sef pr, 1ing proiec alim.apa, 1RTE teh-ed, 1CQ 7 Decl privind pers ce va fi angajat in contr8.Angaj in nume pers 9. Decl priv util, instal, echip tehn de care disp op econ pt indep coresp a contr Se vor decl toate util si echip nec in vederea realiz contr de prest serv si exec lucr, prez doc care atesta detin ? dot prop, inch sau punerea la dispoz a utilaj , instal, echip tehnice si lab implic in realiz contr10.Sustin -Cap tehn si/sau prof a op econ poate fi sust si de o alta pers.11.Decl.sub 1.Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 10:59