Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Reabilitare sistem rutier oras Babadag, judetul Tulcea?
Detaliu pentru invitatia numarul 347507
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347507/28.05.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Reabilitare sistem rutier oras Babadag, judetul Tulcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BABADAGCod fiscal: 4508533, Adresa: str.Republicii nr.89, Babadag, Telefon: +40 0240561012/0747041605, Fax: +40 0240562939
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Republicii nr.89, Babadag, Romania, cod postal: 825100, telefon: +40 240561012, fax: +40 240562939, persoana de contact: Simion Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante situat in Orasul Babadag, str. Republicii, nr. 89, Judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Reabilitare sistem rutier oras Babadag, judetul Tulcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documnetatia Tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire, Documentatii pentru Obtinere Avize si Acorduri, verificare tehnica a proiectarii, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului) si executie lucrari pentru obiectivul ?Reabilitare sistem rutier oras Babadag?Valoarea estimata totala fara TVA (numai in cifre): intervalul intre 3.694.268 lei si 4.056.620, fara TVA.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a acestui contract, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a acestui contract care contine si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general.Valoarea estimata, fara TVA pentru proiectare: 80.000 leiValoare diverse si neprevazute, fara TVA servicii de proiectare: 8.000 leiValoare estimata, fara TVA executie lucrari: 3.537.518leiValoare diverse si neprevazute, fara TVA executie lucrari: 353.752 leiValoare estimata, fara TVA pentru asistenta tehnica din partea proiectantului: 6.000 leiValoare diverse si neprevazute, fara TVA pentru asistenta tehnica din partea proiectantului: 600 leiValoare estimata, fara TVA pentru organizare de santier: 70.750 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 056, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 73.880 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul U.A.T. Orasul Babadag este RO74TREZ6455006XXX000058, deschis la Trezoreria Babadag. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelorcu 5 zile.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respingecontestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7474.27 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 2. Se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul.Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelorPrezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 1. Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 3. Se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Georgian Caraman ? primarIonut Bontoi ? viceprimarGabriela Lungu ? sef Serviciu Financiar ContabilDumitru Constantinescu ? presedintele comisiei de evaluareGheorghe Beucan ? membru al comisiei de evaluareCristina Simion - membru al comisiei de evaluareFlorin Catalin Stroe ? inspector Compartiment Achizitii Publice Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de 820.000lei pentru o perioada de 4 luni., Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 7.300.000 lei. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru indeplinirea contractului ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii sub orice forma (proprietate, chirie, leasing, comodat, angajament de punere la dispozitie) urmatoarele dotari specifice si mijloace de transport: Pentru proiectare: -o statie totala;
-calculatoare;
-autoturisme;
-licenta soft devize.Pentru executie lucrari: -statie/statii de preparat mixturi asfaltice sau contract cu o statie/statii de mixturi asfaltice amplasate pe teritoriul judetului Tulcea sau in zone adiacente judetului Tulcea. Nu se solicita dovada existentei statiilor pentru mixturi asfaltice (fixe, mobile sau semimobile), pe raza judetului Tulcea sau in zone adiacente judetului Tulcea, in faza de ofertare, ci prezentarea unor documente din care sa rezulte locatia amplasarii acestor statii si anume: un document (act de proprietate, contract de inchiriere sau precontract de inchiriere) din care sa reiasa zona de amplasare a statiilor.Pentru a proba indeplinirea cerintei de calificare privind detinereastatiilor pentru mixturi asfaltice mobile sau semimobile, pe raza judetului Tulcea sau in zone adiacente judetului Tulcea, ofertantii pot prezenta la deschiderea ofertelorcel putin un precontract de inchiriere/comodat sau alta forma de detinere a spatiului pe care urmeaza a fi amplasate acestea. Pentru statiile de mixturi asfaltice mobile sau semimobile, se vor prezenta dovada detinerii sub orice forma a acestora (proprietate/inchiriere/comodat), pe actualul amplasament. Precizam ca documentulpentru zona unde urmeaza a fi amplasate statiile de mixturi asfaltice este necesar autoritatii contractante pentru o analiza corecta a ofertelor prezentate de toti operatorii economici, in faza de evaluare a ofertelor, intrucat trebuie calculate distantele de transport a agregatelor de cariera la statiile de mixturi asfaltice si de betoane in vederea prepararii mixturilor asfaltice si a betoanelor si, de asemenea, distantele de transport pentru mixturile asfaltice si betoane de la statiile unde se produc la locatia lucrarilor. Autoritatea contractanta considera castatiile de mixturi asfaltice trebuie sa fie amplasate pe teritoriul judetului Tulcea sau cel mult in zone adiacente judetului Tulcea deoarece specificatia tehnica Indicativ: ST-033/2000 prevede la pct. 2.3-Cerinte de calitate privind transportul mixturilor asfaltice faptul ca distanta de transport de la statia de asfalt la locatia punerii in opera poate sa fie de cativa zeci de km. Precizam ca nivelul calitativ al mixturii asfaltice este invers proportional cu distanta de transport a acesteia de la statie la locatia lucrarilor.-freza asfalt-cel putin 2 autobasculante cu capacitatea mai mare de 10 t, asigurare, licenta de transport-cilindru compactor-masina de taiat asfalt-autogreder-buldoexcavator-repartizator asfalt-Laborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii sau contract valabil la data limita de depunere a ofertelor cu un laborator de grad II autorizat.Ofertantii trebuie sa isi dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus., Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului). Din personalul de specialitate propus de ofertanti pentru prestarea serviciilor de proiectare care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: - doi proiectanti - ingineri de specialitate drumuri si poduri, cu minimum 3 ani experienta profesionala;Din personalul de specialitate propus de ofertanti pentru executia lucrarilor care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: - un sef santier ?cu minimum 3 ani experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier;
- un inginer/subinginer/maistru specialitatea drumuri si poduri, cu minimum 3 ani experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier; ;
- un responsabil tehnic cu executia (RTE), cu certificat de atestare tehnico-profesionala pentru constructii de drumuri si poduri, valabil la data depunerii ofertelor;
- un responsabil cu controlul calitatii CQ autorizat in domeniul constructiei de drumuri si poduri;
- un specialist masuratori topo autorizat OCPI/ANCPI;
- un specialist responsabil cu protectia muncii, cu experienta in domeniu de cel putin 2 ani., Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada executarii in ultimii 5 ani a unui contract sau cel mult 3 (trei) contracte de lucrari de drumuri, a carui valoare sau, dupa caz, a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica de 3.500.000 lei, fara TVA., Ofertantii (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de proiectare similare (elaborare documentatii tehnice similare), in valoare de cel putin 80.000lei, fara TVA. Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati in domeniul obiectului contractului., Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru activitati in domeniul obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 15:28