Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA
Detaliu pentru invitatia numarul 352806
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352806/20.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU FIZICA LASERILOR, PLASMEI SI RADIATIEICod fiscal: RO 9052135, Adresa: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Magurele, Telefon: +40 214574923, Fax: +40 214574923
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 214574923, fax: +40 214574923, persoana de contact: Compartimentul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 214574923, fax: +40 214574923, persoana de contact: Compartimentul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitionarea serviciilor de proiectare tehnica, autorizare, expertizare, si verificare MLPTL pentru reamenajarea spatiilor tehnologice aferente laser 17 TW precum si autorizare construire zid din beton armat si usa glisanta aferenta acceleratorului ALID7
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare ? 4.800 lei sau echivalent.Pentru echivalenta intre diferite monede se va lua in calcul cursul Bancii Nationale a Romaniei din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, sau renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.400 lei- Perioada de valabilitate ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modalitatea de constituire ? conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, virament bancar sau printr-un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original;
- In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi Formularul din Anexa I din Sectiunea , ,Documente Generale??
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- Modalitatea de constituire - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. II);
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. III);
- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (ANEXA nr. IV).- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. V).- Personalul autoritatii contractante, cu functii de decizie si atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii este urmatorul: Ion MORJAN, Traian DASCALU, Mihaela OSMAN, Remus POPA, Sorin SLAFCIU, Catalin TICOS, Elena MANAILA, Daniel IGHIGEANU, Gabriela CRACIUN, Monica NEMTANU, Mihaela CONSTANTINCertificatele fiscale solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Declaratiile solicitate ( 180/181/ oferta independenta/691 din OUG nr. 34/2006)se vor depune in original, conform art. 5 din Ordin ANRMAP / 2011.- Operatorii economici straini au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (in scopul aplicarii prevederilor tratatelor pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.- Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, sau catre bugetul local, sau care se incadreaza in cazurile prevazute de art. 691 , 180 si 181 din O.U.G. 34/2006 si care nu au prezentat inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, vor fi respinse. Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor similare celor ofertate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, si un obiect de activitate care sa includa prestarea serviciilor similare celor ofertate. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului care in urma evaluarii ofertelor este clasat pe primul loc si care a prezentat documentele susmentionate sub forma de copie certificata , ,conform cu originalul??, sa prezinte aceste documente in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi avut in ultimii trei ani financiari o cifra medie de afaceriglobale de minim240.000 lei sau echivalent. Pentru echivalenta intre diferite monede se va lua in calcul cursul mediu anual de schimb al Bancii Nationale a Romaniei, pentru fiecare an in parte.Prezentarea oricaror documente din care sa reiasa atingerea nivelul minim solicitat (de exemplu ultimele trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate sau ultimele trei rapoarte de audit).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa mai fi prestat in ultimii trei aniservicii similare cu cele solicitate de autoritatea contractanta, avand o valoare cumulata de minim 240.000 lei sau echivalent.Pentru echivalenta intre diferite monede se va lua in calcul cursul mediu anual de schimb al Bancii Nationale a Romaniei, pentru fiecare an in parte.Pentru oferte comune sau invocarea sustinerii unui tert sunt aplicabile dispozitiile art. 190 din O.U.G. 34/2006.Modalitatea de indeplinire- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalentModalitatea de indeplinireCopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 10:41