Achizitie publica - Servicii de proiectare si verificare tehnica a proiectului pentru investitia ?Construire drumuri forestiere ? Batrana Mica, Nanul, Bucsa, Valea Pinului si verificarea tehnica a proiectului
Detaliu pentru invitatia numarul 342007
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342007/23.01.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare si verificare tehnica a proiectului pentru investitia ?Construire drumuri forestiere ? Batrana Mica, Nanul, Bucsa, Valea Pinului si verificarea tehnica a proiectului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna RasinariCod fiscal: 4406134, Adresa: str.Octavian Goga, nr.1520, Rasinari, jud.Sibiu, Rasinari, Telefon: 0269557200, Fax: 0269557200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Octavian Goga, nr.1520, Rasinari, jud.Sibiu, Rasinari, Romania, cod postal: 557200, telefon: +40 269557200, fax: +40 269557200, persoana de contact: Bogdan Bucur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Octavian Goga, nr.1520, Rasinari, jud.Sibiu, Rasinari, Romania, cod postal: 557200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare si verificare tehnica a proiectului pentru investitia ?Construire drumuri forestiere ? Batrana Mica, Nanul, Bucsa, Valea Pinului si verificarea tehnica a proiectului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru: - drumuri forestiere pe o lungime de 15, 2 km dupa cum urmeaza: - Batrana Mica - Nanu = 4, 747 km;
- Nanu - Bucsa (Sasa) = 6, 232 km;
- Bucsa - Valea Pinului = 4, 221 km.- podete dalate 8 buc dupa cum urmeaza: - Batrana Mica - Nanu = 3 buc;
- Nanu - Bucsa (Sasa) = 3 buc;
- Bucsa - Valea Pinului = 2 buc.- podete tubulare 24 buc dupa cum urmeaza: - Batrana Mica - Nanu = 6 buc;
- Nanu - Bucsa (Sasa) = 10 buc;
- Bucsa - Valea Pinului = 8 buc.- ziduri de sprijin 707 m buc dupa cum urmeaza: - Batrana Mica - Nanu = 265 m;
- Nanu - Bucsa (Sasa) = 291 m;
- Bucsa - Valea Pinului = 151 m buc.Servicii de verificare tehnica a proiectarii.Nu exista sume alocate la capitolul "Cheltuieli diverse si neprevazute" in Devizul general al acestei investitii.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 968 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 5.830lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cursul de referinta pentru LEU/EUR va fi cel stabilit de BNR pentru data publicarii prezentei invitatii de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conditiile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181, lit a, c1, d si e din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - formular 3Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a OBLIGATIILOR EXIGIBILE catre bugetul general consolidat. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara datei de depunere a ofertelor.Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a OBLIGATIILOR EXIGIBILE LA BUGETUL LOCAL, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara datei de depunere a ofertelor.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010)- formular 1Se solicita declaratia de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006. - formular5. Persoane responsabile de contract: BUCUR BOGDAN, DRAGOE SORIN, PODARIU ALEMAN, FLESCHIN PARASCHIVA, VIDRIGHIN RODICA, SERBAN IOAN, Albu Vasile, Blezu Dumitru, Bozdoghina Adriana-Mihaela, Bratu Petru, Brindusel Mieila, Ciucian Emilian-Octavian, Droc Vasile, Iliut Adrian-Mihail, Mutiu Bucur, Olteanu Constanta-Carmen, Pantilimon Nicolae, Pacuraru Petru-Bucur, Secu Daniela-Maria, Streza Nicolae-Daniel Completarea formularelor anexateatestat conform OM 576/2009 (Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere), vizat pentru anul 2011: atestat conform OM 718/2010 (Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sau executa lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvic ), pentru grupa de lucrari conform art. 7bCertificatul constatataor in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata.Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin: 500 000 leiCurs mediu BNR LEU/EUR2012 - 4, 45602011 - 4, 23792010 - 4, 2099Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de facturi sau orice alt document echivalent care sa demonstreze proprietatea sau inchirierea pentru urmatoarele dotari minimale: licente de programe specializate in proiectare si devize de gestiune: ArhiCad, AutoCad, Adobe, Etabs_Structuri, Doclib, Deviz Profesional, WinDocDeviz (sau echivalente). GPS Topografic si Statie TotalaVA FI ACCEPTATA ORICE FORMA DE PUNERE LA DISPOZITIE., Prezentarea personalului implicat in a)2 (doi) Ingineri proiectanti, in constructii?specialitatedrumuri si poduri;b)1(un)inginer licentiat, autorizat in realizarea de studii si masuratori topometrice;c)1(un)Specialist licentiat, autorizat in realizarea de studii geotehnice.Experienta membrilor echipei: Participarea si finalizarea a cel putin unui contract similar ca natura, volum si complexitate cu cel al obiectului procedurii.Se va prezenta Certificatul de atestare ptr. cel putin o persoana fizica angajata a ofertantului (sau adminnistratorul acesteia), emis in temeiul O.MAPDR nr. 576/2009 pentru pers.fiz./jur.din care sa rezulte atest.of.in domen.proiect.de drumuri forest.(copie leg.sau conf.cu orig).Atestatare conform OM 718/2010, pentru grupa de lucrari conform art. 7b Certificatul de atestare emis in temeiul Ordinului MAPDR nr. 718/2010 pentru persoane fizice /juridice din care sa rezulte atestarea ofertantului in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, Certificatul de atestare al verificatorului de proiecte pentru domeniile A4 si B2, Prezentarea unui contract de proiectare similar insotit de recomandare. ISO 9001, ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 17:50