Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru "Refacere si modernizare DC 157 si podete aferente afectate de inundatiile din anul 2010, sat Izvoru Rece, com. Vaideeni, jud. Valcea"


Detaliu pentru invitatia numarul 342945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VAIDEENI
Numar invitatie: 342945/20.02.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru "Refacere si modernizare DC 157 si podete aferente afectate de inundatiile din anul 2010, sat Izvoru Rece, com. Vaideeni, jud. Valcea"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VAIDEENICod fiscal: 2541401, Adresa: COMUNA VAIDEENI, JUDETUL VALCEA, Vaideeni, Telefon: +40 250865009, Fax: +40 250865319
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VAIDEENI, JUDETUL VALCEA, Vaideeni, Romania, cod postal: 247725, telefon: +40 250865009, fax: +40 250865001, persoana de contact: Baluta Achim Daniel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Vaideeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru "Refacere si modernizare DC 157 si podete aferente afectate de inundatiile din anul 2010, sat Izvoru Rece, com. Vaideeni, jud. Valcea"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectare (intocmire proiect tehnic, inclusiv detalii de executie si asistenta tehnica din partea proiectantului) si executia lucrarilor, inclusiv organizare de santier, pentru obiectivul de investitie "Refacere si modernizare DC 157 si podete aferente afectate de inundatiile din anul 2010, sat Izvoru Rece, com. Vaideeni, jud. Valcea".Valoarea estimata fara TVA: 1.635.406 leiDin care: 78.806 lei reprezinta servicii de proiectare1.531.967 lei reprezinta executie lucrari24.633 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 635, 406 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 32.000, 00 lei, iar pentru IMM ?uri este de 16.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO98TREZ6745006XXX000350 deschis la Trezoreria Horezu. Garantia de participare se constituie prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular 13) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG 925/2006. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Pentru situatiile in care sunt operatori economici care doresc sa constituie garantia de particioare in valuta mentionam ca echivalenta se va face la cursul BNR din adat anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5% (2, 5% pt IMM) din pretul contr. fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face printr-un instrum. de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societatede asigurare ( conf. prev. art. 90, alin. (1) din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contuldisponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val. contr.. Pe parcursul indepl. contract., Autoritatea Contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita ca drept garantie de buna exec. in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va restitui conform HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: PROIECTANT SI EXECUTANT1) Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 2;2) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ?Formularul 3;3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Formularul 25.Persoane cu functii de decizie in cadrul AUTORITATII CONTRACTANTE: 1. Primar-Baluta Achim Daniel; 2. Viceprimar- Deaconescu Doina; 3. Contabil sef- Cojocaru Luminita; 4. Secretar- Huruiala Nicolae.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 26;5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 4;6)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna aterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoane juridice romaneCertificat constatator valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor si prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei publice. Documentul va fi depus in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare pentru partea de contract pe care o realizeaza.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile si sa presteze serviciile supuse achizitiei, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a documentelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale care vizeaza activ din cel mult ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.100.000, 00 lei. Pentru realizarea acestei cerinte de calificare vor fi prezentate bilanturile contabile sau orice alte documente relevante care sa dovedeasca indeplinirea cerintei.In acest caz Autoritatea Contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economica fost infiintat sau si- a inceput activitatea. IMM- urile beneficiaza de reducerea pragului impus pentru cifra de afaceri cu 50%.Nota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati (www.bnr.ro).In cazul asocieriidintre 2 sau mai multi operatorieconomici, fiecare dintre acestia incadrandu ? se in categ IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerileprev. la art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cifrei de afaceri, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financ nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cfprev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006, Asigurarea de cash-flow se va demonstra printr-o adresa din partea bancii prezentata in original prin care se va atesta faptul ca ofertantul are sau va avea acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare ) pentru o valoare cel putin egala cu suma de 700.000 lei, pentru o perioada de 6 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectulprezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, mijloacelede transport, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari