Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE SI REALIZARE WEBSITE SI MENTENANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 322799
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 322799/28.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE SI REALIZARE WEBSITE SI MENTENANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A.Aeroportul Cluj-NapocaCod fiscal: RO2882425, Adresa: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-307500, 0264-416702, Fax: 0264-416712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264307500/+40 264416702, fax: +40 264416712, persoana de contact: Gabriela Zanc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca str. Traian Vuia nr. 149 Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE SI REALIZARE WEBSITE SI MENTENANTA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie proiectarea si realizarea website-ului pentru Aeroportul International Cluj-Napoca si mentenanta pentru website-ul realizat. Se vor achizitiona esalonat (contracte subsecvente de servicii) serviciile cu specificatiile mentionate in Caietul de sarcini. Website-ul va fi lansat pana la data de 01.04.2012.
II.1.6) CPV: 72413000-8 - Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 505 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare va fi in cuantum de 650 Euro reprezentand 2830, 10 Ron (curs BNR la 08.02.2012, 1 Euro = 4, 3540 Ron).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Modalitati de constituire: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Constituirea garantiei de participare se va face in conf cu art.86, alin.(3), lit.b) din HG925/2006.Conturi bancare: RO12BTRL01301202919844XX RON sau RO58BTRL01304202919844XX EURO, deschise la BT Cluj, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In cazul in care garantia se va constitui prin scrisoare de garantie de participare, se va prezenta in original in conf cu Formularul Z.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei se face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50 % a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Se vor respecta prevederile Anexei 1.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90, alin. (3) din HG925/2006. Constituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 86, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie de buna executie, aceasta se va prezenta in original, in cuantumul si in perioada convenita a contractului si in conf cu Formularul 15. Scrisoarea de Garantie de buna executie in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana. Se vor respecta prevederile Anexei 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 17. Formularul 17 se va completa de fiecare asociat in parte.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular 3 ? Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular 4. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: a.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat.b.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul nr. 16. Persoanele cu functii de decizie din cadrul RA Aeroportul Cluj-Napoca in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceo David ? Director General, Zanc Gabriela ? Director Comercial, Florian Corina ? Director Economic.NOTA 1: Documentele prevazute la pct. III.2.1. a) sunt cerinte obligatorii si se vor prezenta, atat pentru ofertantii unici, cat si pentru asociati. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1.a) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Formularul 3 si Formularul 4 (pt situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c)^1si d) se vor prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul. Formularul 16 se va prezenta si de catre subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.a), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, la data deschiderii ofertelor.NOTA 3: Pentru persoane juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate prin traducere in limba romana legalizate la notariat.NOTA 4: Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: - certificate - echivalent- cazier juridic ? echivalent- declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionaleNOTA 5: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional enumerate la punctele III.2.1. a) si III.2.1. b) 1. in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor si se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.NOTA 1: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor si vor fi pentru: ofertant si ofertant asociat si se vor prezenta in documente ce se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E. In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. b) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.b), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, la data deschiderii ofertelor.NOTA 3: Toate certificatele/atestatele trebuie sa fie in termen de valabilitate.NOTA 4: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate, a documentului solicitat la pct. III.2.1.b)1. in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1I.Situatia elementelor patrimoniale1)Prezentarea ultimelor trei bilanturi contabile vizate si inregistrate de catre organele competente. Doc vor fi valabile la data depunerii ofertelor si se vor prezenta pt ofertant si ofertant asociat.2) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie., Cerinta nr.2II.Informatii pentru ultimii 3 ani privind cifra de afaceri1)Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 25.000 Euro. Pt ofertantii nou infiintati, se solicita acelasi cuantum al mediei cifrei de afaceri globale. Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor si se vor completa pt ofertant si ofertant asociat.2) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1I.Experienta similara1)Efect in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de prestari servicii similare.Valoarea minima totala a unui contract de prestari servicii similare este de 13.000 Euro. Se vor lua in considerare doar contractele care au avut ca obiect: creare website, mentenanta website. Oper econ are obligatia de a arata gradul de indeplinire al contractelor.Neincadrarea in valoarea minima a experientei similare duce la descalif ofertantului2)Daca ofertantul a efectuat mai multe contracte de prestari servicii, se va prezenta o lista a princ servicii prestate in ultimii 3 ani.Documentul se va completa pt fiecare asociat.Dc ofertantul nu are vechime 3 ani, se va prez lista serviciilor prestate de la infiintare.3) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie., II.Informatii privind personalul de specialitate1)Ofertantul va face dovada asigurarii cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.Doc se va completa pt ofertanti si ofertanti asociati pt partea din contract pe care urmeaza sa o indepl.In cazul unei asocieri, asociatii prin cumul trebuie sa faca dovada ca detin personal de specialitate pentru indepl contractului, iar doc pe asociere se va completa de catre liderul asocierii2)Ofertantul trebuie sa detina personal de specialitate necesar pentru prestarea serviciilor si sa faca dovada disponibilitatii acestuia.Cerinta se va respecta atat pt ofertanti unici, cat si pt ofertanti asociati3)Nominalizarea unei perscare se va ocupa de indepl contractului in perioada derularii acestuia4)In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prez o decl, Cerinta nr. 3III. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor1)Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a personalului de specialitate2) Se vor prezenta documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitatile declarate in CV-uri.3) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie., Cerinta nr. 4IV. Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani1)Prezentarea unor documente care se vor completa doar de catre ofertantul unic si de catre fiecare asociat in parte., Cerinta nr.5V.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)1)In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul ce urmeaza a fi indeplinit de catre acestia, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta nr.6VI.Informatii privind asocierea (daca este cazul)1)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, contractul de asociere se va legaliza la Notariat si va deveni anexa la contract. In cazul asocierilor se va prezenta acordul de asociere, iar partile vor executa contractul in procentele in care s-au angajat in ?Acordul de asociere?. Schimbarea (inlocuirea) asociatilor sau declararea unui nou asociat se va face cu acordul beneficiarului, in conditiile legii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 60 puncte.Pentru alt pret mai mare se acorda punctaj astfel: Punctaj oferta in cauza = (Cel mai mic pret/ Pretul ofertei in cauza) X 60
Termen de proiectare, realizare si livrare a website-ului
20
Descriere: 1.Ofertantul care a prezentat cea mai scurta durata de timp de proiectare, realizare si livrare a website-ului va primi 20 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda astfel: Punctaj oferta in cauza = (Cea mai scurta durata de timp/ Durata de timp a ofertei in cauza)X20. Durata de proiectare si realizare a website-ului se va prezenta in format ?zile?. Maxim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 28 zile.
Grila pentru evaluarea website-ului
20
Descriere: a)Cerinte design: creativitate si caracter inovator al website-ului;b)Concept creativ unitar;c)Impact vizual pozitiv;d)Meniu de navigare usor de utilizat. Modalitatea de acordare a punctajului este prezentata la Sectiunea VI, pct. VI.3) Alte informatii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine prin descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer