Achizitie publica - Servicii de proiectare si lucrari de executie
Detaliu pentru invitatia numarul 303447
COMUNA CLEJA (Consiliul Local Al Comunei Cleja)
Cod de identificare fiscala: 4455536
Adresa: comuna Cleja, judetul Bacau, Cleja
Telefon: 0234/253344
Fax: 0234/253222
Denumire invitatie: Servicii de proiectare si lucrari de executie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de proiectare si executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drumuri comunale, infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale si achizitie utilaj pentru serviciul de gospodarire comunala, comuna Cleja, judetul Bacau?.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.07.2011 10:09
Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Cleja, Judet Bacau, cod postal 607105
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cleja, Judet Bacau, cod postal 607105
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
Valoare estimata: 9, 141, 737 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-decl. privind sit. personala;decl. privind art. 691;decl. privind calitate participant;certif. impozite stat si locale;certif. emis de ORC;atestat ANRE tip B, EDI, EDS;certif. ARACO;autorizatii ISCIR;cifra medie afaceri ultimii 3 ani min 18.000.000 lei;copie bilant 2008, 2009, 2010;scrisoare fonduri in val. de 2.500.000 lei;lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani: 1 PTH (proiectare drumuri, inclusiv podete)cu o val. de minim 250.000 lei si 1 PTH(constructii civile) cu o val. de minim 100.000 lei;lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: max. 2 contracte de constructii similare (modernizare drumuri, inclusiv podete) cu o val.cumulata de cel putin 6.300.000 lei si o lung. de min. 9, 5 km de drum modernizat si max. 2 contracte de constructii similare (constructii civile) cu o val. de cel putin 2.400.000 lei;lista utilajelor si echipamentelor tehnice;Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; ISO 9001, ISO 14001.
SEAP.Cuant.garant de partic.este de 100.000 lei.Garant.de partic. poate fi constit.prin: 1. O.P2. Instrument de garant. emis în conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
Durata de executie a proiectarii
24
Descriere: Durata de executie a proiectarii