inclusiv dotari de care dispune.Avand in vedere specificul lucrarii de drumuri se impune necesitatea detinerii/inchirierii de catre executantul lucrarii a unei statii de mixturi asfaltice de minim 16 tone /ora .La aceste lucrari se impune si dovada detinerii unui laborator min grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturii asfaltice, in proprietate sau chirie, sau un contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse. Se va permite si prezentarea unui angajament.Se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere sau declaratii de punere la dispozitie a utilajelor solicitate;Se prezinta declaratie pe propria raspundere ca detine programul de proiectare solicitat/declaratie de punere la dispozitie. In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., O lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - prezentarea cel putin a unui document relevant/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de 2 documenterelevant/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 58.000 lei fara TVAIn cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., Declaratieref. la pers de specialitate, respectiv pt exec. lucrarii.O pers. nu poate ocupa mai mult de 1 post in echipa ofert. Tot pers. angajat in desfasurarea contr. va face parte din pers. permanent angajat al op sau a semnat un contract de colaborare, declaratie de disponibilitate sau un angajament de participare cf. art 188. din OUG 34.Se solicita urmatorul pers. de specialitate: Executie: -1 sef de santier, inginer licentiat in specialitatea de drumuri si poduri-1 resp. cu controlul calitatii (CQ)-un resp. tehnic cu exec. (RTE) atestat de MDRT in domeniul lucr. de drumuri si poduri-1 resp.l cu managementul mediuluiProiectare: -3 proiectanti dintre care 1 coord. de proiecte care poate gest. activ. specifice proiectuluiFiecare proiectant va avea capacit. de a lucra utiliz. pachete de tip software CADSe vor prezenta copii dupa contr.individ. de munca, incheiat in conditiile legii, copii dupa diploma de studii absolvite, copii ale autoriz./ atestatelor emise de organisme acreditate in domeniu/decizii interne, (Toate acestea vor fi certificate pentru conformitate cu originalul in termen de valabilitate), Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordul de subcontractare (se va prezenta doarde catre ofertantul declarat castigator) precum si informatii privind proportia in cadrul contractului ce face obiectul achizitiei ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti (daca este cazul).Intre ofertant (antreprenor general sau asociat) si subcontractant se va incheia in mod obligatoriu contractul de subcontractare incheiat in conditiile contractului dintre ofertant si autoritatea contractantasi va fi parte din ofertatehnicaa ofertantului si va cuprinde in mod obligatoriu: a) obiectul contractului de subcontractare, trebuie sa faca referire la partea din lucrari ce vor fi executatede subcontractantulrespectiv;b) valoarea contractului de subcontractare;c) durata contractului de subcontractare;d) drepturi si obligatii ale partilor, conditii de reziliere a contractului de subcontractare., O lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de minim 1.500.000 lei si care sa cuprinda beneficiarii, valoarea, perioada, loculexecutiei lucrarii si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., Mai multi op. ec. au dreptul de a se asoc. cu scop dep. ofert. comune, fiind obligat sa dep. in acest caz acordul de asoc, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asoc.Acord. de asoc. va fi insotit de o decl. pe proprie rasp. prin care asoc. se obliga, in caz. in care asoc.va fi decl. castig., sa prez. acordul de asoc. in forma autentica (de catre un notar public, in conf. cu prev. art. 8, lit. b) a legii 36/1995 actualiz) inainte de semnarea contr. Cand un grup de op. depun oferta comuna, cerintele privind sit.pers. si capacit. de exercitare a activ.profes. treb. sa fie indepl. de fiecare asociat, iar cerinta privind sit. ec. si finan., precum si capacit. tehnica si profes. se dem. prin luarea in consider. a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asoc., cerinta solicitata pentru indepl crit.priv. standard de asig. a calit., trebuie indeplinita in mod obligatoriu de toti membrii asocierii. Proiectant si executantCertificate emise de organisme independente de acreditare care atesta impl.sist. de management de mediu?certif. ISO 14001? privind sist. de management de mediu pt. lucrari de drumuri si poduri(sau echiv.), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va prez. doc. in copie legalizitata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Proiectant si executantCertificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sist. de management al calitatii?certif. ISO 9001 ? privind sistemul de management al calitatii pt. lucrari de drumuri si poduri (sau echiv), valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de asoc. doc. care dovedesc implementarea unui sistem de management de protectie a mediului si al calitatii vor fi prezentate individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara. Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctaj maxim alocat, respectiv 95 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeazaconform algoritmului prezentat.
Perioada de realizare a contractului
5
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre termenele de realizare a contractului, se acorda punctajulmaxim alocat, respectiv 5 puncte. Pentru alt termen de realizare a contractului (decat cel mai scazut) se acorda punctajul calculat conform algoritmului prezentat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer