Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ?Construire pod peste raul Topolog, la Comanca,Comuna Nicolae Balcescu-jud. Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 334012
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Nicolae Balcescu
Numar invitatie: 334012/21.08.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ?Construire pod peste raul Topolog, la Comanca, Comuna Nicolae Balcescu-jud. Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Nicolae BalcescuCod fiscal: 2540627, Adresa: Jud Valcea, sat Rotarasti, Nicolae Balcescu, Telefon: 0250/761089, Fax: 0250/791089
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud Valcea, sat Rotarasti, Nicolae Balcescu, Romania, cod postal: 247415, telefon: +40 250761089, fax: +40 250791025, persoana de contact: Constantin Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Nicolae Balcescu, Nr. 154, Comuna Nicolae Balcescu, sat Rotarasti, Judetul Valcea, - Sala Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru ?Construire pod peste raul Topolog, la Comanca, Comuna Nicolae Balcescu-jud. Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectaresi executarea lucrarilor de construire a unui pod peste raul Topolog, la Comanca, Comuna Nicolae Balcescu-jud. Valcea. Contractul intra in vigoare la data semnarii de catre parti si produce efecte pana la incheierea procesului verbal de receptie finala a lucrarilor contractate si eliberarea garantiei bancare de buna executie.Durata contractului de achizitie publica depinde in mod deosebit de disponibilul de fonduri in bugetul local al comunei Nicolae Balcescu, necesare pentru realizarea lucrarii.Nota: Valoarea de 2138198.00 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele reprezentand valoarea estimata a proiectarii si cea corespunzatoare a executiei.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 138, 198 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
42.000 leiGarantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art. 86, prin virament bancar(COMUNA NICOLAE BALCESCU, COD FISCAL 2540627, COD IBAN RO76TREZ6715 006X XX00 3357 deschis la Trez.Mun.Rm.Valcea)s-au printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Valabilitatea garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la termenul LIMITA de primire a ofertelor. Cuantumulgarantiei de participare 42.000lei. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 5.918 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Cerinta minima obligatorie: Se va dep. in oricare din form.: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?cf. cu originalul?1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, in conformitate cu ? Formularul nr.2(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener este obligat sa prezinte acest formular.)B. Cerinta minima obligatorie1.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata conf. - Formularului nr.3(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener este obligat sa prezinte acest formular.)C. Cerinta minima obligatorie: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 conf. Formularului nr.4(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener este obligat sa prezinte acest formular.)D. 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.5(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener este obligat sa prezinte acest formular.)PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE IN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE SUNT CELE PREZENTATE IN ANEXA FORMULAR NR. 5 :1. PRIMAR ? OpreaConstantin2. VICEPRIMAR ? Ungureanu Lucian3. SECRETAR ? Popa-Patrascu Vasilica Elena4. CONTABIL SEF ? Gogioman Maria Monica5. ACHIZITII ? Vladut Marin Valeriu6. CONTROL FINANCIAR PREVENTIV ? Mustatea Cristina7. CONSILIER LOCAL - Badea Liviu8. CONSILIER LOCAL - Banu Savu9. CONSILIER LOCAL - Cernatescu Gheorghe10.CONSILIER LOCAL - Cojan Victor11.CONSILIER LOCAL - Crangus Alexandru12.CONSILIER LOCAL - Diaconescu Ion13.CONSILIER LOCAL - Grecu Cristian Gheorghe14.CONSILIER LOCAL - Nicolae Ion15.CONSILIER LOCAL - Oprea Laurentiu Constantin16.CONSILIER LOCAL - Orasanu Gheorghe Vicentiu17.CONSILIER LOCAL - Popa Lucia18.CONSILIER LOCAL - Radulescu Florin MariusE. Cerinta minima obligatorie: 1.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorPersoanele juridice romane vor prezenta: a)Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b)Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener este obligat sa prezinte aceste formulare.)F. Cerinta minima obligatorie: 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cuFormularul nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant vaprezenta acest formular Sunt acceptate atat atat persoane fizice si juridice romane cat si straine la care se solicita: -1) pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.codul unic de inregistrare;c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d.structura actionariatului;e.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f.domeniul de activitate principal;g.domeniile de activitate secundare;h.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i.activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.-2) pentru persoanele juridice/fizice straine ? Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Se solicita realiz. unei Cifre de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului egala sau mai mare decat4.000.000 lei .In cazul Op. Economici incadrati conform Legii in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 2.000.000 lei.Bilanturile contabile, din data de 31.12.2011, 31.12.2010, 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest doc.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: An 2009:1 euro = 4, 2373 lei; An 2010:1 euro = 4, 2099 lei;An 2011:1 euro = 4, 2379 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., -In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, din OUG nr. 34/2006, motiv pentru care va depune o declaratie in acest sens.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani minim un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de constructii de poduri rutiere in valoare de 2.000.000 lei fara TVA., -Se vor prezenta Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate (dar nu mai mult de 5).Se vor prezenta in copie informatiile relevante (partile, obiectul, pretul contractului) din contractul prin care se dovedeste experienta similara si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor precum si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp, astfel 2009:1 euro = 4, 2373 lei.;2010:1 euro = 4, 2099 lei;2011:1 euro = 4, 2379 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., -Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani minim un contract al carui obiect sa fi fost servicii de proiectare a podurilor in valoare de 90.000 lei fara TVA.In vederea realizarii serviciilor de proiectare , Legea nr.50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, este necesar ca ofertantul sa dispuna de: -1 inginer sef proiect proiectant CFDP, care sa mai fi participat la realizarea un proiect de pod-1 inginer proiectant CFDP-1 inginer sef de santier specialitatea CFDP-1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri si poduri-1 Responsabil Calitate., -Se vor prezenta Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele servicii executate (dar nu mai mult de 5)Se vor prezenta in copie informatiile relevante (partile, obiectul, pretul contractului) din contractul prin care se dovedeste experienta similara si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor precum si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp, astfel 2009:1 euro = 4, 2373 lei.;2010:1 euro = 4, 2099 lei;2011:1 euro = 4, 2379 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., - Ofertantul trebuie sa ateste detinerea de: -mijloace de transport;
-tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software;
-echipament topografic;
-licente de software destinate pentru proiectarea podurilor.(dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a acestora).Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii sale tehnice si financiare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., -Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: -1 inginer sef proiect proiectant CFDP, care sa mai fi participat la realizarea un proiect de pod-1 inginer proiectant CFDP-1 inginer sef de santier specialitatea CFDP-1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri si poduri-1 Responsabil Calitate;Se vor atasa: - CV-urile persoanelor de conducere, precum si persoanelor responsabile pentru indeplinirea contr. de lucrari;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contr; Autorizatia responsabilului tehnic cu executia in domeniul specific prezentului contract, vizata la zi.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., -Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006, modificata si completata, motiv pentru care va depune o declaratie in acest sens.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitateatehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza., -Dovada din caresa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Acordul de subcontractare in original. -In vederea asigurarii calitatii, Certificatul privind managementul sistemului calitatii sau alt document echivalent trebuie sa fie valabil la data deschideriipentru codurile caen ce fac obiectul contractului de prestari servicii siexecutie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP adresa: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer