Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ?Reabilitare DAF Otasau 1,comuna Barbatesti,judetul Valcea L=3.907 m in Comuna Barbatesti,jud.Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 326476
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BARBATESTI (PRIMARIA COMUNEI BARBATESTI)
Numar invitatie: 326476/11.05.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ?ReabilitareDAF Otasau 1, comuna Barbatesti, judetul Valcea L=3.907 min Comuna Barbatesti, jud.Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARBATESTI (PRIMARIA COMUNEI BARBATESTI)Cod fiscal: 2541843, Adresa: COMUNA BARBATESTI , SAT BODESTI , JUDETUL VALCEA, Barbatesti, Telefon: 0250864716, Fax: 0250864629
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BARBATESTI , SAT BODESTI , JUDETUL VALCEA, Barbatesti, Romania, cod postal: 247027, telefon: +40 250864716, fax: +40 250864629, persoana de contact: CONSTANTIN DUMITRASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Barbatesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ?ReabilitareDAF Otasau 1, comuna Barbatesti, judetul Valcea L=3.907 min Comuna Barbatesti, jud.Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectare (proiect tehnic, documentatie obtinere avize, acorduri si autorizatii(inclusiv cele de functionare), asistenta tehnica din partea proiectantului, verificare tehnica a proiectarii de catre experti care nu au participat la intocmire proiect) si executarea lucrarilor de reabilitare la DAF Otasau 1, comuna Barbatesti, judetul Valcea L=3.907 m, organizarea de santier si eventualele lucrari suplimentare similare unde valoarea serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor este de 2.768.826 lei iar impreuna cu lucrarile similare suplimentare este de2.957.490 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 957, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
54.000 leiGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: -virament bancar in contul RO83TREZ6745006XXX000426deschis la Trez.Horezu-scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
-scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: -retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi viratiintr-un cont deschis la Trezoreria Statului, conform HG nr. 1045 din 19/10/2011-scrisoare de garantie bancara de buna executie;
-scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectivaSe solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 5Se solicita completarea Formularului nr. 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant vaprezenta acest formularCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleFormular nr. 7 ? ? prezentarea cifrei medii de afaceriglobala pe cel putin 3 ani anteriori (2008, 2009, 2010).Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei.Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document..In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acestapoate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarela 2011, 2010, 2009., Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , care sa fie de cel putin5.400.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 2.700.000 leiCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, - Pers care asigura sus, financ nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc. de atrib cf prev. art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006, 3.Bilanturile contabile din data de 31.12.2010, 31.12.2009 si 31.12.2008 vizate si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9(dar nu mai mult de 5 contracte)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 5 animin un contractal carui obiect sa fi fost lucrari de constructii drumuri in valoare de 2.700.000 lei fara TVA. Se vor prez in copie inf rel (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv de receptie la terminarea lucr si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp, astfel 2008:1 euro = 3, 6827 lei.2009:1 euro = 4, 2373 lei;2010:1 euro = 4, 2099 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliz, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele service prestate conform form 11(dar nu mai mult de 5 contracte)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 3 animin un contractal carui obiect sa fi fost serv proiect drum valoare de 47.000 lei fara TVA.Se vor prez in copie inf rel (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv de receptie la terminarea serv si o recom din partea beneficiarului serv respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp, astfel 2008:1 euro = 3, 6827 lei.2009:1 euro = 4, 2373 lei;2010:1 euro = 4, 2099 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, Decl priv efectivul mediu anual al pers angajat si al cadre. de conducere. Pers ce va fi angajat in contract.Ofert va trebui sa dis de res umane considerate de A.C ca fiind strict nec indepl in bune conditii a contr (pers de spec si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contr): - 1 ing sef proiect- 1 ing proiectant drumuri forestiere cf ORDINULUI nr. 576 din 15 septembrie 2009- 1 ing sef de santier specialitatea drumuri-1 Resp tehn cu exec in specialitatea drumuri- 1 Resp Calitate ? specialitatea drumuriSe vor atasa: - CV-urile persoanelor de conducere, precum si persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; Autorizatia responsabilului tehnic cu executia in domeniul specific prezentului contract, vizata la zi, Dec privind util, instal, echip tehnice de care disp op.econ pt indepl coresp a contr de lucr In cazul unei asoc, fiec asoc este obligat sa prez aceste form.Se vor decl toate util si echip nec pt realiz contr de prest serv si exec lucr , prez doc care atesta det ? dot.proprie, inchir sau punen la disp a utilajelor , instal, echip tehn si lab impl in realiz contr.Cap tehn si/sau profes a op.econ poate fi sustinuta si de o alta persoana indif de natura relatiilor juridice exist intre op.econ. si pers respect.Se vor prez doc justifpentru util ce fac ob sust tehnice. In cazul in care ofert isi dem capactehn si/sau prof invocind si sust acordata, cf art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta pers, aceasta are oblig de adovedi sus de care benef, prin prez unui angaj ferm, al pers respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirmca va pune la disp ofertresurs tehn si profes invocate, Informatii privindsubcontractantiiSubcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale., Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-.mijloace de transport;
-.tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software- echipament topografic (statie topo si nivela);
- licente de software destinate pentru proiectarea drumurilor : ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschideriipentru codurile caen-urile ce fac obiectul contractului de servicii de proiectare si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer