Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare si lucrari de executie


Detaliu pentru invitatia numarul 340658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BULZ (Primaria Comunei Bulz)
Numar invitatie: 340658/06.12.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare si lucrari de executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BULZ (Primaria Comunei Bulz)Cod fiscal: 4856015, Adresa: LOCALITATEA BULZ NR.127, Bulz, Telefon: 0259/328010, Fax: 0259/328010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA BULZ NR.127, Bulz, Romania, cod postal: 417110, telefon: +40 259/328010, fax: +40 259/328010, persoana de contact: AUGUSTIN SARACUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BULZ (Primaria Comunei Bulz). Adresa: LOCALITATEA BULZ NR.127, Bulz
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si lucrari de executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM FORESTIER ? VALEA IADULUI ? COMUNA BULZDrumul forestier propus spre modernizare este parte integranta a drumului forestier care leaga DJ 108j de Statiunea Turistica ?Stana de Vale?, avand denumirea de ?drum forestier Valea Iadului?, in lungime de: 25, 60 km, avand numar in U.P. IV - Iadolina si in U.P.V - Valea Iadului, care deserveste suprafete de padure care apartin de Comuna Bulz si de Ocolul Silvic Remeti (din cadrul Directiei Silvice- Bihor). Comuna Bulz propune modernizarea portiunii din acest drum forestier care se afla pe teritoriul administrativ al sau, respectiv pe lungimea de: 8, 89 km, din totalul de 10, 00 km retrocedat de catre Regia Nationala a Padurilor.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 087, 378 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 120.000 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO50TREZ0815006XXX000053 deschis la Trezoreria Alesd, CIF AC: 4856015. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 8168.73 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre totiofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz). Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt urmatoarele: Primar ? Saracut Augustin, Viceprimar ? Lazar Dan Florin, Secretar ? Zah Maria, Responsabil achizitii ? Zah Sorin Cosmin, Contabil ? Popute Mariana, Inspector mediu si urbanism ? Gliga Florica Livia, Consilieri locali - Lazar Dan Florin; Negrea Teodor; Deac Petru;Huh Ionel; Silaghi Grigore Gheorghe; Coste Trifan; Gabrian Teodor; Dumiter Ioan; Popa Zanfir; Dogar Petru; Mindrila Ioan Nicu.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Acces la resurseSe solicita prezentarea unei Declaratii bancare, adresata autoritatii contractante COMUNA BULZ si nominalizata pentru contractul ?MODERNIZARE DRUM FORESTIER ? VALEA IADULUI ? COMUNA BULZ?, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii de minim 1.500.000 lei, pe o perioada de 6 luni. Suma precizata mai sus poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este prezentata, va trebui sa contina suma si perioada precizate mai sus., Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie de cel putin 12000000 lei., Bilant contabil pe ultimii trei ani incheiati din punct de vedere fiscal
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal necesar prestarii serviciilor de proiectareDeclaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: Inginer proiectant CFDPcu experienta in domeniul proiectarii de drumuri ? cel putin 1persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului, copia conform cu originalul a diplomei de studii. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic clasat pe primul loc, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., CONTINUARE-Personal necesar prestarii serviciilor de proiectareInginer proiectant atestat pentru proiectarea de drumuri forestiere in baza Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 576/2009?cel putin 1persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: CV; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului, copia conform cu originalul a diplomei de studii, certificat de atestare pentru persoane fizice si/sau juridice in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, in conformitate cu Metodologia, criteriile de atestare si Comisia de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere, aprobate prin Ordinul nr. 576/2009 vizat la zi.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic clasat pe primul loc, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Personal necesar executiei lucrarilorDeclaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: Responsabil tehnic cu executia in domeniul contructii rutiere drumuri si poduri , cel putin 1 persoana. se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului; copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic clasat pe primul loc, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., CONTINUARE - Personal necesar executiei lucrarilor.Inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic clasat pe primul loc, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., CONTINUARE - Personal necesar executiei lucrarilor.Manager de proiect care sa fi fost implicat in minim 1 contract similar deconstructie de infrastructura rutiera ? detine diploma de inginer, cel putin 1 persoana. se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului, copia conform cu originalul a diplomei de studiu, copia conform cu originalul dupa documentele edificatoare din care sa rezulte ca a indeplinit calitatea de manager de proiect in cadrul unui proiect similar (contract similar deconstructie de infrastructura rutiera), avand o valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului ce se atribuie prin prezenta procedura. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic clasat pe primul loc, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., CONTINUARE - Personal necesar executiei lucrarilor.Inginer sef santier cu specializarea constructii de drumuri, cel putin 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului, copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic clasat pe primul loc, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., CONTINUARE-Personal necesar executiei lucrarilor.Responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: CV, copia conform cu originalul a diplomei de studii, copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului. Se permite si totodata se considera suficient prezentarea, pentru indeplinirea cerintei descrise mai sus, unei decizii interne de numire in pozitia de CQ, emisa de catre conducerea operatorului economic. AC isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic clasat pe primul loc, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. Nota: Pentru tot personalul minim solicitat (proiectare si executie) care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare (formularul F1) asociat cu o declaratie de disponibilitate (formularul F2)., Experienta similara proiectareDecl. privind lista principalelor servicii (relevante) prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa aiba prestat, unul sau maxim 2 contracte similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 189.000 lei, insotite de pv de predare-primire a proiectului tehnic si recomandare din partea beneficiarului.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Cerinta poate fi indeplinita si prin dovedirea prestarii/executiei unui contract avand ca obiect atat proiectare, cat si executie, cu respectarea pragurilor impuse mai sus., Experienta executia lucrariiDecl. privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa aiba executat, unul sau maxim 2 contracte similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 5.890.000 lei, insotite de pv de receptie a lucrarii si recomandare din partea beneficiarului. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta poate fi indeplinita si prin dovedirea prestarii/executiei unui contract avand ca obiect atat proiectare, cat si executie, cu respectarea pragurilor impuse mai sus., Echipamentele tehnice necesare serviciilor de proiectareDeclaratie referitoare la echipamentele tehnice specifice, minime de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de prestari servicii de proiectare. Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor specifice necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca echipamentele se vor inchiria exclusiv pentru lucrarea care face obiectul achizitiei. Se vor accepta de asemenea si declaratii de punere la dispozitie utilajelor mentionate., Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare executiei. Decl.ref.la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea ctr.Pt.indeplinirea corespunzatoare a ctr.de lucrari, ofertantul va face dovada existentei unor utilaje minim necesare executiei si finalizarii lucrarii, respectiv: Autogreder-min.1 buc;Buldoexcavator-min.1 buc;Cilindru compactor-min.1 buc;Repartizator finisor-min.1 buc;Statie de asfalt-min.1 buc.Laboratorul de analize si incercari in constructii(gradul II)-min.1 buc;Autobasculante min.2 buc.Pentru fiecare dotare prezentata se vor depune documente care sa ateste forma de detinere.In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria exclusiv pentru lucrarea care face obiectul achizitiei. Se vor accepta de asemenea si declaratii de punere la dispozitie utilajelor mentionate. Proiectare si executieOfertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data depunerii ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere., Proiectare si executieOfertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data depunerii ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 80 puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim / Pret n ) x Punctaj maxim alocat unde: Pn? punctajul financiar pentru oferta n;Pret n? pretul ofertei n;Pret minim? cel mai mic pret dintre toate ofertele;
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Ofertantul care a prezentat cea mai scurta durata de timp de executie a lucrariise acorda punctajul maxim 10 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: ? Durata maxima de executie peste care oferta va fi considerata neconforma este de 24 luni? Durata minima realista sub care nicio oferta nu va fi punctata suplimentar este de 20 de luni.Nota : Durata de executie a lucrarilor se va prezenta in format ?luni?.Durata de executie a lucrarii reprezinta perioada in care ofertantul se obliga sa execute lucrarea, conform formularului de oferta si a graficului fizic si valoric de executie a lucrarii. Durata de executie se intinde intre momentul emiterii ordinului de incepere al lucrarilor si momentul receptiei la terminarea lucrarilor. Formula de calcul puncataj: Pn = (perioada minima/perioada n) x punctaj maxim alocat
Termen de garantie acordat lucrarilor
10
Descriere: Pentru oferta care prezinta cel mai mare numar de zile de garantie se acorda punctajul maxim de 10 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: ? Durata de garantie minim acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma): 3 ani? Durata de garantie maxima realista (conform normativelor de specialitate) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 5 ani .Nota: Perioada de garantie se va prezenta in format ?ani?. Formula de calcul puncataj: Pn = (perioada n/perioada minima) x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 19:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer