Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si lucrari de executie


Detaliu pentru invitatia numarul 340659
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Episcopia Romana Unita cu Roma, Greco-Catolica, Oradea
Numar invitatie: 340659/06.12.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si lucrari de executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEpiscopia Romana Unita cu Roma, Greco-Catolica, OradeaCod fiscal: RO 4784083, Adresa: Str. Iuliu Maniu nr. 5, Oradea, Telefon: +40 259436492, Fax: +40 259430509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Iuliu Maniu nr. 5, Oradea, Romania, cod postal: 410104, telefon: +40 259436492, fax: +40 259430509, persoana de contact: Alin-Gabriel Pater
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Episcopia Romana Unita cu Roma, Greco-Catolica, Oradea. Str. Iuliu Maniu nr. 5, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si lucrari de executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si lucrari de executie pentru proiectul DRUMURI FORESTIERE NOI ALE EPISCOPIEI ROMANE UNITE CU ROMA, GRECO-CATOLICE - ORADEA: L=9, 00 KM. Episcopia Romana Unita cu Roma, Greco-Catolica ? Oradea propune constructia de drumuri forestiere pe terenuri care se afla in proprietatea sa, respectiv pe lungimea de 9, 00 km, dupa cum urmeaza. In zona Comunei Budureasa se propune infiintarea unui drum forestier in lungime de 1, 00 km, care deserveste o suprafata de 159, 00 ha de fond forestier. In zona Comunei Tarcaia se propune infiintarea unor drumuri forestiere in lungime de 6, 92 km, care deservesc o suprafata de 1.432, 80 ha de fond forestier, iar in zona Comunei Finis se propune infiintarea unui drum forestier in lungime de 1, 08 km, care deserveste o suprafata de 1.468, 20 ha de fond forestier. Solicitantul (Episcopia Romana Unita cu Roma, Greco-Catolica ? Oradea) este proprietar/detinator de paduri, iar investitia deserveste obligatoriu suprafete de padure in cuantum de: 3.060, 00 ha.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 180, 231 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 123.000 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO81RNCB0032046483240010 deschis la Banca Comerciala Romana SA, Oradea, CIF AC: RO4784083. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 8.176 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului q.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz). Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Episcop ? Bercea Virgil, Vicar General ? Gui Florian, Contabil ? Iambor Stela Emilia, Imputernicit legal proiect ? Pater Alin Gabriel, Administrator ? Constantin Mircea Ovidiu Mihaila.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Acces la resurse Se solicita prezentarea unei Declara?ii bancare, adresata autoritatii contractante si nominalizata pentru contractul Servicii de proiectare si lucrari de executie pentru proiectul ?DRUMURI FORESTIERE NOI ALE EPISCOPIEI ROMANE UNITE CU ROMA, GRECO-CATOLICE - ORADEA: L=9, 00 KM?, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii de minim 1.540.000 lei, pe o perioada de 6 luni. Suma precizata mai sus poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este prezentata, va trebui sa con?ina suma ?i perioada precizate mai sus., Cifra de afaceri Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie de cel putin 12.360.000 lei., Bilant contabil pe ultimii trei ani incheiati din punct de vedere fiscal
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru serviciile de proiectare Declaratie privind lista principalelor servicii (relevante) prestate in ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba prestat, unul sau maxim 2 contracte similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 187.000 lei, insotite de proces-verbal de predare-primire a proiectului tehnic si recomandare din partea beneficiarului., Experienta similara pentru executia lucrarii Declaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executat, unul sau maxim 2 contracte similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 5.990.000 lei, insotite de proces verbal de receptie a lucrarii si recomandare din partea beneficiarului., Echipamentele tehnice necesare serviciilor de proiectare Declaratie referitoare la echipamentele tehnice specifice, minime de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de prestari servicii de proiectare., Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare executiei lucrarii Declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei tuturor masinilor, utilajelor si echipamentelor necesare executiei si finalizarii lucrarii., Personal necesar prestarii serviciilor de proiectare Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: inginer proiectant CFDP cu experienta in domeniul proiectarii de drumuri ? cel putin 1 persoana; inginer proiectant atestat pentru proiectarea de drumuri forestiere in baza Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 576/2009 ? cel putin 1 persoana., Personal necesar executiei lucrarilor Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: responsabil tehnic cu executia in domeniul contructii rutiere drumuri si poduri , cel putin 1 persoana; inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana; manager de proiect care sa fi fost implicat in minim 1 contract similar de constructie de infrastructura rutiera ? detine diploma de inginer, cel putin 1 persoana, CONTINUARE - inginer sef santier cu specializarea constructii de drumuri, cel putin 1 persoana - responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana Proiectare si executie Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data depunerii ofertei., Proiectare si executie Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara - Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 80 puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim / Pret n ) x Punctaj maxim alocat unde: Pn ? punctajul financiar pentru oferta n; Pret n ? pretul ofertei n; Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele;
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica - Ofertantului care a prezentat cea mai scurta durata de executie a lucrarii i se acorda punctajul maxim 10 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: ? Durata maxima de executie peste care oferta va fi considerata neconforma este de 24 luni ? Durata minima realista sub care nicio oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni Nota : Durata de executie a lucrarilor se va prezenta in format ?luni?. Durata de executie a lucrarii reprezinta perioada in care ofertantul se obliga sa execute lucrarea, conform formularului de oferta si a graficului fizic si valoric de executie a lucrarii. Durata de executie se intinde intre momentul emiterii ordinului de incepere al lucrarilor si momentul receptiei la terminarea lucrarilor.
Termen de garantie acordat lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica - Pentru oferta care prezinta cel mai mare numar de zile de garantie se acorda punctajul maxim de 10 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: ? Durata de garantie minim acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma): 5 ani ? Durata de garantie maxima realista (conform normativelor de specialitate) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 25 ani Nota: Perioada de garantie se va prezenta in format ?ani?
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 19:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer