Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare tehnica, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, pentru elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea de avize si acorduri, docume


Detaliu pentru invitatia numarul 343453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ip (Consiliul Local )
Numar invitatie: 343453/04.03.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, pentru elaborareaproiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea de avize si acorduri, documentatia pentruobtinere autorizatie de construire (DTAC), documentatia pentru obtinere autorizatie deexecutarea organizarii lucrarilor (DTOE) si asistenta tehnica din partea proiectantuluipe perioada de implementare a proiectului, pentru ob
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ip (Consiliul Local )Cod fiscal: 4291697, Adresa: loc. Ip, nr. 93, com. Ip, Salaj, Romamia, Ip, Telefon: +40 260671719, Fax: +40 260671503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Ip, nr. 93, com. Ip, Salaj, Romamia, Ip, Romania, cod postal: 457310, telefon: +40 260671719, fax: +40 260671503, persoana de contact: Elemer Csiki
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Ip, nr. 93, Comuna Ip, Salaj, Romamia, cod postal: 457310;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare tehnica, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, pentru elaborareaproiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea de avize si acorduri, documentatia pentruobtinere autorizatie de construire (DTAC), documentatia pentru obtinere autorizatie deexecutarea organizarii lucrarilor (DTOE) si asistenta tehnica din partea proiectantuluipe perioada de implementare a proiectului, pentru ob
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, pentru elaborareaproiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea de avize si acorduri, documentatia pentruobtinere autorizatie de construire (DTAC), documentatia pentru obtinere autorizatie deexecutarea organizarii lucrarilor (DTOE) si asistenta tehnica din partea proiectantuluipe perioada de implementare a proiectului, pentru obiectivul: " AMENAJARE VALE IP PENTRU APARARE IMPOTRIVA INUNDATIILOR, COMUNA IP, JUDETUL SALAJ "Valoarea estimata este de 153.385, 31 lei valoare fara TVA, din care: 1. Servicii de proiectare tehnica, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, pentru elaborareaproiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea de avize si acorduri, documentatia pentruobtinere autorizatie de construire (DTAC), documentatia pentru obtinere autorizatie deexecutarea organizarii lucrarilor (DTOE) si asistenta tehnica din partea proiectantuluipe perioada de implementare a proiectului, valoare estimata, este de 139.631, 66 lei si cuprinde urmatoarele: -80.240, 40 lei fara TVApentru: Proiect tehnic;
-20.951, 66 lei fara TVApentru: Detalii de executie ;
-10.676, 43 lei fara TVApentru: Doc. ptr. Obtinerea de avize, acorduri siautorizatii;
-27.763, 17 lei fara TVA pentru: Asistenta tehnica din partea proiectantuluipe perioada executiile lucrarilor;2.Valoarea cuantumului aferent cheltuielilor cu diverse si neprevazute, calculata potrivit art. 28 alin.(7) din O.U.G. nr.34/2006 astfel cum a fost completata ?i modificata prin O.U.G. nr.77/2012, in care se prevede ca ?In cazul contractelor de servicii aferente realizarii investitiilor publice si/sau a lucrarilor de interventie asupra acestora, valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j)? valoarea calculata este de 13.753, 65 lei in procent de 2, 9063%, valoare fara TVA.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 385.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP)la licitatie este: 2.792, 63 lei sau 1.396, 32 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria IMM.Perioada de val. a GP este cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei si estede120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.GP trebuie sa fie irevocabila.Modul de constituire a garantiei de participare: se va face conf. art. 86 al (1). (2), (3) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta: Comuna Ip, judetul Salaj, Cont RO77TREZ5632145020403XXX deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei, cod fiscal 4291697.Ofertantii care intra in categoria IMM au dreptul de a constituii garantia de participare in cuantum redus cu 50%. Autorit contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. Garantia de participare se pierde si in caz. prev. la art. 278^1 al.(1) lit C din OUG 34/2006, val. retinuta in aceasta sit. este de 1.396, 32 lei. Conf. art. 33. al (3) din HG 925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitata in doc de atrib. In cazul in care se alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor sa fie semnata de asigurat si asigurator. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de parti se va returna in conf. cu prev. art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, cel mai tarziu la data, ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Se va completa Formularul nr. 13 ? Decl. privind incad. Intrep. in cat. IMM. Garantia de participare poate fi depusa si in euro, utilizand curs euro BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constitue: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, modificata de HG nr. 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constitue in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Modul de restituire a garantiei de executie , in cazul contractelor de servicii de proiectare, , aut. Contract. Are obligatia de a elibera/restitui g.e, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul nr. 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare (inclusiv si de tertul sustinator);Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tert sustinator) conf prev aer 181 lit a), lit c)1 si lit d) din OUG 34/2006 - Formular 2;3. Declaratieprivind calitatea de participant la procedura- CompletareFormular 3 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest doc.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest doc.5. Declaratie privind neincadrarea in sit. Prev. la art. 691 din OUG 34/2006 Formular 5(se va prezenta inclusiv de catre subcontactant, cat si de tert sustinator, daca e cazul) In vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Reprezentant legal/Primar: MARKUS LASZLO;, Comisia de evaluare: Presedinte - HOPIDE LIVIU, Membri -CSIKI ELEMER, MIHUT VASILE, BORZASI MARIA, CHIOREAN MARIA, Consilieri locali: Salanki Sandor, Orban Attila, Nagy Mihai, Kovacs Alexandru, Kiss Miklos, Csepei Juliana, Szigyarto Mihai, Ola Liviu Mircea, Tamas Mircea, Valicsek Ioan, Strava Petru, Balog Olimpia Stela.6. Certificat de atestare fiscalaeliberat de organul de administrare fiscala al unitatii adm. teritoriale pe raza careia isi are sediul social op. economic, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor localedin care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Nota: 1. Toate cerintele minime de calificare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile, (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc). In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Orice neconcordanta intre documentele depuse si datele furnizate in declaratie atrage excluderea de la procedura.3.Daca operatorul economic nu se prevaleaza de prevederile Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, depunand la data sedintei de deschidere a ofertelor, documentele de calificare, in cazul in care documentatia depusa nu este completa sau din analiza acesteia rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, Autoritatea Contractanta, in conformitate cu prevederile Art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila. 1.Certificatul Constatator emis de ONRC; Certificatul solicitat in cadrul acestei sectiuni va fi in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si activitatea este autorizata potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara, respectiv cod: - codul 7112: Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea sau echivalent pentru ofertantii straini;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident la care se va atasa o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.Datele din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, fiind incidente prevederile Art.36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se accepta ofertanti/asociati care indeplinesc media cifrei de afaceriglobale pe ultimii trei ani, de minim 279.263 lei, sau echivalentul sumei in euro.Demonstrarea situatiei economice si financiare se va face in conformitate cu art. 185 din OUG 34/2006.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: 2010-1euro=4, 2099 lei;2011-1euro = 4, 2379 lei;2012?1euro = 4.4560 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra deafaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri., Sustinerea capacitatii financiareIn cazul in care ofertantul/grupul de op economici isi demonstreaza situatia ec si fin invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Angajamentul ferm prezentat de ofertant se va intocmi in conformitate cu Formular 16 din prezenta documentatiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Informatii privind capacitatea tehnica. Principalele servicii executate in ultimii 3 ani., Experienta similaraCerinta 2: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor serv prest in ultimii 3 ani.Pentru a fi considerat calificat ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a prestat maxim 2 contracte avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare de natura si complexitate similara procedurii derulate, inclusiv asistenta tehnica pe perioada de implementare in valoare cumulata deminim 139.631, 66 fara TVA sau echivalentul sumei in euro.Demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza prin prezentarea, incopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? unor certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, iar aceste documente sa cuprinda informatiile prevazute la art.188 alin. 2, lit. a din OUG 34/2006: beneficiari, valoare, perioada de prestare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificari/confirmari dinpartea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se va prezenta Formular 7-, Cerinta 3. Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a serviciului.Se va completa Formularul nr.21. In cazul unei asocieri, fiecare asociat, care contribuie la dovedirea cerintei minime de calificare, este obligat sa prezinte Formularul nr.21., Cerinta 4. Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul va completa Formularul nr. 8., Cerinta 5. Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: -1 inginer - sef proiect;
-1 inginer constructii hidrotehnice;
-1 inginer topograf;Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie. Ofertantul va completa Formular20 si Formular 22si pentru personalul angajat in contract: - copii ale documentelor si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse;
- copii dupa CIM ale pers si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective si/sau angajamentele de participare ale persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului);
- se vor prezenta CV-uri si declaratii de disponibilitate (in orig sau copie); In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formular 8, Formular 20 si Formular22 dar in acordul de asociere va trebui sa se precizeze contributia fiecarui asociat in parte., Cerinta nr. 6. Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Nu se admite subcontractarea in integralitate a lucrarilor.Se va completaFormularul nr. 9 si Formular nr. 5 (daca este cazul)., Cerinta nr. 7 Informatii privind asocierea.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si laCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economicasi financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluataprin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Se va completa Formular nr. 10 - Acord de Asociere, Formularul nr. 15, Formularul nr. 3, Formularul nr. 4., Cerinta nr. 8 Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale (daca este cazul)In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.?Formularul nr.17 .Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Formularul nr. 1, ? Formularul nr. 2, Formular nr. 5, Cerinta nr. 9. 1.Ofertantii trebuie sa prezinte atestat eliberat de MADR pentru nivelul de competenta: - a (efectuarea studiilor de teren si de laborator aferente);
- b (elaborarea de proiecte si alte documentatii tehnico-economice) ? conform Legii imbunatatirilor funciare nr.138/2004.2.Ofertantii trebuie sa prezinte atestat eliberat de Ministerul Mediului si Padurilor pentru elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor si sa aiba competenta tehnica si profesionala de a efectua lucrari in urmatoarele domenii: a- intocmirea studiilor hidrologice;b-intocmirea studiilor hidrogeologice; d-elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor ? conform Legii Apelor nr. 107/1996, HG 1635/2009 privind organizarea si functionarea MinisteruluiMediului si Padurilor Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul deasigurare a calitatii ISO 9001:2000 (2008) sau echivalent, in domeniu proiectarii, aferent obiectului prezentului contract;Se va prezenta anexa la certificat care atesta realizarea auditelor de supraveghere.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de calificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Standardele de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001:2005, sau echivalent.Se va prezenta anexa la certificat care atesta realizarea auditelor de supraveghere.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de calificare. In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Pretul ofertei P 1 = (pret minim / pret ofertat X 70 puncte), in care : pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 70 de puncte; pret ofertat este pretul ofertei evaluate;
Termen de executie P2
30
Descriere: a) pentru cel mai mic termen de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 30 puncte; b) pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazut la lit a) punctajul se acorda astfel: Termen de executie P2 = (termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat. Termenul de executie, va fi exprimat in zile calendaristice. Termenul minim de executie acceptat de catre AC este de: 50 zile, iar termenul maxim de executie este de: 60 zile.Pentru un termen de executie mai mare decat termenul maxim indicat de autoritatea contractanta (60 zile) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim indicat de catre autoritatea contractanta (50 zile), nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer